quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:48 schreef -Menn0- het volgende:
Drib, ik heb even overlegd en speciaal voor jou gaan we verhuizen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:10 schreef Aresdreams het volgende:
lief hondje... toch maar eens hot dog van maken en op peuzelendan was het nog een nuttig hondje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Wie moet er dan riffjes spelen in z'n bandje?
Morgen eens een gitaar kopen danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je dat lukt vreet ik m'n versterker op![]()
Okee dat is de deal als je het je binnen een maand lukt vreet ik dat ding op, zoiet niet krijg ik die gitaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Morgen eens een gitaar kopen dan!
Owkee, welke moet ik spelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dat is de deal als je het je binnen een maand lukt vreet ik dat ding op, zoiet niet krijg ik die gitaar![]()
mensen met muzieksmaak?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Wie moet er dan riffjes spelen in z'n bandje?
Ik laat me niet op m'n nummer zetten door iemand die naar muziek luisterd waar de zanger over dode schapen aan het grommen isquote:
Dode schapen, lol. Hoe kom je eropquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik laat me niet op m'n nummer zetten door iemand die naar muziek luisterd waar de zanger over dode schapen aan het grommen is![]()
Als jij 28aug komt kijken in Leiden in Four Reasons en ons een 10 geeft dan beloof ik dat ik deze hele pagina niet meer zal slowchattenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef belsen het volgende:
Mooie TT; willen jullie mij niet meer zo laten schrikken.
Oja: EN STOP WEER MET SLOWCHATTEN!!!
Dank u.
Ik kom liever niet in de Four Reasons, oftewel het Sint Antonius Clubhuis... Hoog uit 2 keer per jaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij 28aug komt kijken in Leiden in Four Reasons en ons een 10 geeft dan beloof ik dat ik deze hele pagina niet meer zal slowchatten
chantage is okee![]()
dat is maar 1 van de 2 bandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik laat me niet op m'n nummer zetten door iemand die naar muziek luisterd waar de zanger over dode schapen aan het grommen is![]()
Geen idee wat het inhoud datquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik kom liever niet in de Four Reasons, oftewel het Sint Antonius Clubhuis... Hoog uit 2 keer per jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |