Sinds deze eeuw met twee landskampioenschappen, twee Champions League finales, een gewonnen UEFA Cup en een Spaanse en Europese Supercup?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Valencia topclub? Sinds wanneer?
Sylvie is Hamburg zatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef MCH het volgende:
Laat iemand mij het uitleggen. Een paar weken terug was de droom van Sneijder nog voor Valencia uit te komen, nu is zijn nieuwe droom opeens uitgekomen --> Real Madrid. Van der Vaart's droom is om voor Valencia uit te komen, heb hem er nooit eerder over gehoord. Net zoals Babel's droom tot voor kort nog was om bij Arsenal te spelen en nu speelt ie bij zo'n ander cluppie, waarschijnlijk ook z'n droom. Is het het geld, de competitie, het land, de vrouwtjes?
quote:"Mijn opa en oma wonen in Valencia. Ze zijn al tachtig jaar oud en het is hun droom om mij in Spanje te zien voetballen."
Moeten die gierige mensen maar schotel tv nemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:57 schreef koningdavid het volgende:
Dit speelt waarschijnlijk ook mee in Van der Vaarts keuze voor Valencia:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alle Nederlandse profs zijn net zo hoor.
Je mag dat Nederlandse ook wel weghalen danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |