quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:56 schreef MouzurX het volgende:
Roken is lekker? volgens mij gewoon verslavend zodat het lijtk alsof je het lekker vind....
Suiker snuiven is ook vetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er lekker aan damp inademen van wat gedroogde blaadjes
Ik ga toch ook geen jodenkoeken kleinmaken en opsnuiven ofwel ?
Als jij denkt dat die zo uit de grond komen mag je dat best doen, misschien werkt het nog helend ook...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Waar staat dat je dat uit de grond haalt ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef MOD het volgende:
[..]
Als jij denkt dat die zo uit de grond komen mag je dat best doen, misschien werkt het nog helend ook...
Ik heb net paprika chips gesnoven...goed spul man!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ja, en dan via je neus weer naar buiten laten dwarrelen, zodat alle stofjes optimaal in je bloed komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef MahirBurekovic het volgende:
t geeft wel een kick, die rook over je longen.
Gelijk proberenquote:
wiki zegt:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar staat dat je dat uit de grond haalt ?
dan komt het nog niet uit de grondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef MOD het volgende:
[..]
wiki zegt:
Tabak is een product afkomstig van de bladeren van de tabaksplant Nicotiana tabacum, dat als genotmiddel wordt gerookt, gekauwd (gepruimd) en gesnoven.
Zoals Miss zegt:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef MOD het volgende:
[..]
wiki zegt:
Tabak is een product afkomstig van de bladeren van de tabaksplant Nicotiana tabacum, dat als genotmiddel wordt gerookt, gekauwd (gepruimd) en gesnoven.
en radijsjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoals Miss zegt:
Dan komt het niet uit de grond, aardappelen en bieten die komen uit de grond
Wél als je ze opwacht met een greepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:25 schreef Klit het volgende:
En mollen, maar die komen weer niet zo heel vaak uit de grond.
Het blijkt goed cholesterol te verlagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:55 schreef Kailany het volgende:
Roken is een (klote) verslaving en een dief van je bankrekening (reken voor de grap maar eens uit hoeveel je er per jaar aan uitgeeft)... tis ook niet al te goed voor je gezondheid... maar ach...dood gaan we allemaal.... en nu ik het er toch over heb... steek ik er nog maar eentje op...![]()
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Roken lekker!?
JA, en nee dat is niet wegens de verslavingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Roken lekker!?
Bedankt voor je compliment; ik denk graag voor mezelf. Ga jij maar fijn naar je meelopersvrienden en jullie gezamenlijke mening.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:52 schreef Dibble het volgende:
kankerende anti rokershou toch lekker je bek, roken is lekker
btw niet rokers zijn hysterische typetjes die altjd achter hun standpunt staan en zich altijd te goed vinden, zijn ook vaak de menschen zonder vrienden
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:23 schreef t_v_d het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment; ik denk graag voor mezelf. Ga jij maar fijn naar je meelopersvrienden en jullie gezamenlijke mening.
Kanker krijg je er inderdaad van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:52 schreef Dibble het volgende:
kankerende anti rokershou toch lekker je bek, roken is lekker
btw niet rokers zijn hysterische typetjes die altjd achter hun standpunt staan en zich altijd te goed vinden, zijn ook vaak de menschen zonder vrienden
![]()
Ik ken er denk ik wel 50 die dood zijn gegaan, niet aan het roken overigens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:34 schreef Dalamar het volgende:
Ik ken 3 mensen die er aan dood zijn gegaan. Bijzonder naar om mee te maken. Lang ziek en kanker enzo...
Dood gaan als je nog geen 50 bent... lekker, roken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |