Nou er zijn gewoon een heel aantal opmerkingen die wel leuk zijn, alleen kheb nog nooit meegemaakt dat zoveel mensen zich doodlachten om zo'n flauwe 'grap'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:13 schreef chalrune het volgende:
![]()
![]()
Ja die serieuze berichten moeten ze natuurlijk niet serieus gaan nemen.
Het spijt me dat te moeten lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond t wel een mooie opmerking nu ik m zie
miss kan die jou beter helpen aan je gebrek van humorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het spijt me dat te moeten lezenik ken misschien nog een goede psychiater voor je...
lol, ik heb vaak genoeg plezier en humor in mijn leven hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
miss kan die jou beter helpen aan je gebrek van humor
dat vind ik kut woordgrapjes dus... maarja.. banaanvraag is dan wel weer leuk en massagebedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef XiChico het volgende:
Ik prefereer woordgrapjes zoals.. Corfoetsie! Meteenerife! Turkeisnel! Curagauw! persoonlijk wat meer, maar dit komt zeker in de buurt van onvervalste humor van de bovenste plank.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef thedude0 het volgende:
Met al die moslim berichten van de laatste paar jaar is de frontpage alleen maar kutter geworden
whehe ik lach me kapotquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef XiChico het volgende:
Ik prefereer woordgrapjes zoals.. Corfoetsie! Meteenerife! Turkeisnel! Curagauw! persoonlijk wat meer, maar dit komt zeker in de buurt van onvervalste humor van de bovenste plank.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dag mensjes
Zojuist las ik het bericht op de FP over dat een paar mcdonalds medewerkers erop los gingen op wat klanten: Medewerkers McDonalds rossen klanten af
Een fokker maakte de opmerking: De Big Mep
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:41 schreef Opperkwal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zeik je stomme kut, je bent een kanker huillie met je kut gezeur om niks terwijl je echt een vatsige nietsnut bent, pff verveel me
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef Bollepluis het volgende:
'Doe mij een BigMep'
Die ga ik de volgende keer gebruiken
Mensen doorverwijzen naar een psychiater wanneer ze niet hetzelfde soort humor grappig vinden als jijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het spijt me dat te moeten lezenik ken misschien nog een goede psychiater voor je...
Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:18 schreef Aufruhr het volgende:
de waarde van dit topic daalt zienderogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |