Wat doe jij in PUBquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:27 schreef Armageddon het volgende:
Dat is een fase, gaat vanzelf over. Maak je niet zo druk.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef _The_General_ het volgende:
Uberhaupt mensen die menen dat ze drugs nodig hebben, Loosers
Zelfs al zou dat zo zijn, je gaat er blijkbaar wel zo van uit zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs zijn gewoon lekker.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs zijn gewoon lekker.
Jep, en iedere blonde meid is nog te dom om der eigen reet af te vegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef PearlsGirl het volgende:
Ik snap het niet, wat is er nou stoer aan ?
Ze zien er niet uit met die rooie ogen, ze zijn sloom en ze lopen de hele tijd zo irritant te lachen enzow
Ik heb het zelf een keer geprobeerd maar ik werd er supermisselijk van en daarna gewoon duizelig.
Waarom doen al die jongens dan alsof het zo leuk is ?
Het zijn ook meestal van die sukkels met legerjassen enzo
Welk gedeelte van 'meestal' begreep je niet ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep, en iedere blonde meid is nog te dom om der eigen reet af te vegen
Als we dan toch gaan generaliseren
dat zijn teveel lettergrepen voor haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep, en iedere blonde meid is nog te dom om der eigen reet af te vegen
Als we dan toch gaan generaliseren
Mensen die denken dat alleen andere mensen drugs gebruiken zijn zoooooooooo grappig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zo zijn, je gaat er blijkbaar wel zo van uit zien
[afbeelding]
Ik heb het over jongens bij mij op school die de hele tijd irritant stoer lopen te doen, en nu ga jij mij vertellen dat die jiongens dat niet doen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Willewa het volgende:
Dus Pearlgirl, omdat jij het vies vind en er als een klein kind misselijk van wordt, is wiet vies? Duidelijk is dat je niet weet waar je over praat. En dat stoer doen verhaal, wat zo cliché is als ik weet niet wat en gewoon een lomp excuus is om te haten, is gewoon pure onzin en dat weet je zelf ook wel. Zeg je wat je denkt of praat je na wat je hoort?
Prima, en lees nou eens over wie ik het heb, over die eerste of over die tweede groep ?quote:Ok, er zitten tjappies tussen die het vet cool en stoer vinden. Maar een overgroot gedeelte doet het gewoon omdat het leuk en lekker is..
Koop een cursus begrijpend lezen ofzoquote:Whatever ga aan jezelf sleutelen ofzo ipv zo'n zinloos haat topic te openen.
Blijft een generalisatie (imo).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:54 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'meestal' begreep je niet ?
Kom maar eens bij mij op school kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |