Euh hoe lost het probleem van TS op?? Pinnen zonder geld op je rekening is best lastig!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boeien
Je kan daar gewoon je munten pinnen en ze hebben er ook gewone pinautomaatjes voor geld.
Zie nu al dubbelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:49 schreef peterfan het volgende:
[..]
Euh hoe lost dat het probleem van TS op?? Pinnen zonder geld op je rekening is best lastig!!
Dat geld staat er een VRIJDAG op. Dus laten we zeggen..rond een uurtje of 12 a 14.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:49 schreef peterfan het volgende:
[..]
Euh hoe lost het probleem van TS op?? Pinnen zonder geld op je rekening is best lastig!!
Nee, vrijdag word het pas gestort.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geld staat er een VRIJDAG op. Dus laten we zeggen..rond een uurtje of 12 a 14.
Dan komt 'ie net zijn tent uitrollen man
Dan moet je het goed zeggen: een vrijdag wordt het overgemaakt en op een maandag is het gestort.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, vrijdag word het pas gestort.Dus op z`n vroegst zal ik het maandag binnen krijgen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je het goed zeggen: een vrijdag wordt het overgemaakt en op een maandag is het gestort.
Maar als je zegt: ik krijg vrjidag mijn geld gestort, dan bedoel je daarmee dat het die dat op je rekening staat.
quote:dat ze het geld pas vrijdag beginnen over te maken terwijl ik het
Zaterdag maken ze toch ook over?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:53 schreef dribbel79 het volgende:
bank-> postbank : 2 werkdagen toch??
Dus dinsdag ofzo??
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:05 schreef peterfan het volgende:
Je krijgt van mij wel een biertje hoor. Vind het zielig voor je!![]()
Heb altijd veel bewondering voor lieve krantenbezorgertjes...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |