quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:56 schreef MouzurX het volgende:
Roken is lekker? volgens mij gewoon verslavend zodat het lijtk alsof je het lekker vind....
Suiker snuiven is ook vetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er lekker aan damp inademen van wat gedroogde blaadjes
Ik ga toch ook geen jodenkoeken kleinmaken en opsnuiven ofwel ?
Als jij denkt dat die zo uit de grond komen mag je dat best doen, misschien werkt het nog helend ook...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Waar staat dat je dat uit de grond haalt ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef MOD het volgende:
[..]
Als jij denkt dat die zo uit de grond komen mag je dat best doen, misschien werkt het nog helend ook...
Ik heb net paprika chips gesnoven...goed spul man!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ja, en dan via je neus weer naar buiten laten dwarrelen, zodat alle stofjes optimaal in je bloed komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef MahirBurekovic het volgende:
t geeft wel een kick, die rook over je longen.
Gelijk proberenquote:
wiki zegt:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar staat dat je dat uit de grond haalt ?
dan komt het nog niet uit de grondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef MOD het volgende:
[..]
wiki zegt:
Tabak is een product afkomstig van de bladeren van de tabaksplant Nicotiana tabacum, dat als genotmiddel wordt gerookt, gekauwd (gepruimd) en gesnoven.
Zoals Miss zegt:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef MOD het volgende:
[..]
wiki zegt:
Tabak is een product afkomstig van de bladeren van de tabaksplant Nicotiana tabacum, dat als genotmiddel wordt gerookt, gekauwd (gepruimd) en gesnoven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |