Dat mag opzich het probleem niet zijn met het geld vab babel en sneijder, alleen wat moet ie als salaris...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:43 schreef Jasza het volgende:
Riera is goed, maarja zal wel niet lukken, 15 mil is veel te veel.
Dat kan niet, volgens mij zijn ze gehacktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:30 schreef Blight het volgende:
Offtopic: het onmogelijk is gebeurd! Een negatieve klank over AZ op de site van VI!
[..].
Als je 15 voor Riera gaat betalenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag opzich het probleem niet zijn met het geld vab babel en sneijder, alleen wat moet ie als salaris...
Ik vond dat ook wel vreemd ja. Het lijkt mij dat hij bij ons ook wel zo'n 1,5 miljoen per jaar verdiende ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:46 schreef jna het volgende:
Gaat Sneijder maar 2 miljoen per jaar verdienen bij Madrid
Ja daar snapte ik ook niks van. Bij Ajax verdiende hij dat al bijna.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:46 schreef jna het volgende:
Zal wel een of andere constructie bij in zitten. Hier verdiende hij volgens mij ook al 1.7M ofzo. Maargoed daar hou je er netto veel meer van over natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:46 schreef jna het volgende:
2.2 miljoen om precies te zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:46 schreef jna het volgende:
Zo kan je dat wel over elke speler roepen die we willen. We verkopen ook een babel voor 17 miljoen, Suares is duur, een Alves is duur.quote:
Wat betreft Ajax zitten zij altijd wel het dichtst bij het vuur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:58 schreef Fides het volgende:
Telegraaf is sowieso een pauperkrant, al kan ik hier nog wel om lachen![]()
Bovendien weten al die clubs dat Ajax een behoorlijke som geld op zak heeft, dus die proberen ook het onderste uit de kan te halen. Ze zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen.quote:
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bovendien weten al die clubs dat Ajax een behoorlijke som geld op zak heeft, dus die proberen ook het onderste uit de kan te halen. Ze zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen.
Uiteraard, je moet altijd kijken of het voor minder kan, en of er evt goedkopere alternatieven zijn. maar helemaal niemand kopen omdat je dan evt in totaal 5 miljoen teveel uitgeeft lijkt me ook geen optie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Jasza het volgende:
Nee dat snap ik ook wel, maar 15 is iets teveel voor hem, 10-12 zou goed zijn
Mottaquote:Emerson lijkt toch niet bij AC Milan te belanden. De houder van de Champions League kiest toch voor Thiago Motta, die vanwege zijn leeftijd geschikter wordt bevonden. (La Gazzetta dello Sport)
Vraagprijs is 15, zou bes tkunnen dat het 12 wordt danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Jasza het volgende:
Nee dat snap ik ook wel, maar 15 is iets teveel voor hem, 10-12 zou goed zijn
Das gewoon de trend, we verkopen Sneijder ook voor een record bedrag. De bedragen worden overal hoger en hoger dus ook wat Ajax moet dokken....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vraagprijs is 15, zou bes tkunnen dat het 12 wordt dan
Das wel meteen onze duurste speler ooit dan, en er wordt nogal lacherig over gedaan ook al hebben we veel geld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |