Je hebt de OP niet gelezen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind ze altijd wel geyl, en ze zijn gewillig.
Zeker, maar het was nu wel héél obviousquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die gewoonte ontwikkel je vanzelf als je wat langer op FOK! rondkijkt.
Ze kunnen gewoon een spoedbetaling doen, laat je niet gekmaken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef EDMAN- het volgende:
Danku, weet ik morgen ook wat ik moet zeggen
Das heel mooi dat wist ik niet. Het was te verwachten, ok, maar ik wist het nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon een spoedbetaling doen, laat je niet gekmaken.
Daar komt natuurlijk nog bij dat het niet zo zou moeten zijn dat JIJ een week moet wachten tot de volgende keer dat ze de salarissen gaan verwerken, omdat ZIJ haar werk niet goed heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon een spoedbetaling doen, laat je niet gekmaken.
Ik werk ook bij een uitzendbureau (als vakantiebaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef EDMAN- het volgende:
Danku, weet ik morgen ook wat ik moet zeggen
Dat klopt, maar goed, als het echt niet kan, kun je principieel wel gelijk hebben maar schiet het niet echt op. Daarom is het fijn om te weten dat dat gewoon kan. Logisch eigenlijk, want elk uitzendbureau heeft een bankrekening, en elke bank kan een spoedbetaling verzorgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk nog bij dat het niet zo zou moeten zijn dat JIJ een week moet wachten tot de volgende keer dat ze de salarissen gaan verwerken, omdat ZIJ haar werk niet goed heeft gedaan.
Ik zal niet iedereen over 1 kam scheren :p. Maar bij de vestigingen van Manpower, Tempo-team en Randstad in Roosendaal en Breda (kom bij alle 3 in beide steden), zijn het alleen maar miepjes of ook erg: mooi-boyzquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Susie het volgende:
Als het uitzendbureau schuldig is aan het niet overmaken van je salaris, moeten ze je in ieder geval aanbieden om een voorschot of iets dergelijks te geven, helemaal wanneer je nu al 2 weken geen salaris hebt ontvangen. Zo doen wij dat dus.
vind mezelf geen irritant miepje, ben niet blond en praat niet als een teletubbie![]()
Ik werk gelukkig in Amsterdam en niet bij de bovengenoemde...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik zal niet iedereen over 1 kam scheren :p. Maar bij de vestigingen van Manpower, Tempo-team en Randstad in Roosendaal en Breda (kom bij alle 3 in beide steden), zijn het alleen maar miepjes of ook erg: mooi-boyz
Van die gastjes die van de hotelschool zijjn gestuurd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik zal niet iedereen over 1 kam scheren :p. Maar bij de vestigingen van Manpower, Tempo-team en Randstad in Roosendaal en Breda (kom bij alle 3 in beide steden), zijn het alleen maar miepjes of ook erg: mooi-boyz
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja sorry ik heb een levenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Bastoenie het volgende:
Het is trouwens ook wel triest dat je niet eens een beetje geld over kan houden om dit soort dingen in te calculeren
Hij heeft toch gezegd dat zijn vakantie wat duurder uitviel?? Daarnaast heeft hij nu voor de 2de week zijn geld niet ontvangen...dus dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Bastoenie het volgende:
Het is trouwens ook wel triest dat je niet eens een beetje geld over kan houden om dit soort dingen in te calculeren
Deventerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oops. Werk jij in 1 van die vestigingen dan?
Ik snap ook wel dat je er een beetje verzorgd uit moet zien als je daar werkt, dat is ook zo. Maar je zou ze daar eens moeten zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Deventer
Maar als je met 'mooiboyz' normale verzorgde jongens bedoeld zie ik het maar als een compliment![]()
Er zitten veel homo's in die branche, truequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je er een beetje verzorgd uit moet zien als je daar werkt, dat is ook zo. Maar je zou ze daar eens moeten zien
Is dat niet binnen een paar uur geregeld!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een uitzendbureau (als vakantiebaan) en als je echt stennis gaat lopen schoppen kunnen ze idd een telefonische overboeking doen, zodat het er binnen 2 dagen opstaat
![]()
Ja, als je het voor 12 uur s'middags doet zou het er dezelfde middag op moeten staan in principe. Maar ik ga even van het ergste geval uit nuquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:47 schreef redzet het volgende:
[..]
Is dat niet binnen een paar uur geregeld!?![]()
maar als je aan het eind van de maand de helft van het geld krijgt kun je net zo in de problemen komen als dat je 2 weken niet betaald krijgtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat zeur je.
Bij elke normale baan krijg je gewoon 1 x per maand uitbetaald.
Daar gaat het toch niet om? Je maakt vantevoren een afspraak dat je wekelijks betaald krijgt, dan dient een uitzendbureau die afspraak na te komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat zeur je.
Helemaal mee eens, normaal gesproken heb ik wel een soort buffer, maar nu even niet. Bij mij vergaten ze het laatst ook. Gezien ik mijn ouders nog 200 euro schuldig ben had ik ook niet echt zin weer wat te vragen, dus heb maar een paar dagen op een houtje gebeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:51 schreef EDMAN- het volgende:
Vorig week dinsdag.. ik kijk op m'n rekening: geen loon gestort (gaat per week via het uitzendbureau) terwijl ik het erg hard nodig had. Ik bel naar tempo-team (ben beetje vakantiewerk aan het doen en m'n bijbaantjes doe ik ook altijd al via uitzendbureaus) en er neemt weer zo'n domme doos op met zo'n piepstemmetje zoals ik ze al jaren aan de lijn heb.
'Hallo met Edwin, ik zie net dat mijn loon van week ** niet gestort is, is er iets mis gegaan?' Zij: 'Huh? Oh wacht even dan zal ik even kijken' (dit klinkt al als een moeder die tegen haar 1 jarige dochtertje praat) Zij: 'Ben ik weer Edwin, ik zie dat er iets mis is gegaan, ik weet zeker dat het er volgende week bij wordt gezet' Ik: 'Ja maar ik heb toch echt geld nodig' Zij: 'Ja sorry ik kan er nu ook niks aan doen' (haar stem is nu alweer zo triest dat ik er moe van word en bij mezelf denk, ok Eddie je kan heus wel ff wat van je ouders lenen, niks aan te doen.)
Ik kom dus vandaag thuis, klaar om mijn schulden af te lossen en voorbereiding te treffen voor mijn verjaardag en nog 3 verjaardagen die eraan komen in 1 week (handig idd) en jawel hoor: loon is weer niet gestort. Ik bel weer naar tempo-team en ik krijg GODVERDOMME weer hetzelfde vrouwtje met dezelfde kutstem aan de telefoon die me weer precies hetzelfde verteld: 'niks aan te doen Edwin, volgende week staat het erop'.
Uiteindelijk zat ik schuimbekkend aan de telefoon en klaar om met een honkbalknuppel richting die vestiging te gaan. Nu ik weer wat rustig ben heb ik besloten morgen maar ff langs te gaan en maar eens rustig om een normale uitleg te vragen. Ik bedoel dit kan toch niet? Ik vind het nog niet eens zó irritant dat ik m'n loon niet heb gekregen, maar vooral die domme dozen die daar werken (en bij manpower en bij randstad en bij noem maar op, allemaal ervaring mee.)
Zo dat moest ik ff kwijt
Ja, en dan is die afspraak ook gemaakt en reken je daar op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat zeur je.
Ik heb het vorig jaar meegemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:51 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben nu op vakantie en als ik morgen mijn geld niet gestort krijg van het uitzendbureau, dan word ik toch flink pissig.
Wat is dat voor een 1990 techniek? Als ik iets overmaakt met internetbankieren staat het er toch ook meteen op; dan kunnen zij dat ook!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een uitzendbureau (als vakantiebaan) en als je echt stennis gaat lopen schoppen kunnen ze idd een telefonische overboeking doen, zodat het er binnen 2 dagen opstaat
![]()
Als je van een particuliere rekening naar een andere particuliere rekening overboekt van eenzelfde bank ja. Van de ene bank naar de andere bank en dan ook nog eens van zakelijk naar particulier is wat anders...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat is dat voor een 1990 techniek? Als ik iets overmaakt met internetbankieren staat het er toch ook meteen op; dan kunnen zij dat ook!
Klopt dat ze vaak dom overkomen, maar geloof mij : als intercedent/consultant moet je best wat kunnen hoor...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef Flashwin het volgende:
van die overenthousiaste wijven die eigenlijk te dom voor woorden zijn
Niet bij de postbank, op hun site geven ze aan dat het voor een girorekening direct is, en elke andere bankrekening dezelfde dag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je van een particuliere rekening naar een andere particuliere rekening overboekt van eenzelfde bank ja. Van de ene bank naar de andere bank en dan ook nog eens van zakelijk naar particulier is wat anders...
Week 25 of 26 van 't jaar (de week van 1 juni)...staat standaard in Freepack (wat 99 vd 100 keer gebruikt wordt voor salarisverwerking bij uitz. krachten)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:03 schreef heiden6 het volgende:
En toen Randstad moeilijk deed over vakantiegeld wat ik voor 1 juni wilde hebben (ja, ik heb echt geen idee wanneer dat uitbetaald wordt, en ik kan het niet bespoedigen)
Welk uzb en welke stad? Toch niet Arnhem?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:00 schreef fathank het volgende:
Ik kom net van het uitzendbureau vandaan, en ze hadden weer een nieuw meisje op kantoor.
Dan nog.. altijd wat geld over houden voor onvoorziene omstandigheden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef Susie het volgende:
[..]
Hij heeft toch gezegd dat zijn vakantie wat duurder uitviel?? Daarnaast heeft hij nu voor de 2de week zijn geld niet ontvangen...dus dat kan echt niet.
Dat gaat nou eenmaal niet altijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Dan nog.. altijd wat geld over houden voor onvoorziene omstandigheden.
Voel je je aangesproken ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Welk uzb en welke stad? Toch niet Arnhem?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar goed, als het echt niet kan, kun je principieel wel gelijk hebben maar schiet het niet echt op. Daarom is het fijn om te weten dat dat gewoon kan. Logisch eigenlijk, want elk uitzendbureau heeft een bankrekening, en elke bank kan een spoedbetaling verzorgen.
Nee, een zeer aantrekkelijke ex-collega van me werkt daar sinds vandaag, vandaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken ?![]()
. Nee niet in Arnhem, maar in Zevenaar
Ben je zelf niet verantwoordelijk voor het inleveren van de werkbriefjes? Wel een rotbedrijf waar je werkt dan zeg, maar dan nog, zelf goed in de gaten dat je briefjes verstuurd worden. Ik blijf overigens bij mijn mening dat je best een voorschot had kunnen krijgen hoor, het is niet jouw schuld dat je je salaris niet hebt ontvangen(bij ons in ieder geval wel).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef EDMAN- het volgende:
Vandaag dus gebeld, wat blijkt nou.. ze hebben mijn papieren van vorige week nog niet eens binnen. Blijkt dat er bij het bedrijf waar ik werk weer iets mis is gegaan. Dus ik vandaag stennis lopen schoppen bij dat bedrijf, zijn ze maandag mijn urenverantwoording kwijtgeraakt, en dat vertellen ze dan godverdomme niet even. Morgen wordt het dus gefaxt naar tempo-team (vandaag was het te druk GRRRRRRRR) en dan zou ik in principe die dag m'n geld kunnen krijgen. Dat wordt morgen weer een hele soap dus. En dan net nog boos worden omdat ik niet wilde overwerken, zucht.. het leven van een uitzendkracht gaat niet over rozen
Toen ik trouwens belde naar tempo-team werd ik weer 4 keer doorverbonden van miep naar miep naar miep ongelofelijk. Voor 1 vraag 17 minuten (stond in tel.) aan de lijn gehangen in m'n pauze
The saga continues...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |