quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
*pling*, Níemand leest meer Havank!
Moge de spijze u wel bekomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kindje van God
Ik moet helaas gaan
( bidden voor het eten kost ook tijd)![]()
Ik heb net z'n biografie uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
*pling*, Níemand leest meer Havank!
Oeh.... Havank niet kennen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
Havank ken ik niet, welk genre is dat?
Ik heb alle oude Havanksquote:
Allemaal??? Damn...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb alle oude Havanks
En niemand kent ze
Op de gemiddelde rommelmarkt liggen ze bij bosjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Lobasca het volgende:
Zijn ze nog wel te koop?
Geweldige linkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef yvonne het volgende:
http://home.wanadoo.nl/kees.luykx/indeks.htm
Hi WJquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi stoeltje(da's niet off-topic...)![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kindje van God
Ik moet helaas gaan
( bidden voor het eten kost ook tijd)![]()
ps.ik heb trouwens ooit een van de geilste pijpbeurten op de camping meegemaakt met een 'yvonne'. dat moet toch wel wat zeggen, dunkt mij.
Ja, die had m'n moeder ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
En ik zie ook al waarom Griezelverhalen ontbreekt: hij heeft dat vertaald...... het is geen eigen werk
Wist je trouwens dat hij ook de vertalingen naar het NL van "the Saint" deed??
Hij moest wel trouwens... hij had een flinke schuld aan Bruna en kon dat inlossen door vertalingen te doen.quote:
De 'heren' bespreken niet, maar informeren naar.... de bekende wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef Talitha het volgende:
Typisch! De dames bespreken boeken en de heren bespreken blowjobs.![]()
De heren hebben het zo druk, dat ze niet zien wie zich onder hen begeeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De 'heren' bespreken niet, maar informeren naar.... de bekende weg![]()
graag gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:00 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik ben wel blijd dat ik in jouw bosje rondhups....
Ik begreep het verhaaltje niet eens, zat jij erbij en met grote ogen en open mond te kijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De heren hebben het zo druk, dat ze niet zien wie zich onder hen begeeft![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat jouw verdienste? Gij is ook van alle markten thuis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |