quote:
Klopt, het is niet anders. En met de huidige selectie moeten we deze klus ook kunnen klaren. Maar om dit seizoen op drie fronten te kunnen blijven strijden zijn extra versterkingen zeker vereist.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is ook gewoon zo natuurlijk. Maar daar is nu niets meer aan te doen, deze 11 zullen het seizoen veilig moeten stellen voor er evt nieuwe aankopen komen. En de komst van de aankopen zal gedeeltelijk samenhangen met CL voetbal....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef Devano het volgende:
De enige haalbare Nederlandse speler die het niveau van Sneijder kan halen (ook al is het een ander type speler), is Aissati.
Gewoon flink wat bieden, een offer they can't refuse.
bron VI.nlquote:Overstap Seedorf naar Ajax voor 99% rond
Ajax en Carence Seedorf staan aan de vooravond van een grote transfer. De Amsterdammers willen met deze grote klapper Wesley SNeijder doen vergeten. Clarence Seedorf staat nog tot 2011 onder contract bij AC Milan. De transfersom moet daarom ook 22 miljoen euro bedragen.
‘Morgen kunnen we met details naar buiten treden’, aldus Technisch Directeur Martin van Geel. ‘Maar we volgen Clarence al een tijdje. En de interesse komt van twee kanten. Met deze transfer hopen we een waardige opvolger van Sneijder binnen te halen.’
Via Sampdoria, Real Madrid en Internazionale kwam Clarence Seedorf terecht bij AC Milan. Op zijn 16e debuteerde hij bij Ajax. In 1996 verliet hij de club met de woorden ‘Ooit keer ik hier terug’. Het lijkt erop dat Seedorf in Nederland aan de aftrap staat van het nieuwe voetbalseizoen.
Al missen we nu al wat basis spelers helaas, dit klusje zou moeten kunnen ja. Maar idd een seizoen op 3 fronten meestrijden gaat je niet lukken met deze selectie vrees ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, het is niet anders. En met de huidige selectie moeten we deze klus ook kunnen klaren. Maar om dit seizoen op drie fronten te kunnen blijven strijden zijn extra versterkingen zeker vereist.
Wel lief dat je de moeite neemt om dit helemaal te tikkenquote:
Schaam je diep.quote:
quote:
Schaam je, je kent hem toch?quote:
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef BonJovi het volgende:
staat niks op VI.nl dus gewoon dikke bullshit
Scherp van je. Ik had de champagne al ontkurt. Als ik jou toch niet had, BonJovi, en allebei mijn ogen niet.. Dan was ik steke blind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef BonJovi het volgende:
staat niks op VI.nl dus gewoon dikke bullshit
Vuile italianen.nl?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:29 schreef cohen het volgende:
Het staat op vi.nl hoor!!!
quote:'Ajax praat met transfervrije Riquelme'
14/8/2007 15:32
Ajax zet hoog in om de naar Madrid vertrokken Wesley Sneijder op te volgen. Volgens betrouwbare bronnen zijn Martin Van Geel en Maarten Fontein momenteen in onderhandeling over een eventuele overgang van de Argentijns international.
Enig struikelblok lijkt vooralsnog het riante salaris van de vedette. Ajax zit echter ruim in de centen na de verkoop van Sneijder en Babel, en is bereid qua salaris water bij de wijn te doen, aangezien het geen transfersom hoeft te betalen. Een optie tot huur is volgens de Spaanse club uitgesloten.
Riquelme zou bij Ajax de positie van de vertrokken Wesley Sneijder (tijdelijk) moeten gaan invullen. Verder wordt er nog gezocht naar een vervanger van de geblesseerde Davids, en zou ook een linksbuiten meer dan welkom zijn.
Mag ik van jou, uit de categorie 'users die oude en herhaalde nieuwsberichten posten'... GnAgn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:33 schreef GnAgn het volgende:
blabla Riera
Nonsens.quote:
Bericht is wel opgesteld in de VI-stijl, JRR is echter niet transfervrij.quote:
Right net of hij echt hier wil komen ballenquote:
hehe ja sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Mag ik van jou, uit de categorie 'users die oude en herhaalde nieuwsberichten posten'... GnAgn?
Net terug van vakantie, dus sue me als het al gepost is....quote:Bij de verkoop van Van der Vaart aan HSV, twee seizoenen geleden, spraken beide clubs af dat Ajax, als de Duitsers de middenvelder voor een bedrag van minimaal vijf miljoen euro door zou verkopen, twintig procent van de transfersom zou krijgen. Bij een transfer van veertien miljoen euro komt dat dus neer op een bedrag van 2,8 miljoen euro.
Wat doe je voor werk dan? Badmeester ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:50 schreef Cheiron het volgende:
Kunnen de nepberichten misschien achterwege blijven, ze kijken hier op het werk zo vreemd als ik steeds een harde plasser heb...
Jullie denken dat ik serieus wasquote:
Hoop dat je een goeie advocaat hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net terug van vakantie, dus sue me als het al gepost is....
Hopen dat Valencia hem los kan weken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoop dat je een goeie advocaat hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan? Badmeester ofzo?
Helaas niet, of hij blijft gewoon of hij gaat naar Spanje. Ik zie hem niet terug naar Ajax komen meer...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Stiekem hoopte ik dat Ajax vol voor hem zou gaan, maar ik betwijfel of ie dat zelf wel wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |