Vooral dat laatste zinnetje van Ian doet mijn vermoeden dat er meer achter die Nick zit dan een of ander kutpubertje weer opbloeien....quote:
Doet me goed dit te lezen, riep bij mij de vraag op of ik behandeld moet worden tegen mijn dierenliefde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je onderschrift is ook geniaal trouwens, ik ken dat soort zinnetjes uit de dossiers die ik beroepsmatig lees en schrijf. Dat soort blaat teksten zijn er enkel en alleen voor bedoeld om de betreffende psych of goog zichzelf interessanter te laten doen zijn dan ze in werkelijkheid zijn. Klopt trouwens ook geen hol van, het woord preoccupatie is hier absoluut verkeerd gebruikt...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zinnetje van Ian doet mijn vermoeden dat er meer achter die Nick zit dan een of ander kutpubertje weer opbloeien....![]()
Staat er wat rot idd. ik bedoel dat ik al een tijdje het vermoeden heb dan Ian-nick niet degene is die hij zegt te zijn.quote:
Ik kan je niet helpen, mijn kennis gaat niet verder dan wat ik hier leesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Staat er wat rot idd. ik bedoel dat ik al een tijdje het vermoeden heb dan Ian-nick niet degene is die hij zegt te zijn.
Zolang jij, anderen en de dieren er geen last van hebben zie ik geen enkele reden waarom je je daar druk over zou moeten maken. Als het een ziekelijke obsessie voor je wordt is het een ander verhaal natuurlijk. Maar dat kan jij het beste beoordelen....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doet me goed dit te lezen, riep bij mij de vraag op of ik behandeld moet worden tegen mijn dierenliefde.
Nee natuurlijk niet. Autistiform, zal wel betekenen dat je in het autistisch spectrum wordt gerekend. Nou mooi dan, ben je tenminste geen middelmaatje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doet me goed dit te lezen, riep bij mij de vraag op of ik behandeld moet worden tegen mijn dierenliefde.
Ik ben sowieso niet onder de indruk van het taalgebruik van de zelfverklaarde psych's of googen op internet.... en dan viel me gisteren nog een "walchelijk" op... om het niveau even te benadrukkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je onderschrift is ook geniaal trouwens, ik ken dat soort zinnetjes uit de dossiers die ik beroepsmatig lees en schrijf. Dat soort blaat teksten zijn er enkel en alleen voor bedoeld om de betreffende psych of goog zichzelf interessanter te laten doen zijn dan ze in werkelijkheid zijn. Klopt trouwens ook geen hol van, het woord preoccupatie is hier absoluut verkeerd gebruikt...
Hoe kom jij aan mijn mail adresquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild, want je zit er helemaal naast.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet onder de indruk van het taalgebruik van de zelfverklaarde psych's of googen op internet.... en dan viel me gisteren nog een "walchelijk" op... om het niveau even te benadrukken
Je hebt gecapitonneerde muren??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben een gevaar voor mezelf en de omgeving, maar ik mag nog steeds zelfstandig wonen![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben een gevaar voor mezelf en de omgeving, maar ik mag nog steeds zelfstandig wonen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |