abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2007 @ 23:19:26 #176
59303 Ethereal
With Strength I Burn
pi_54638624
Als ik jou was, maargoed, is smaakafhankelijk, was ik voor een Roland TD3-KW gegaan.. 2dehands ook zeer goed betaalbaar, en vond hem persoonlijk op alle fronten beter klinken als de Yamaha's, zelfs de bekkens vond ik van de goedkope Roland beter als van de duurste Yamaha die ik testen kon!

En nog even een tipje voor de mensen die op zoek zijn naar nieuwe pedalen:
De Yamaha Flying Dragons (Direct Drive)! Ik heb sinds een maandje de twin-uitvoering hiervan, en dit zijn ab-so-luut de fijnste pedalen die ik ooit heb mogen bespelen! Had hiervoor Iron Cobra's, en kon ze maar niet fijn genoeg afgesteld krijgen, waren gewoon niet 'mijn' pedalen.. Met de Flying Dragons speel ik strakker én sneller! En ik speel met muziek mee (iPod) dus ik weet precies wat ik nu wel kan dat ik op de IC's niet voor elkaar kreeg.. De Flying Dragons spelen zo ongelofelijk licht en soepel! En dankzij de direct drive voel je ALLES dat je klopper doet terug in je voet.. Ik wil echt niet meer anders!

**Insert cool Signature here**
pi_54647203
Hoor ook goeie dingen over die Flying Dragons. Ze zien er vrij degelijk uit... misschien op die tussenstang na. Die ziet er verder niet robuuster uit dan die van bijv. Pearl of Tama.

Dat vind ik eigenlijk 't vervelendste aan de twin... die scharniertjes. Het zal wel aan mij liggen, maar krijg er steeds speling in en die losse onderdelen zijn lastig te krijgen lijkt 't.
all your heroes are whores
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:18:54 #178
59303 Ethereal
With Strength I Burn
pi_54647564
Had ik ook met mijn vorige twin.. Heb dat voorgelegd aan Tonny van Interdrum (www.interdrum.nl) en hij vertelde me dat dat 9 van de 10 keer komt door het té strak aandraaien van de schroeven om hem vast te zetten! Vast is vast, en gewoon niet als een gek aandraaien, dan schijnt dat risico alweer een stuk kleiner te worden...
pi_54648115
Laat ik me hier ook eens melden Ben wel beginnende drummer.
Hier ben ik niet enige meisje toch?
Ik ben een meisje =)
pi_54665091
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Daar zit ik ook regelmatig, maar ik drum er ook "bij". Heb zelf een Ludwig Rocker kit.
En nu had ik een vraag over m'n snarevel dus kom ik ff hier buurten.
Sorry cheff... Ludwig is nice..
Morgen mag ik weer naar een vette gig met m'n Pearl Master Studio Natural

A..
pi_54665108
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Dupje het volgende:
Wil je met me trouwen?
A..
pi_54667838
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Dupje het volgende:
Geen nood....met jou erbij zijn we nu met zn 3-en geloof ik. Morgane, jij en ik
Samen staan we sterk
  zaterdag 17 november 2007 @ 13:28:16 #183
59303 Ethereal
With Strength I Burn
pi_54672126
Drummende vourwen heerschen! Vooral als ze er lief en schattig uitzien en je dan ineens om de oren slaan met geweldige fills en retestrak drumwerk...
pi_54696845
Whahahaha jeej
In gitaristentopic ben ik wel zo goed als enige meisje, dus vandaar
Ik ben een meisje =)
pi_54717911
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Ska-te het volgende:

[..]

Samen staan we sterk
En ik, =4

all your heroes are whores
pi_54747268
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:26 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

En ik, =4

aaaaiiight
  woensdag 21 november 2007 @ 15:35:01 #187
181657 LordNemephis
computer says no
pi_54762234
Zouden meisjes dan ook een Hello Kitty Tama op prijs stellen? Net zoiets als dat ding van Fender?

Of juist weer helemaal niet?

just wondering
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_54763748
Mwaaaaaaaaa, dan ben je weer meteen zo'n meisje meisje
Ik ben een meisje =)
pi_54781075
Nee joh! Hahaha

Een gitarist bij mij op school had ook zo'n roze/groene gitaar met bloemetjes, terwijl hijzelf echt zo'n stoere rocker was Dat vind ik dan wel weer stoer.

wil je trouwens nooit meer plaatjes van gitaren hier posten
  donderdag 22 november 2007 @ 19:18:27 #190
181657 LordNemephis
computer says no
pi_54786920
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:18 schreef Dupje het volgende:
Mwaaaaaaaaa, dan ben je weer meteen zo'n meisje meisje
Waarom spuiten ze drumstellen sowieso niet wat leuker, trouwens? Heb m'n eerste kit destijds zelf overgespoten, mooi was anders eerlijk gezegd, maar het was wel uniek.
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef Ska-te het volgende:

Een gitarist bij mij op school had ook zo'n roze/groene gitaar met bloemetjes, terwijl hijzelf echt zo'n stoere rocker was Dat vind ik dan wel weer stoer.
Zo'n gitarist kende ik ook - was dat niet zo'n gitaar met een handvat, Steve Vai replica ofzo? Met bloemetjes ingelegd in de hals. Om de één of andere reden zijn die gitaren dan wel weer stoer bij de snarentokkelaars.
quote:
wil je trouwens nooit meer plaatjes van gitaren hier posten
Hierna zal ik het nooit weer doen....

[ Bericht 25% gewijzigd door LordNemephis op 22-11-2007 19:29:22 ]
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  donderdag 22 november 2007 @ 20:03:41 #191
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_54787869
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef Ska-te het volgende:

[..]

Samen staan we sterk
Yeah!!
Ben op het moment alleen niet zo veel met drummen zelf bezig, maar wél met percussie. Ik volg nog steeds een cursus Braziliaanse percussie (op tambourim en snare) en het is leukkkk! echt verbazingwekkend hoe snel snare-patroontjes te leren zijn, ik had echt niet verwacht nu al zo veel te kunnen voordeel van snare ten opzichte van drums is dat je het ook lopend/staand kan spelen toch wel wat makkelijker met een sambaband
Die Hello Kitty vind ik niet zo erg aantrekkelijk haha een Daisy Rock daarentegen is zo fout dat 'ie juist weer leuk is

Ohja, wel vrouwelijk maar ook héél tof:

Die vind ik nou zó tof!
pi_54796584
vind die met de finish dat het lijkt alsof t een kartonnendoos is ook wel vet eigk
pi_54798324
Die heb ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha
  zondag 25 november 2007 @ 19:58:17 #194
181657 LordNemephis
computer says no
pi_54832623
Wel een leuk behangetje!
pi_54832969
VET!

Ik krijg binnenkort een djembee, met enorm blad (zo'n 40 cm doorsnee schat ik), recht uit Ghana! Ben heeeeeeel erg benieuwd.
Ik ben een meisje =)
pi_54833870
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:38 schreef Ska-te het volgende:
Die heb ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha
die met bloemetjes of die ik omschreef? (beide gaaf trouwens)
pi_54875547
Met die bloemetjes, die heb ik
Toen ik hem zag was ik meteen verkocht. Gelijk heel internet afgezocht naar dat ding

Hij staat nu alleen een beetje te verstoffen. Hij is handig voor acoustische optredens ofzo, maar thuis speel ik er nooit op.
pi_55023364
zijn ook wel geniale cajons, ik weet alleen niet echt hoe ik erop moet spelen en treed niet op dus tsja, niet echt handige investering voor mij. hou het wel bij mn bongos
*voor sinterklaas iron cobra enkel pedaal gekregen, jippie, nu moet hij nog binnenkomen *
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:34:33 #199
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_55027307
Post es een foto van je bongo's!
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:43:54 #200
181657 LordNemephis
computer says no
pi_55031658
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:01 schreef Operc het volgende:
...
voor sinterklaas iron cobra enkel pedaal gekregen, jippie, nu moet hij nog binnenkomen *
Nog één nachtje slapen en dan is de Sint binnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')