Waar ligt de kamer precies? En hoeveel bedraagt de korting voor mede-fokkers?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:44 schreef WooZ het volgende:
Iemand hier nog een kamer nodig per 1 maart (tot ong. 15 september)?
Moet m'n kamer nog ff onderverhuren
18m2 voor 330,-/maand
Dat weet ik, ik zat achter je. Overigens is het niet hebben van FD niet zo ramp. Zolang men bij BenB telkens een herkansing per tentamen cadeau geeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar gelukkig heb ik in blok 5 van Formeel denken een dag meegelopen
Ik vond het superleuk! Ik heb zelf VN-vredesoperaties, Terrorisme, Early Warning, Veiligheidsdiscussies en Actuele Vraagstukken gedaan en vond het allemaal interessant. Heb alleen niet alles afgemaakt wegens tijdgebrek. Zit morgen trouwens wel bij je in college want ga ook Conflict Analysis and Management volgen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat vond jij ervan? Is het alleen interessant of denk je dat je er ooit nog wat aan hebt?
Ik heb vandaag "Dillema's bij VN vredesoperaties" gehad, dat was wel leuk. Morgen heb ik "Introduction to Conflict Analysis & Management", daar ben ik erg benieuwd naar.
Ik ga een beetje in discussie met een anoniempje dat zich hier stoer voordoet en toffe statements doet dat ie achter iemand zatquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Vertel, ik wordt nieuwsgierig? Wat heb je zoal hier geleerd?
Wauw! Dat klinkt echt super zeg! Zeker zo prettig om niet tussen al die all-inclusive hollanders/duitsers/russen te hoeven zitten... Was er trouwens niet heel veel armoede of valt dat wel mee daar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:12 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vietnam is echt mega-relaxed. Zo afwisselend, aantal steden, schitterende natuur én goed betaalbaar, check het vietnam topic maar eens: Vietnam
[ afbeelding ]
Echt aan te raden, we hadden alleen een vlucht geboekt, maar alles is zo goed te regelen. Hotels die je komen oppikken van het trein/busstation. En ergens halverwege zijn we achterop de motor gestapt voor een 5 daagse tocht van 750km, hebben in die dagen hooguit 10 toeristen gezien, geweldig relaxed geweest
Weet je wat pas triest is iemand die 7 jaar over IK doet en nog niet klaar is. Weet je wat triest is die stoer loopt te doen met het feit dat hij mod is geweest op Fok en hier zoveel geleerd heeft. En vervolgens niet in staat is om te beantwoorden wat hij dan geleerd heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:53 schreef Fliepke het volgende:
Ik ga een beetje in discussie met een anoniempje dat zich hier stoer voordoet en toffe statements doet dat ie achter iemand zat. Ga toch
whehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:07 schreef Fliepke het volgende:
Wat ik trouwens niet snap, waarom hebben mensen werkklonen die duidelijk verwijzen naar hun echte profiel?
Wel met dat vragenlijstje dat ik nu al vast aan het opstellen voor tijdens je presentatie ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:07 schreef Fliepke het volgende:
Oh, mij krijg je hier niet mee hoor.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel met dat vragenlijstje dat ik nu al vast aan het opstellen voor tijdens je presentatie ...
Beetje jammer dat ik je notes niet meer kan lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef Faithy het volgende:
[..]
whehe
ik ben bijna 2 jaar gebanned geweest(verhaal doet er niet toe) en toen heb ik motorbloempje aangemaakt
en nu ben ik weer unbanned, en om wat onduidelijkheid te voorkomen staat dit nu in mijn siggaat er binnenkort wel weer uit
Wel dat is dan weer een tegenvaller ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]!
Okay, uhm... een dingetje. Ik was maandag aan het werk en had me nog niet ingeschreven
Beetje welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel dat is dan weer een tegenvaller ...
ik ben dan vooral benieuwd of MyLove ook nog steeds al die (vast heel irritant-intelligente) vragen alsnog aan de persoon gaat stellen waarvan hij/zij dacht dat jij het wasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Beetje wel.
Ik hoop dat je nu ook een beetje om jezelf moet lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |