Sorry cheff... Ludwig is nice..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Daar zit ik ook regelmatig, maar ik drum er ook "bij". Heb zelf een Ludwig Rocker kit.
En nu had ik een vraag over m'n snarevel dus kom ik ff hier buurten.
Wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Dupje het volgende:
Laat ik me hier ook eens meldenBen wel beginnende drummer.
Hier ben ik niet enige meisje toch?![]()
Geen nood....met jou erbij zijn we nu met zn 3-en geloof ik. Morgane, jij en ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Dupje het volgende:
Laat ik me hier ook eens meldenBen wel beginnende drummer.
Hier ben ik niet enige meisje toch?![]()
En ik, =4quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Geen nood....met jou erbij zijn we nu met zn 3-en geloof ik. Morgane, jij en ik
Samen staan we sterk![]()
Waarom spuiten ze drumstellen sowieso niet wat leuker, trouwens? Heb m'n eerste kit destijds zelf overgespoten, mooi was anders eerlijk gezegd, maar het was wel uniek.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:18 schreef Dupje het volgende:
Mwaaaaaaaaa, dan ben je weer meteen zo'n meisje meisje
Zo'n gitarist kende ik ook - was dat niet zo'n gitaar met een handvat, Steve Vai replica ofzo? Met bloemetjes ingelegd in de hals. Om de één of andere reden zijn die gitaren dan wel weer stoer bij de snarentokkelaars.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Ska-te het volgende:
Een gitarist bij mij op school had ook zo'n roze/groene gitaar met bloemetjes, terwijl hijzelf echt zo'n stoere rocker wasDat vind ik dan wel weer stoer.
Hierna zal ik het nooit weer doen....quote:wil je trouwens nooit meer plaatjes van gitaren hier posten![]()
Yeah!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Geen nood....met jou erbij zijn we nu met zn 3-en geloof ik. Morgane, jij en ik
Samen staan we sterk![]()
die met bloemetjes of die ik omschreef? (beide gaaf trouwens)quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:38 schreef Ska-te het volgende:
Die heb ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha
Nog één nachtje slapen en dan is de Sint binnen!quote:Op maandag 3 december 2007 23:01 schreef Operc het volgende:
...
voor sinterklaas iron cobra enkel pedaal gekregen, jippie, nu moet hij nog binnenkomen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |