Omdat tegenstrijdigheid en hypocriet gedrag de hoogste kwaliteiten zijn van een politicus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:31 schreef Bloemkool het volgende:
Klacht: waarom kan zo'n tegenstrijdige en hypocriete minister niet de laan uitgeschopt worden zonder wachtgeld?
Wat heeft Bos er mee te maken? En omdat je het ene niet doet mag je het andere ook niet doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:31 schreef Bloemkool het volgende:
Vanmogren was hij te zien op het RTL4 journaal.
Hij wilde financiele instellingen beter gaan controleren of waar ze hun geld in steken.
Banken mogen geen dubieuze ongedekte hypotheken meer afsluiten of zaken doen met amerikaanse banken die dit doen. Daar moet meer controle op komen.
Nee, dat er PvdA profiteurs zijn die subsidie aan vriendjes doorspelen of dat er hier massaal dubieuze aanbestedingen gedaan worden dat boeit niet.
Hij tiks liever het bedrijfsleven op de vingers dan zijn eigen achterban en collega's.
Klacht: waarom kan zo'n tegenstrijdige en hypocriete minister niet de laan uitgeschopt worden zonder wachtgeld?
Eerst zonder na te denken 2 keer op PVDA stemmen en dan je pas verdiepen in die partij...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:36 schreef Devlinsect het volgende:
Dat duurde 8 jaar om dat te beseffen.![]()
Er zijn zoveel mensen die zich niet in een partij verdiepen en stemmen:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Eerst zonder na te denken 2 keer op PVDA stemmen en dan je pas verdiepen in die partij...![]()
Bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:31 schreef Bloemkool het volgende:
Hij wilde financiele instellingen beter gaan controleren of waar ze hun geld in steken.
Banken mogen geen dubieuze ongedekte hypotheken meer afsluiten of zaken doen met amerikaanse banken die dit doen. Daar moet meer controle op komen.
Nee, dat er PvdA profiteurs zijn die subsidie aan vriendjes doorspelen of dat er hier massaal dubieuze aanbestedingen gedaan worden dat boeit niet.
Hij tiks liever het bedrijfsleven op de vingers dan zijn eigen achterban en collega's.
Bos is een kakkerlak dus je mag er niet op stemmen is wel een goede redenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die zich niet in een partij verdiepen en stemmen:
Of zoals mjin schoonmoeder:
JA die Latietia (raadslid Amsterdam) is zoeen leuk mens. En de donkerste dus daar heb ik op gestemd.![]()
Een moeder van een vriend van me:
Wouter Bos is zoeen knappe man en heeft een lekker kontje, ik heb erop gestemd.![]()
Die heb ik vaker gehoord!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:43 schreef Devlinsect het volgende:
Een moeder van een vriend van me:
Wouter Bos is zoeen knappe man en heeft een lekker kontje, ik heb erop gestemd.![]()
Wat is er zo tegenstrijdig & hypocriet aan dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:31 schreef Bloemkool het volgende:
Veel mensen maken geen onderscheid tussen beleidsplannen maken en eigen gedrag van een politicus. Bijvoorbeeld: een groenlinks-politicus die op komt voor een rem op de bioindustrie maar zelf niet vegetarier is, is hypocriet. (een steeds populairder wordend woord als je het mij vraagt)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat is er zo tegenstrijdig & hypocriet aan dan?
Tuurlijk boeit het wel. Maar dat er in alle partijen dingen gebeuren die niet kloppen weten we inmiddels ook al. Met die "dubieze aanbestedingen" daar wordt wat mee gedaan, en gelukkig is het nu bekend geworden, maar dat had natuurlijk ook 1-4 jaar geleden kunnen zijn, aangezien Verdonk, Zalm, en nog een 6-tal ministers van CDA en VVD huize aanbestedingen hebben gedaan die niet door de beugel kunnen. Maar goed er is een nieuw kabinet en een van de grootste oppositiepartijen speelde daarin een grote rol, dus daar spreekt niemand wat over.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:31 schreef Bloemkool het volgende:
Wat is daar hypocriet aan? :")quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: een groenlinks-politicus die op komt voor een rem op de bioindustrie maar zelf niet vegetarier is, is hypocriet. (een steeds populairder wordend woord als je het mij vraagt)
Ik snap niet wat er hypocriet aan is? Hij houdt zich gewoon bezig met zijn functie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:31 schreef Bloemkool het volgende:
Nieuws niet gevolgd?quote:
Of all people...quote:
Nou die eer mag ie hebben net als die eer van grootse politieke draaikont van de afgelopen 20 jaar etc etc etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het is ''Minister Bos'', jij brutale vlegel. Een beetje respect voor mensen die oneindig succesvoller zijn dan jij.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |