Ik heb al een tijdje een Vic Firth oefen pad. werkt perfect.quote:Op maandag 3 september 2007 01:15 schreef TonyMalony het volgende:
Ik wil een oefenpad van Vic Firth aanschaffen, eentje die single sided is. Iemand enig idee waar ik die het beste(goedkoop) kan kopen?
Ja, sinds vrijdag. Die nieuwe admin schijnt er niet hard aan te willen werken want hij was vrijdag al geinformeerdquote:
Dat kan hier ook!! Posten die handel!!quote:Op zondag 16 september 2007 13:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Net nu 'k m'n nieuwe kit wil showen![]()
Ik heb werkelijk geen idee, maar het zou goed kunnen dat het nog een paar dagen duurt.quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Ska-te het volgende:
Wat een vette vette veeeeeette kit zeg!!! Beetje veel toms, maargoedIs hij mat zwart?? dat is zoooo geil
Op drumforum zou hij trouwens nog mooier geweest zijnIemand een idee wanneer het weer de lucht ingaat
?
Thnx!quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Ska-te het volgende:
Wat een vette vette veeeeeette kit zeg!!! Beetje veel toms, maargoedIs hij mat zwart?? dat is zoooo geil
Op drumforum zou hij trouwens nog mooier geweest zijnIemand een idee wanneer het weer de lucht ingaat
?
hebbe hebbe hebbequote:Op zondag 16 september 2007 22:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Het is een zwarte finish waar de houtnerf doorheen komt...
Iets duidelijker maar eigenlijk overbelicht waardoor ie weer grijs lijkt![]()
[afbeelding]
Thnx allemaalquote:Op maandag 17 september 2007 15:10 schreef outsidr het volgende:
Mooie kit zeg
Wat voor ride heb je daar hangen van Zildjian ?
Die bell die daar op zit is wel fuckin huge gewoon
Hoe klinkt ie ?
Issie een beetje te vergelijken met die Blast Bell Ride / Mega Bell Ride van Meinl ?
Ik vertrouw die samples nooit meestal zo...quote:Op maandag 17 september 2007 16:21 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Thnx allemaal![]()
De ride is de Mega Bell Ride van Zildjian Z serie, 21"
Hij heeft een flinke ping op de bell en naast de bell klinkt ie erg viezig![]()
Je kunt ernaar luisteren op de zildjian website
De Bell rides van Meinl ken ik eerlijk gezegd niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |