HIHIquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
En sam, mietje, beetje in mijn FOBO reageren en dan zelf reacties uitgeschakeld hebben, he?
ik zou het bij het Nederlands houden, knul, je Engels is nog beroerder.
quote:
"Being bitchy let to someone else"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
HIHI![]()
Houd je preken voor je, het is duidelijk dat we elkaar niet mogen en ik ben nog niet klaar met je![]()
Mag je boven de 30 dan ineens niet meer op stap?! Kutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
Ik kom tenminste niet als dertig plusser in een tent vol tieners telkensdus zipped it, je bent de laatste van wie ik iets hoef aan te horen.
ja rode palmolive aromatherapy sensual does the trick for mequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben nog steeds op zoek naar een zintuiglijke sensatie van wilde frisheid die mij als herboren doet voelen, die mijn lichaam en geest verkwikt met haar weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen..
Iemand een tip?
In welke tent vol tieners kom ik 'telkens'?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
![]()
Ik kom tenminste niet als dertig plusser in een tent vol tieners telkensdus zipped it, je bent de laatste van wie ik iets hoef aan te horen.
Waar zie je mij zeuren over jouw uiterlijk?quote:Als je gaat zeuren over mijn uiterlijk kijk eerst naar jezelf![]()
Je zit te vaak op MSNquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In welke tent vol tieners kom ik 'telkens'?.
En wat heeft mijn horecabezoek te maken met jouw zielige dreigement dat je nog niet klaar bent met iemand?.
[..]
Waar zie je mij zeuren over jouw uiterlijk?.
Met samjustme valt men van de ene verbazing in de andere.
Nee het zijn *grom* de stomme gay.nl codesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Je zit te vaak op MSNmet die smileys
edit: Oh, lummel! Snel aanpassen he!!!
Je hebt nog een jeugdig uiterlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Being bitchy let to someone else"
En met je engels examen ben je ook duidelijk nog niet klaar
altijd vreemd gevonden dat ze een FLEVOfestival in Brabant houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Weemz het volgende:
Pfff..
Een festival voorbereiden in 2 dagen...
Nou ja, 't zal wel loslopen.
Tot zondag! (ik ben hier te vinden)
Heb je dat met je mond en gulp gedaan? Mooi, dan kan de rust wederkeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
zipped it
Dan mag het ineens wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt nog een jeugdig uiterlijk![]()
Voel de liefde onderling hierquote:Can you feel the love tonight
in deze junglenacht
It's enough for this wide-eyed wanderer
volmaakt in evenwicht
that we got this far
Shit, nee... pas op, een blauwe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde net gaan slapen, maar ik merk dat er weer een rel aan komt?
het is wel goed zo, iedere keer je eigen onzekerheid op anderen proberen te projecteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Als je gaat zeuren over mijn uiterlijk kijk eerst naar jezelf![]()
Ik houd het tegenwoordig op 'sterf', is net iets liever vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zegt men op zich nog 'shit' trouwens, of is dat hopeloos gedateerd?
Nee doe maar niet.. te makkelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik de deur alvast openzetten?
Mja, maar dat gebruik je toch op een andere manier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik houd het tegenwoordig op 'sterf', is net iets liever vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |