Goede keuzequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:27 schreef Frollo het volgende:
Dank, dank, HetwasietsmeteenF en yozd.![]()
Nederlands inderdaad.
Ik ben net afgestudeerd. Toevallig afgelopen vrijdag de buluitreiking geregeld!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:48 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Goede keuze
Bij wie ga je afstuderen?
Was leuk!quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde ook komen, maar door werk en andere afspraken niet meer geweest...hoe was 't?
Er zit niets anders op waarschijnlijk. Nou ja, dan moet ik mijn wanstaltige lichaam maar voor 10 euro per uur verkopen in Kronenburg park om mijn collegegeld bij elkaar te sprokkelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het nu helemaal op. Je hebt al mazzel dat je vijf jaar stufi ipv vier hebt gehad. Nog nooit van zo'n regeling gehoord, dikke kans dat je moet gaan betalen...
Ja, 't leren zat er volgens mij niet in voor je vandaag, ik meen je gespot te hebben in de vrouwenhemel die Boogie Wonderland heette vannacht... )quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 04:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik met mn tentamens van woensdag en vrijdag. Hele weekend gewerkt en tussendoor toch nog bij het introweekend op bezoek geweest. Vandaag bestuurswerk, dus heb echt een gigantisch slaaptekort.
Die tentamens komen volgend jaar wel weer denk ik.
Hangt van de docent af, mijn WC gaat gewoon door 's middags...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:39 schreef Sloggi het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het nou precies in elkaar zit komende maandag? In de facultaire jaarindeling (Letteren) staat namelijk het volgende: Opening Academisch jaar: maandagmiddag 3 september 2007 collegevrij. Moet ik dit opvatten als in vanaf 12:30 geen HC/WC's meer?
Oeh, dat lijkt me helemaal freakyquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:14 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Wij hebben altijd gewoon colleges tijdens die opening... dus ik ben er niet bij.
Balen trouwens, er is eergisternacht op mijn kamer (zolderkamer nog wel) ingebroken... telefoon, 155 euro en mijn sleutelbos kwijt en ik sliep gewoon toen het gebeurde![]()
Eensch, niks aan toe te voegenquote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef Mikkie het volgende:
Noem me narcistisch, achterdochtig, whatever... maar weet je zeker dat er niet iemand is die het op je gemunt heeft, of dat het voor mijn part een huisgenoot is die een hekel aan je heeft? Ik vind dit nogal een apart verhaal namelijk... 95% van de inbraken is een vlugge greep, maw: raampje weg, pakken wat je pakken kan, en nokkie nokkie. Dit klinkt meer als gericht de hut doorzoeken, en extreem veel risico nemen...
Hah, niet veel te halen, maar toch al 2 keer een boefje betraptquote:Op zondag 2 september 2007 21:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Jeetje, wat erg zeg! Ik heb donderdag overigens ook meteen een inboedelverzekering aangevraagd... ik besef dat ik behoorlijk geluk heb gehad en dat er heel wat meer weggehaald had kunnen worden... maar de man was alleen en heeft mijn sleutels meegenomen, dus ik denk dat hij misschien de intentie had om terug te komen (maar de sloten zijn vervangen!).
Was er trouwens serieus 3x ingebroken voordat jij in je kamer kwam? Gewoon een studentenkamer? Dat hoor je toch eigenlijk zo weinig? Bij studenten is niet veel te halen, zou je zeggenWaar woon je trouwens dan, welke wijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |