Een soort sneer?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Het bovenstaande gesprek gaat helemaal langs me heen; heb het idee dat ik allemaal oude info mis of zo. En het lijkt een soort sneer...maar ik weet niet aan wie.
Getting to much attention?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef OldJeller het volgende:
Maar weer even over naar de orde van de dag en dus ontopic:
MNR, Isabeau, ga eens verder waar je gebleven was over die keer dat je met een vriendin van de middelbare school aan het zoenen was..
Ik hoor nu "Kiss Me" op de radioquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:44 schreef QueenR het volgende:
gewoon weer even helemaal iets ander, kwam dit liedje van natasha beddingfield weer tegen... toch wel een mooi nummer, mooi motto*zingt hard mee*
http://youtube.com/watch?v=NxTgK29qRCo
en als je het dan een keer niet zo leuk vindt single te wezen heeft ze deze... ook al mooi![]()
http://youtube.com/watch?v=BEzbkGj7EaQ
dus voor elke mood een leuk liedje![]()
toeval bestaat nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik hoor nu "Kiss Me" op de radio![]()
Zou het toeval zijn?
klinkt niet slechtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:56 schreef oddman het volgende:
Kiss me kiss me kiss me
Your tongue is like poison
So swollen It fills up my mouth
Just love me love me love
You nail me to the cross
And push my guts all inside out
Oh, wacht, da's The Kiss van het album Kiss Me Kiss Me Kiss Me.
Whoops.
Mmmm... dan word ik dus binnenkort gezoend? Nice...quote:
is ie ook kissworthy?? of heb je geen idee wie ie isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Mmmm... dan word ik dus binnenkort gezoend? Nice...![]()
Gisteren had ik wel per heel stom toeval het verkeerde smsje van iemand gekregen die best veel zin had in z'n vriendin. Die jongen stuurde vanmorgen dat hij het genant vond, maar dat hij blij was dat ik erom kon lachen![]()
Ik heb met 4 vrouwen gezoend en geen van allen kende ik van de middelbare schoolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef OldJeller het volgende:
Maar weer even over naar de orde van de dag en dus ontopic:
MNR, Isabeau, ga eens verder waar je gebleven was over die keer dat je met een vriendin van de middelbare school aan het zoenen was..
It's never too much.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Getting to much attention?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je er verder over denkt. Je hebt een keer in zo'n situatie gezeten. Wat waren jouw verwachtingen? En waarin verschilden deze?
Erg goed nummer van een erg goed album.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
klinkt niet slecht![]()
mooi nummer? of alleen leuke tekst? denk niet dat ik het ken
ah yeah the cure is idd wel heel goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:26 schreef oddman het volgende:
[..]
Erg goed nummer van een erg goed album.
Ken je The Cure? Da's de band in kwestie.
Maar je mag wel doorgaan daarmeequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb met 4 vrouwen gezoend en geen van allen kende ik van de middelbare schoolSorry.
vinden werkelijk alle mannen zo interessant he.. waar komt dat vandaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar je mag wel doorgaan daarmee
Nou als jij dat even met isabeau doet en even foto's postquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
vinden werkelijk alle mannen zo interessant he.. waar komt dat vandaan?
en twee mannen ga je van over je nek.... mannenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou als jij dat even met isabeau doet en even foto's postdan zijn we weer tevreden hier
![]()
![]()
2 vrouwen is gewoon leuk om te zien
zo ingewikkeld is het niet hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
vinden werkelijk alle mannen zo interessant he.. waar komt dat vandaan?
The Cure.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:56 schreef oddman het volgende:
Kiss me kiss me kiss me
Your tongue is like poison
So swollen It fills up my mouth
Just love me love me love
You nail me to the cross
And push my guts all inside out
Oh, wacht, da's The Kiss van het album Kiss Me Kiss Me Kiss Me.
Whoops.
Haha! Laten we hopen van wel, want hij woont tegenwoordig samenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef QueenR het volgende:
@mnr, uhuh idd ik bedoelde de smsser... want ook dat was natuurlijk geen toeval
Hehehe..quote:
Serieus.. jullie mannen denken idd simpel. Na een paar quotes van Joey en Jeller begin ik het zelfs te volgen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef Abbadon het volgende:
zo ingewikkeld is het niet hoor2 is meer dan 1, en meer is beter...mannen zijn simpel
![]()
ach...in de praktijk valt het wel mee...waar we wel vrij goed in zijn is in consequent overkomen alsof we simpel zijn, lage verwachtingen wekken, en dan in de praktijk meevallen....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef MNR het volgende:
Serieus.. jullie mannen denken idd simpel. Na een paar quotes van Joey en Jeller begin ik het zelfs te volgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |