quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb niet eens een brievenbus.
Bij jouw posts kan ik altijd alleen maar kijken naar je avatar.. dat wijf wordt echt duchtig van achteren genomen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb niet eens een brievenbus.
Je had beter wat langer kunnen blijven zitten. Zo te lezen had je wel wat extra lessen Nederlands kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef reospeedwagon het volgende:
welke school welke mentor
heb nl ook even in rmond op school geezten
Dadelijk ben je een leraar daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef reospeedwagon het volgende:
welke school welke mentor
heb nl ook even in rmond op school geezten
gege nee ik ben 18 geackquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:19 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dadelijk ben je een leraar daar![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik al heb vakantiebaantjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
ga eens werken voor je geld dan ...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Whaha, ik ben dat. Teun, je hebt een probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes
Dhr. Spatjens
Boeiend dan krijg ik maar strafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:23 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Whaha, ik ben dat. Teun, je hebt een probleem.
Groetjes
Dhr. Spatjens
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:23 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Groetjes
Dhr. Spatjens
Ik ken die school jong, rode school naast de snelwegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De kooi lijkt wel een beetje op de school. De school heeft ook drie verdiepingen![]()
Gelukkig heb ik een spelfout gemaaktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:23 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Groetjes
Dhr. Spatjens
Heeft hij blonde haren ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Ik ken die school jong, rode school naast de snelweg
mijn neefje ramon zit er ook![]()
Is hij rond de 15 jaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
wheh ja dacht het wel
hij woont in reuver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |