Geheime uitgangen. Sommige levels hebben naast de normale uitgang, nog een geheime.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:04 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Met New Super Mario Bros zit ik nu in wereld 5, Maar ik heb in wereld 3 ik het kleine kasteel overgeslagen en ben direct door naar het grote kasteel gegaan Hoe kan ik als nog bij deze komen?
En ook zie je op de kaart afentoe een kanon of een groene pijpleiding staan, hoe maak je hier gebruik van? Want ze staan er toch niet voor de sier?
Bronquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
DS Browser verdwijnt omdat er een nieuwe komt.
quote:Players who journey deep enough into Samus Aran's Wii quest can use Aran's scan visor to read lore and lob enemies and objects. Doing just that on one mid-game world, we stumbled upon a panel with the following message, quoted verbatim below:
"Experiment status report update: Metroid project 'Dread' is nearing the final stages of completion."
Nee, hij verdwijnt omdat tie niet verkooptquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
DS Browser verdwijnt omdat er een nieuwe komt.
31 augustus staat als datum ervoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb worms2 : open warfare in de reclameblaadjes gezien, betekent dat het woensdag al uitkomt?
Thanks dan ga ik maar eens goed zoekenquote:Geheime uitgangen. Sommige levels hebben naast de normale uitgang, nog een geheime.
Dan opent zich een nieuw pad, bijv. naar de kanonnen.
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:10 schreef Jesse_ het volgende:
De DS is regio vrij, wil dit dan ook zeggen dat ik alle gba games er op kan spelen?
Hij is al uit hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De previews daarvan zien er in ieder geval veelbelovend uit.
Deel 1 was in ieder geval maar matig, maar ik heb goede hoop voor deze!
De PSP versie van deel twee is al gereviewed op ComputerAndVideogames.com. Hij krijgt een 8. Beste worms versie ooit, staat er ook nog is bij. En aangezien de DS versie erg op de PSP versie lijkt, heb ik ook wel heel erg vertrouwen nu in het DS deel (dat had ik alquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:54 schreef __Saviour__ het volgende:
De previews daarvan zien er in ieder geval veelbelovend uit.
Deel 1 was in ieder geval maar matig, maar ik heb goede hoop voor deze!
quote:you’ve got what I feel is one of the best DS games of this year, period. If you’re a Worms fan, this one’s a no-brainer.
Niet alle winkels verkopen het spel, aangezien het vorige deel een flop wasquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:40 schreef super-muffin het volgende:
Is worms al uit? Ik zag 'em nog niet in de winkel van de week.
Maar dit heeft niks met het vorige deel te maken. Nieuw ontwikkelteam, en vanaf de grond af opnieuw opgebouwd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet alle winkels verkopen het spel, aangezien het vorige deel een flop was![]()
Ja maar dat maakt de inkopers bij grote winkelketens niks uitquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dit heeft niks met het vorige deel te maken. Nieuw ontwikkelteam, en vanaf de grond af opnieuw opgebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |