En de door mij gemelde reden dat tot voorkort de winkel nog wel tot 22:00 uur open was en dat deze sluitingstijd pas sinds kort gewijzigd is zonder enige melding naar de klant toe. Vroeger kwam ik er namelijk vaak genoeg na 21:00 uur.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik baseer m'n hele verhaal dan ook op het feit dat de TS geen enkele gegronde reden had om naar binnen te gaan, behalve dan het verkeerd ingevulde bordje.
Maar voordat je naar binnen ging zeiden ze dat ze al dicht waren; na wat gezeik kon je pas naar binnen. Waar kwam dat gezeik vandaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En de door mij gemelde reden dat tot voorkort de winkel nog wel tot 22:00 uur open was en dat deze sluitingstijd pas sinds kort gewijzigd is zonder enige melding naar de klant toe. Vroeger kwam ik er namelijk vaak genoeg na 21:00 uur.
Nouja gezeik, ik had gewoon uitgelegd dat ik eerst had gekeken tot hoe laat de winkel open was en dat ik aan de hand daarvan besloten had eerst naar de videotheek te gaan. Bovendien werd er een seconde voor mij nog een andere klant (Marokkaan) naar binnen gelaten, dus ik snapte het probleem niet zo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar voordat je naar binnen ging zeiden ze dat ze al dicht waren; na wat gezeik kon je pas naar binnen. Waar kwam dat gezeik vandaan?
op naar ander werk overigens hoor je ze idd niet af te blaffenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als je klanten zo afblaft, klanten op een gegeven moment wegblijven waardoor je binnenkort helemaal geen geld meer krijgt.
Voor de zoveelste keer: de winkel was tot voor kort nog iedere dag geopend tot 22:00 uur en ik kwam er ook geregeld na 21:00 uur. Pas sinds kort zijn de sluitingstijden aangepast naar 21:00 uur. Ze zullen het bordje gewoon vergeten zijn te veranderen. Hoe dan ook; dat geeft ze nog niet het recht om zich zo idioot uit te laten tegenover een klant.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:36 schreef Samson het volgende:
Los van wat er op zo'n bordje staat: je weet toch wel tot hoe laat een gemiddelde supermarkt open is? Ik heb er nog nooit eentje gezien die langer dan tot 9 uur open is. En als dat in dit geval zo was zou ik als medewerker ook niet blij worden van mensen die een paar minuten voor sluitingstijd nog naar binnen piepen. Hoe desperate kun je zijn voor een paar boodschappen![]()
Kan wel zijn, maar blijkbaar was t dus veranderd, deal with it. Als die lui zeggen dat ze dichtgaan kun je je daar ook bij neerleggen en je kostbare boodschapjes een dagje later doen. Wat ik al eerder zeg, wat was er in godsnaam zo belangrijk dat je dat beslist later in de avond nog nodig hadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: de winkel was tot voor kort nog iedere dag geopend tot 22:00 uur en ik kwam er ook geregeld na 21:00 uur. Pas sinds kort zijn de sluitingstijden aangepast naar 21:00 uur. Ze zullen het bordje gewoon vergeten zijn te veranderen. Hoe dan ook; dat geeft ze nog niet het recht om zich zo idioot uit te laten tegenover een klant.
Ben & Jerry's ijs voor bij de film. Bovendien vond ik het raar dat er direct voor mij nog wel een soortgenootje (qua leeftijd en afkomst) van de Marokkaanse vakkenvullertjes naar binnen werd gelaten om z'n blikje nep red-bull te scoren. Kijk, als ze tegen hem hadden gezegd dat ze dicht waren was ik wel weggegaan, maar dit vond ik gewoon raar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar blijkbaar was t dus veranderd, deal with it. Als die lui zeggen dat ze dichtgaan kun je je daar ook bij neerleggen en je kostbare boodschapjes een dagje later doen. Wat ik al eerder zeg, wat was er in godsnaam zo belangrijk dat je dat beslist later in de avond nog nodig had![]()
Heb ik hier eerder overheen gelezen of komt dit echt pas op pagina 3 ter sprake? Is je klacht dan niet dat je eigenlijk door discriminatie niet naar binnen mocht? EN je had een mailtje van de PLUS gekregen met uitleg toch, hoe hebben ze dit dan uitgelegdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ben & Jerry's ijs voor bij de film. Bovendien vond ik het raar dat er direct voor mij nog wel een soortgenootje (qua leeftijd en afkomst) van de Marokkaanse vakkenvullertjes naar binnen werd gelaten om z'n blikje nep red-bull te scoren. Kijk, als ze tegen hem hadden gezegd dat ze dicht waren was ik wel weggegaan, maar dit vond ik gewoon raar.
1) Je hebt er over heen gelezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb ik hier eerder overheen gelezen of komt dit echt pas op pagina 3 ter sprake? Is je klacht dan niet dat je eigenlijk door discriminatie niet naar binnen mocht? EN je had een mailtje van de PLUS gekregen met uitleg toch, hoe hebben ze dit dan uitgelegd![]()
Hallo, we leven toch niet in een communistisch land? Als een klant geld wil spenderen in de zaak van je baas dan moet je er alles aan doen om de klant van dienst te zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar blijkbaar was t dus veranderd, deal with it. Als die lui zeggen dat ze dichtgaan kun je je daar ook bij neerleggen en je kostbare boodschapjes een dagje later doen. Wat ik al eerder zeg, wat was er in godsnaam zo belangrijk dat je dat beslist later in de avond nog nodig had![]()
1) In je OP staat het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
1) Je hebt er over heen gelezen.
2) Discriminatie is een groot woord en daar wil ik zeker niet gaan. Dat jochie had net zo goed een vriendje kunnen zijn van die vakkenvullertjes.
3) Mijn mail aan de plus ging over de sluitingstijden en dat het bordje niet klopte. Ze hadden uitgelegd dat de sluitingstijden sinds kort zijn aangepast en dat het bordje gewoon nog de oude tijden aangaf.
Meneer is slimmer dan mensen die ie niet kent?quote:Mijn uitleg over het bordje begrepen de twee knapen niet en ze wilden niets van me aannemen. Want ja, stel je toch eens voor dat je iets aanneemt van iemand die slimmer is.
Eerlijk gezegd vind ik het voldoende dienstverlening als een winkel zowiezo al tot 9 uur 's avonds open is. Ik heb zo het idee dat dit een openingstijd is die best ruim is zodat je een hele dag lang alles kunt kopen wat je wilt. En mensen komen bij bepaalde supermarkten door waar die gelegen zijn en hoe de prijzen zijn. Denk dat er weinig mensen zijn die een supermarkt afrekenen op hun personeel, zo lang ze de produkten maar kunnen kopen die ze nodig hebben. En om je zoals de TS druk te maken omdat je op een gegeven moment eigenlijk niet meer naar binnen mag omdat je zo nodig nog een bak ijs wil hebben, tjaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hallo, we leven toch niet in een communistisch land? Als een klant geld wil spenderen in de zaak van je baas dan moet je er alles aan doen om de klant van dienst te zijn.
Nu is het misschien maar een rookworst maar morgen komt ie overdag om een volle kar boodschappen in te slaan.
Kijk, dat het verhaal een stuk groter is geworden dan in de OP staat daar heb ik niet alleen aan meegeholpen. Dat komt meer door vragen van andere users. Het ging mij in eerste instantie alleen om de logica van wat er op het bordje stond. Voor jou is het blijkbaar moeilijk te bevatten dat een verhaal zich kan uitbreiden en verdiepen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
1) In je OP staat het in ieder geval niet.
In je OP staat wel:
[..]
Meneer is slimmer dan mensen die ie niet kent?![]()
2) Als het er blijkbaar niet toe doet, waarom noem je m dan eerst marokkaantje en daarna soortgenootje![]()
3) Dus je hebt zowel van de vakkenvullers als van de PLUS zelf goede uitleg gekregen.
Je klacht is dus gewoon dat je supermarkt eerder dichtgaat![]()
Maar meneer zal ook wel slimmer dan mij zijn, bespaar me je verdere uitleg maar.
Dat heb je mis, want ik zal in het vervolg een stuk vaker naar de AH gaan nu door het gedrag van het personeel van de PLUS.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het voldoende dienstverlening als een winkel zowiezo al tot 9 uur 's avonds open is. Ik heb zo het idee dat dit een openingstijd is die best ruim is zodat je een hele dag lang alles kunt kopen wat je wilt. En mensen komen bij bepaalde supermarkten door waar die gelegen zijn en hoe de prijzen zijn. Denk dat er weinig mensen zijn die een supermarkt afrekenen op hun personeel, zo lang ze de produkten maar kunnen kopen die ze nodig hebben. En om je zoals de TS druk te maken omdat je op een gegeven moment eigenlijk niet meer naar binnen mag omdat je zo nodig nog een bak ijs wil hebben, tja![]()
Nou, daar zullen ze bij de Plus vast van wakker liggen, t is dat hier geen Plus supermarkt is, anders ging ik daar wel jouw vrijgekomen klantenplek innemenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat heb je mis, want ik zal in het vervolg een stuk vaker naar de AH gaan nu door het gedrag van het personeel van de PLUS.
Oh ze zullen er vast niet wakker van liggen, maar het geeft wel aan dat jij ongelijk hebt en dat klantvriendelijkheid weldegelijk een grote rol speelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou, daar zullen ze bij de Plus vast van wakker liggen, t is dat hier geen Plus supermarkt is, anders ging ik daar wel jouw vrijgekomen klantenplek innemen![]()
als anderen even klantvriendelijk zijn is er geen probleem, aangezien er ook van de andere supermarkte naar de plus gaan overlopen... veel verschil maakt dat niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:44 schreef Nielsch het volgende:
Oh ze zullen er vast niet wakker van liggen, maar het geeft wel aan dat jij ongelijk hebt en dat klantvriendelijkheid weldegelijk een grote rol speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |