Omdat het zo lekker is en bemoei je nu maar met je eigen gezondheid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
Als je weet waarom het niet gezond is.
WAAROM DOE JE HET DAN!!!?!?!?!/1!!?
ik kan hier ZO slecht tegen..
Jij doet alleen maar dingen die gezond zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan slecht tegen betweterige jankerds die niets beters te doen hebben dan zich met andermans leven te bemoeien.quote:ik kan hier ZO slecht tegen..
Is deze foto in de Pink (coffeeshop eindhoven) gemaakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
ik kan hier ZO slecht tegen..
Hoe zouden niet rokers dat dan allemaal doen denk je, missen die dan iets?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:09 schreef Deceit het volgende:
Wij zien roken als iets lekkers, relaxend, uitvlucht, troost.. Wij kunnen vele emoties hiermee bevredigen!
Nee hoor,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:15 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Is deze foto in de Pink (coffeeshop eindhoven) gemaakt?![]()
[afbeelding]
Omdat het lekker isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Omdat het zo lekker is en bemoei je nu maar met je eigen gezondheid.
Heb je genoeg aan denk ik zo!
En dat heet verslaving!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef Klit het volgende:
[..]
Hoe zouden niet rokers dat dan allemaal doen denk je, missen die dan iets?
Nee dus, je zegt het zelf al, Wij zien...
Je denkt dus dat je er vele emoties mee kunt bevredigen, een niet roker kan dus net zo goed met emoties omgaan, alleen die heeft die sigaret niet nodig om normaal te kunnen functioneren. (en die stinken niet)
Beter stinken dan een geweten als een garnaal..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:27 schreef Edwinuss het volgende:
nee, geen 12 uren.
Rokers STINKEN altijd.![]()
ieder zijn eigen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Beter stinken dan een geweten als een garnaal..
Sommige mensen verpesten het straatbeeld met hun uiterlijk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat het lekker is
loser.
je stinkt 12 uren in de wind, je ruikt het zelf niet en je valt niet rokers ermee lastig.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:31 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Sommige mensen verpesten het straatbeeld met hun uiterlijk....![]()
Oh wat ben jij zielig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat het lekker is
loser.
je stinkt 12 uren in de wind, je ruikt het zelf niet en je valt niet rokers ermee lastig.
What the fuck maakt mij dat nou uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh wat ben jij zielig.
JIj stinkt, ik lekker niet.....
Nou als ik jouw foto's zo bekijk hoef ik jou (ook al rook je niet) niet te dicht in mn buurt hebben![]()
Waarom zeg je het irl niet tegen mensen? i.p.v. dat je dit Forum vervuild met je onnozele berichten..quote:
Gelukkig heb ik niet veel mensen om me heen die het roken nodig vinden om het gezellig te hebben. En als ik me ergens aan erger dan zeg ik dat gewoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waarom zeg je het irl niet tegen mensen? i.p.v. dat je dit Forum vervuild met je onnozele berichten..
Uhhh, wie is er hier gefrustreerd.quote:
I rest my case,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Uhhh, wie is er hier gefrustreerd.
Ik maak mij er niet druk om hoor, dat jij een anti-roker bent.
Andersom is dat wel het geval volgens mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
I rest my case,
jullie stinken allemaal
Blijkbaar wel aangezien je nogal fel reageert in dit topic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet druk om hoor, dat jij een anti-roker bent.
Gelukkig heb ik hele leuke vriendenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ga je leuke vrienden vermaken met je gezeik!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |