ik heb niks gezegd over beide dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Cairon het volgende:
en niemand iets over MIJN foto's
smerige gluiperige kontvlokkruisvaarders!
Humpf!

in het vorige topic ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Heb jij foto's?

Allemaal date waardigquote:

Thanks honey, doet weer goed voor mijn zelfvertrouwen pff!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat niemand je wil

Ik zei dat je cute was op de eerste foto! het zal je wel ontgaan zijn maar ja whatever.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Cairon het volgende:
en niemand iets over MIJN foto's
smerige gluiperige kontvlokkruisvaarders!
Humpf!

En dat staat dus voor geen meterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef samjustme het volgende:
En Vlarp ik heb toch altijd een pet op tijdens uitgaan![]()

Gillette, für das Beste im Mann.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Cairon het volgende:
jij telt niet! jouw foto's krijgen meer commentaar! En trouwens je zei dat ik op een turk leek!

Je hebt ook knappe Turkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Cairon het volgende:
jij telt niet! jouw foto's krijgen meer commentaar! En trouwens je zei dat ik op een turk leek!

Als je niet wilt "scoren" dan moet je dat vooral doen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp afgelopen zaterdag droeg ik weer mijn petje en huge zonnebri![]()

Scoren vind ik niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je niet wilt "scoren" dan moet je dat vooral doen..

Neuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Cairon het volgende:
ja, neem maar van Vlarp aan, die weet wel hoe 'ie moet scoren... de player.

Oh, 2 pasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hoeveel jaar ben je alweer vrijgezel, Vlarp?

Gillette, für das Beste im Mann.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef Cairon het volgende:
de zachtheid, de glans... het is te erg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |