ik zei alleen maar dat er wel een verband is tussen intelligentie en opleiding...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:20 schreef QueenR het volgende:
iemand die universiteit doet moet intelligent zijn, maar iemand die dat niet heeft gedaan hoeft niet per definitie dommer te zijnDat stelde Dawg toch (en terecht) duidelijk.
Ik vind het vooral belangrijk dat je een beetje met ze kan praten op gelijk niveau. Anders ga je daar toch aan ergeren na verloop van tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voor mij is het belangrijk dat iemand qua intelligentie redelijk op 1 lijn ligt. Of diegene universiteit gedaan heeft of MBO boeit me niet. Wat me wel boeit is of iemand een boeiend leven voor zichzelf gecreëerd heeft. En iets zegt me dat iemand die achter de lopende band staat niet veel inhoudelijke gesprekken over zijn werkzaamheden zal hebben. Maar dat soort dingen kunnen op een ander vlak makkelijk goedgemaakt worden, natuurlijk.
ach voor een vage scharrel of sexvriendin maakt dat toch niet uit...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat je een beetje met ze kan praten op gelijk niveau. Anders ga je daar toch aan ergeren na verloop van tijd
leg eens uit?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:22 schreef thaleia het volgende:
Ik wil wel graag dat iemand intelligent is maar liever niet dat ie intellectueel is
Ja, dan zijn een great personality and intelligence non of importance... just a well formed body and a great ass.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach voor een vage scharrel of sexvriendin maakt dat toch niet uit...
Door die vraag word ik meteen gewezen op mijn verkeerde woordkeus. Ik had moeten zeggen snobs (maar dat had weer minder mooi in de zin gepast) Ik kan best tegen intellectuelen, ik kan niet tegen snobs. Of tegen mensen die zichzelf intellectueel noemen en zich daar heel erg op laten voorstaan, zoiets. En een heel denigrerende houding hebben t.o.v. de rest van de wereld. Zoiets.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, ergens...ik heb altijd de neiging om mensen minder serieus te nemen, naarmate ze zichzelf meer serieus nemen...en veel erger dan een snob, zoals jij 't omschrijft, wordt het op dat vlak niet...ik word vaak een beetje verdrietig van dat soort mensen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef thaleia het volgende:
Door die vraag word ik meteen gewezen op mijn verkeerde woordkeus. Ik had moeten zeggen snobs (maar dat had weer minder mooi in de zin gepast) Ik kan best tegen intellectuelen, ik kan niet tegen snobs. Of tegen mensen die zichzelf intellectueel noemen en zich daar heel erg op laten voorstaan, zoiets. En een heel denigrerende houding hebben t.o.v. de rest van de wereld. Zoiets.
gek, maar ik rekende al op die opmerkingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef OldJeller het volgende:
Niks mis met een snob, fijne vrouwen.
Intelligentie? Hmmm... Daar denk ik eigenlijk nooit zo over na. Vind het altijd belangrijk dat ik die ander begrijp en die ander mij. En ja, gezien ik een complexe denker ben, heb je daar je antwoordquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:17 schreef QueenR het volgende:
on topic vraag; In hoeverre vinden jullie intelligentie belangrijk in een relatie?
What with me, Jeller-boy?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef OldJeller het volgende:
En jij, girlygirl?
wat is dat toch...vrouwen die zichzelf 'gecompliceerd' noemen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef MNR het volgende:
En ja, gezien ik een complexe denker ben, heb je daar je antwoord
Voor mij betekent het dit: luister veel, analyseer veel, observeer veel en ben aardig onderbouwd qua analogieen. And I love itquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef Abbadon het volgende:
wat is dat toch...vrouwen die zichzelf 'gecompliceerd' noemen?![]()
Dan kan het alleen maar tegenvallen, kun je beter net als mannen je simpel voordoenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is dat toch...vrouwen die zichzelf 'gecompliceerd' noemen?![]()
ok...duidelijk...maar ik mis nog steeds het 'gecompliceerd'-gedeeltequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef MNR het volgende:
Voor mij betekent het dit: luister veel, analyseer veel, observeer veel en ben aardig onderbouwd qua analogieen. And I love it![]()
zou dat de reden zijn dat mannen vaak meevallen in de praktijk, en vrouwen vaak tegenvallen in de praktijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:21 schreef Nexie het volgende:
Dan kan het alleen maar tegenvallen, kun je beter net als mannen je simpel voordoen
Of je echt zo'n meisjemeisje bent of een echte stoere meid met bergschoenen?quote:
écht?!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gek, maar ik rekende al op die opmerking![]()
Een gewaagde uitspraak en dan mij erin mee trekken hmm?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou dat de reden zijn dat mannen vaak meevallen in de praktijk, en vrouwen vaak tegenvallen in de praktijk?![]()
Een stoere meid met bergschoenen? Nou nee. What gave you that idea?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:23 schreef OldJeller het volgende:
Of je echt zo'n meisjemeisje bent of een echte stoere meid met bergschoenen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Een stoere meid met bergschoenen? Nou nee. What gave you that idea?
Probeer je me nu op de kast te jagen Jeller? PM me je Hyves maar, dan krijg je de mijne ook (en kom nou niet weer aan met het 'voor wat, hoort wat-mechanisme', it would be kind of doll).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |