abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52420494
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:14 schreef outsidr het volgende:
Waarom open je er dan een topic over
Wat lul je nou allemaal?
pi_52420547
Je zeikt over het uitpakken van een film/app/game
En daarna zeg je dat het je geen reet ken schelen.
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
pi_52420677
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:17 schreef outsidr het volgende:
Je zeikt over het uitpakken van een film/app/game
En daarna zeg je dat het je geen reet ken schelen.
Je moet eens leren lezen. Ik zei dat het me geen reet kan instesseren dat ik niet zo heel veel van de scene afweet.
pi_52420908
Dan zeg... zeik niet zo
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
pi_52421137
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Nee, niet bijzonder veel inderdaad. En het zal me rotten ook. Gelukkig zit ik er niet in, het is 1 grote corrupte en intimiderende bende.
Maar je maakt er wel graag gebruik van.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52421191
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar je maakt er wel graag gebruik van.
Ja. Dat neemt niet weg dat de mensen die in de scene zitten het leven elkander maar al te graag zuur maken.
pi_52421317
De scene warez

Vroeger volgde ik dat allemaal, iedere dag alle 0-day warez downloaden

Ik vind het trouwens triest als je gaat zeiken over iets dat je gedownload hebt, het kost je niks dus zit niet te zeuren of het gerarred is gezipt of whatever
٩๏̯͡๏)۶
pi_52421974
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:28 schreef yosander het volgende:

[..]

Idd, mijn leraar muziek bij de laatste les van het schooljaar:
'Jaa, deze film is illegaal gedownload. '
Ik had gewoon zin om mijn mond open te trekken en het hele verhaaltje van downloaden en uploaden (legaal en illegaal, films, muziek, software etc..) uit te leggen.
Het publiekelijk vertonen van de film in de klas is natuurlijk wel illegaal. Zelfs als de film in de winkel gekocht was.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:11:55 #84
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_52422016
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef OhEcht het volgende:
Heb eigenlijk alleen last van dat het dubbele ruimte in neemt aangezien ik altijd maar net genoeg ruimte heb voor alles, kan de uitgepakte zooi wel weer weg gooien maar moet natuurlijk eerst de ruimte hebben om dat te doen vrij irritant maarja het is niet anders. Verder als je met torrents gode site gebruikt heb je geen last van corrupte zooi, soms mist er wellis een filetje maar meestal komt er dan wel een fix of linked iemand wat in een comment voor die file.
Releases beginnen niet bij torrents.
Het gaat (zo'n beetje altijd) van: Releasegroups naar Topsites naar FXP Boards naar IRC Trading naar Usenet naar Peer-To-Peer (o.a. torrents dus).

Waarow nou die pakketjes:
quote:
Because the releases are divided into small parts you don't have to worry about re-downloading the whole release if something goes wrong. You can control that everything has been downloaded correctly by checking against the SFV-file. Hence you will always know whether you've gotten a complete uncorrupt release of what you were downloading.
This means that you will have the exact same files on your computer, when you've downloaded and extracted the release, as the person who first ripped the movie and created the release.
BitTorrent was pas veel later uitgevonden.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_52422329
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het merendeel van de torrents zit toch echt niet in een rar, dus ik weet niet waar je het over hebt.
Ik weet niet op wat voor rare amateuristische torrent sites jij zit maar zowat elke non-public torrent(meeste public ook) bestaat uit rars(muziek niet)

[ Bericht 1% gewijzigd door OhEcht op 16-08-2007 14:59:41 ]
pi_52424438
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:37 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik merk via mijn kanalen geen snelheidsverschillen tussen dat en nieuwsgroepen anders.
Jij download constant met 20 mbit? Nice !
Still Pimpin' .. Ahaaight
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:35:30 #87
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_52426278
quote:
Brein die nieuwsgroepen in Nederland wilt stoppen.
Laat me niet lachen.
pi_52426289
Ook nog zeiken als het gratis is
pi_52428636
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef Bastoenie het volgende:
Ook nog zeiken als het gratis is
De lucht waarin jij leeft is ook gratis. Praat jij ook zo als je in een ongelooflijk vervuilde lucht leeft?
Als het gratis is, betekend dat, dat je niet ergens over mag klagen, en betekend dat dat het allemaal maar zo slecht mag wezen als maar kan? Immers, het is toch gratis.
pi_52428747
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is zo irritrant als je een film, spel of iets degelijks download, en de hele zooi in rars zit verpakt. Dan ben je klaar met downloaden, duurt het nog een tijd voordat je het hebt uitgepakt, en wanneer je wilt seeden heb je ook nog eens 2x zoveel ruimte verbruikt. Het is echt om gek van te worden wanneer je een 8gb bestand hebt gedownload wat in 100 rar file zit verpakt.

Dus trackers (en uploaders); stap nou eindelijk eens af van de rars en upload een film in een mapje met een avi formaat en spellen en programma's in iso of dmg formaat. Scheelt een hoop ruimte. (en gezeik met corrupte rar bestanden)
Als je de scene nou echt goed begreep, weet je waarom het in rars gereleased wordt.
pi_52428936
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:56 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Als je de scene nou echt goed begreep, weet je waarom het in rars gereleased wordt.
Dat het in rar's gereleased wordt, hoeft nog niet te betekenen dat de sites het ook in rar formaat moeten uploaden.
pi_52429237
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_52430265
wtf is de 'scene' trouwens?
pi_52430487
"the scene" is een groepje mensen die regels stellen aan illegale releases, de ironie
pi_52430575
kuuuuhhhttt voor je!!
Bier en tieten!!
pi_52430794
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Dat het in rar's gereleased wordt, hoeft nog niet te betekenen dat de sites het ook in rar formaat moeten uploaden.
En jij hoeft het ook niet in rars te downloaden, daar kies je ook zelf voor. Succes!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52430902

[ Bericht 100% gewijzigd door Caesu op 16-08-2007 19:19:34 (wrong topic) ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_52430954
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef Caesu het volgende:
Mja, zeer interresant
Bier en tieten!!
pi_52431018
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:15 schreef BobbyB het volgende:

[..]

En jij hoeft het ook niet in rars te downloaden, daar kies je ook zelf voor. Succes!
Dan prefereer ik toch nog altijd downloaden via max. snelheid dan via een public trackertje.
'T is kiezen of delen.
pi_52431474
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:20 schreef thewhiteguy het volgende:

[..]

Mja, zeer interresant
ja ik zat even in het verkeerde topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')