quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
Lea, ik ben er uit: Afgebiesd, in canvas van zuiver katoen![]()
Ja![]()
Volgens mij ben ik ook niet helemaal compleet, maar er zitten ook dubbelen tussen, net als bij de Havankjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Lobasca het volgende:
Leandra, ik druk net op je naam in je onderschrift, zie dat je Agatha ook leest, bij mij ontbreken nog een paar in e verzameling..
*pling*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook niet helemaal compleet, maar er zitten ook dubbelen tussen, net als bij de Havankjes
Ik moet alleen eerst die "bibliotheek" op zolder eens opruimen: je ziet door de puinhoop de boeken niet meer
Thxquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was al bang dat ik het uit moest gaan leggen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
*pling*, Níemand leest meer Havank!
Moge de spijze u wel bekomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kindje van God
Ik moet helaas gaan
( bidden voor het eten kost ook tijd)![]()
Ik heb net z'n biografie uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
*pling*, Níemand leest meer Havank!
Oeh.... Havank niet kennen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
Havank ken ik niet, welk genre is dat?
Ik heb alle oude Havanksquote:
Allemaal??? Damn...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb alle oude Havanks
En niemand kent ze
Op de gemiddelde rommelmarkt liggen ze bij bosjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Lobasca het volgende:
Zijn ze nog wel te koop?
Geweldige linkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef yvonne het volgende:
http://home.wanadoo.nl/kees.luykx/indeks.htm
Hi WJquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi stoeltje(da's niet off-topic...)![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kindje van God
Ik moet helaas gaan
( bidden voor het eten kost ook tijd)![]()
ps.ik heb trouwens ooit een van de geilste pijpbeurten op de camping meegemaakt met een 'yvonne'. dat moet toch wel wat zeggen, dunkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |