quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:56 schreef MouzurX het volgende:
Roken is lekker? volgens mij gewoon verslavend zodat het lijtk alsof je het lekker vind....
Suiker snuiven is ook vetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er lekker aan damp inademen van wat gedroogde blaadjes
Ik ga toch ook geen jodenkoeken kleinmaken en opsnuiven ofwel ?
Als jij denkt dat die zo uit de grond komen mag je dat best doen, misschien werkt het nog helend ook...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Waar staat dat je dat uit de grond haalt ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef MOD het volgende:
[..]
Als jij denkt dat die zo uit de grond komen mag je dat best doen, misschien werkt het nog helend ook...
Ik heb net paprika chips gesnoven...goed spul man!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ja, en dan via je neus weer naar buiten laten dwarrelen, zodat alle stofjes optimaal in je bloed komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef MahirBurekovic het volgende:
t geeft wel een kick, die rook over je longen.
Gelijk proberenquote:
wiki zegt:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar staat dat je dat uit de grond haalt ?
dan komt het nog niet uit de grondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef MOD het volgende:
[..]
wiki zegt:
Tabak is een product afkomstig van de bladeren van de tabaksplant Nicotiana tabacum, dat als genotmiddel wordt gerookt, gekauwd (gepruimd) en gesnoven.
Zoals Miss zegt:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:27 schreef MOD het volgende:
[..]
wiki zegt:
Tabak is een product afkomstig van de bladeren van de tabaksplant Nicotiana tabacum, dat als genotmiddel wordt gerookt, gekauwd (gepruimd) en gesnoven.
en radijsjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoals Miss zegt:
Dan komt het niet uit de grond, aardappelen en bieten die komen uit de grond
Wél als je ze opwacht met een greepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:25 schreef Klit het volgende:
En mollen, maar die komen weer niet zo heel vaak uit de grond.
Het blijkt goed cholesterol te verlagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:55 schreef Kailany het volgende:
Roken is een (klote) verslaving en een dief van je bankrekening (reken voor de grap maar eens uit hoeveel je er per jaar aan uitgeeft)... tis ook niet al te goed voor je gezondheid... maar ach...dood gaan we allemaal.... en nu ik het er toch over heb... steek ik er nog maar eentje op...![]()
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Roken lekker!?
JA, en nee dat is niet wegens de verslavingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Roken lekker!?
Bedankt voor je compliment; ik denk graag voor mezelf. Ga jij maar fijn naar je meelopersvrienden en jullie gezamenlijke mening.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:52 schreef Dibble het volgende:
kankerende anti rokershou toch lekker je bek, roken is lekker
btw niet rokers zijn hysterische typetjes die altjd achter hun standpunt staan en zich altijd te goed vinden, zijn ook vaak de menschen zonder vrienden
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:23 schreef t_v_d het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment; ik denk graag voor mezelf. Ga jij maar fijn naar je meelopersvrienden en jullie gezamenlijke mening.
Kanker krijg je er inderdaad van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:52 schreef Dibble het volgende:
kankerende anti rokershou toch lekker je bek, roken is lekker
btw niet rokers zijn hysterische typetjes die altjd achter hun standpunt staan en zich altijd te goed vinden, zijn ook vaak de menschen zonder vrienden
![]()
Ik ken er denk ik wel 50 die dood zijn gegaan, niet aan het roken overigens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:34 schreef Dalamar het volgende:
Ik ken 3 mensen die er aan dood zijn gegaan. Bijzonder naar om mee te maken. Lang ziek en kanker enzo...
Dood gaan als je nog geen 50 bent... lekker, roken![]()
Omdat het zo lekker is en bemoei je nu maar met je eigen gezondheid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
Als je weet waarom het niet gezond is.
WAAROM DOE JE HET DAN!!!?!?!?!/1!!?
ik kan hier ZO slecht tegen..
Jij doet alleen maar dingen die gezond zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan slecht tegen betweterige jankerds die niets beters te doen hebben dan zich met andermans leven te bemoeien.quote:ik kan hier ZO slecht tegen..
Is deze foto in de Pink (coffeeshop eindhoven) gemaakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe zouden niet rokers dat dan allemaal doen denk je, missen die dan iets?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:09 schreef Deceit het volgende:
Wij zien roken als iets lekkers, relaxend, uitvlucht, troost.. Wij kunnen vele emoties hiermee bevredigen!
Nee hoor,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:15 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Is deze foto in de Pink (coffeeshop eindhoven) gemaakt?![]()
[afbeelding]
Omdat het lekker isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Omdat het zo lekker is en bemoei je nu maar met je eigen gezondheid.
Heb je genoeg aan denk ik zo!
En dat heet verslaving!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:21 schreef Klit het volgende:
[..]
Hoe zouden niet rokers dat dan allemaal doen denk je, missen die dan iets?
Nee dus, je zegt het zelf al, Wij zien...
Je denkt dus dat je er vele emoties mee kunt bevredigen, een niet roker kan dus net zo goed met emoties omgaan, alleen die heeft die sigaret niet nodig om normaal te kunnen functioneren. (en die stinken niet)
Beter stinken dan een geweten als een garnaal..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:27 schreef Edwinuss het volgende:
nee, geen 12 uren.
Rokers STINKEN altijd.![]()
ieder zijn eigen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Beter stinken dan een geweten als een garnaal..
Sommige mensen verpesten het straatbeeld met hun uiterlijk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat het lekker is
loser.
je stinkt 12 uren in de wind, je ruikt het zelf niet en je valt niet rokers ermee lastig.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:31 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Sommige mensen verpesten het straatbeeld met hun uiterlijk....![]()
Oh wat ben jij zielig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat het lekker is
loser.
je stinkt 12 uren in de wind, je ruikt het zelf niet en je valt niet rokers ermee lastig.
What the fuck maakt mij dat nou uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh wat ben jij zielig.
JIj stinkt, ik lekker niet.....
Nou als ik jouw foto's zo bekijk hoef ik jou (ook al rook je niet) niet te dicht in mn buurt hebben![]()
Waarom zeg je het irl niet tegen mensen? i.p.v. dat je dit Forum vervuild met je onnozele berichten..quote:
Gelukkig heb ik niet veel mensen om me heen die het roken nodig vinden om het gezellig te hebben. En als ik me ergens aan erger dan zeg ik dat gewoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waarom zeg je het irl niet tegen mensen? i.p.v. dat je dit Forum vervuild met je onnozele berichten..
Uhhh, wie is er hier gefrustreerd.quote:
I rest my case,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Uhhh, wie is er hier gefrustreerd.
Ik maak mij er niet druk om hoor, dat jij een anti-roker bent.
Andersom is dat wel het geval volgens mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
I rest my case,
jullie stinken allemaal
Blijkbaar wel aangezien je nogal fel reageert in dit topic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet druk om hoor, dat jij een anti-roker bent.
Gelukkig heb ik hele leuke vriendenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ga je leuke vrienden vermaken met je gezeik!
![]()
![]()
Als ik nou een partner heb die ook rookt, wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
I rest my case,
jullie stinken allemaal
Vrouw en periode enzo...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Blijkbaar wel aangezien je nogal fel reageert in dit topic.
Of ze jou leuk vinden is dan weer nr2.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hele leuke vrienden![]()
ja dan is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:44 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Als ik nou een partner heb die ook rookt, wat is het probleem dan?![]()
ja, en dat we met zn allen al meer dan 4 jaar vrienden zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:45 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Of ze jou leuk vinden is dan weer nr2.![]()
Iedereen zweet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef frame-saw het volgende:
Mensen die zeiken over rokers mogen dood vallen.
Laat ze het lekker zelf weten, en stel je niet aan want mensen die zweten stinken ook. En boeren ook.
Dus mensen mogen niet meer bewegen en alle boeren moeten ook dood.
Ik ben 1.96, wel een beetje groot voor een garnaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:55 schreef Deceit het volgende:
Is klaaaar dit!
Conclusie:
Rook stinkt
Rokers stinken
Rokers zijn verslaafd
Rokers zijn zwak
Edwinuss is een garnaal
Waarom laat je de rokers niet gewoon met rust. Waar maak je je druk om ome Ed?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
Granalen zijn lekker, dat kunnen we van Edwinuss niet zeggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:55 schreef Deceit het volgende:
Is klaaaar dit!
Conclusie:
Rook stinkt
Rokers stinken
Rokers zijn verslaafd
Rokers zijn zwak
Edwinuss is een garnaal
Jah, want iedere roker krijgt voor z'n 50ste long- en/of slokdarmkanker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:51 schreef Dalamar het volgende:
Gigantisch veel spijt dat ik ooit heb gerookt. Rookverslaving
Je merkt pas hoe vreselijk een roker uit z'n bek meurt als je zelf gestopt bent. Kost teringveel geld en je wil er echt niet aan dood gaan.
Praatjes altijd "ik weet tenminste waaraan ik dood ga" zijn allemaal mensen die nog nooit iemand met long- of slokdarmkanker hebben meegemaakt. En daar ga je voor je 50e![]()
Iemand die zichzelf lekkerwijf noemt zegt alweer genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Granalen zijn lekker, dat kunnen we van Edwinuss niet zeggen.![]()
ja, niet alleen mijn probleem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef LekkerWijf het volgende:
Maakt mij niks uit als roker zijnde.
Dus het is jou probleem dat er mensen roken.![]()
Dan zie je nooit geen leuke mensen meer, behalve je alleraardigste vrienden.........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, niet alleen mijn probleem.
Gelukkig komt er snel een rookverbod
haha , stelletje egoïstische rokersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zie je nooit geen leuke mensen meer, behalve je alleraardigste vrienden.........
Dan heb je er nog last van als je in de stad loopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, niet alleen mijn probleem.
Gelukkig komt er snel een rookverbod
ik woon er zelfs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:22 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dan heb je er nog last van als je in de stad loopt.![]()
zet vanavond een stoel buiten en predik je gezeik tegen iedereen die met een peuk voorbij komt lopen.quote:
Edje heeft geen balkon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zet vanavond een stoel buiten en predik je gezeik tegen iedereen die met een peuk voorbij komt lopen.
hoop dat je al blauwe ogen hebt.........
zeg ook niet dat je op het balkom moet zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Edje heeft geen balkon.
Ik heb er op dat moment toch geen last van als ik binnen zit.
er staat toch echt buiten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zeg ook niet dat je op het balkom moet zitten.
OP STRAAT!
Handig dat je zo'n kartonnen doos kan dichtklappen he.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Edje heeft geen balkon.
Ik heb er op dat moment toch geen last van als ik binnen zit.
ik heb een massive kamer in de binnenstad gast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:36 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Handig dat je zo'n kartonnen doos kan dichtklappen he.
ja hoor, maar ik heb alleen last van mensen die rokend voor mij lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en daar komen echt voorbijgangers langs he.....
Mama, mama ze roken op straat bij mij in de buurt..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik heb alleen last van mensen die rokend voor mij lopen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:41 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Mama, mama ze roken op straat bij mij in de buurt..![]()
Sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
les 1, praat niet over bepaalde mensen tenzij je zeker weet dat ze nog leven![]()
?????????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef -moppie- het volgende:
we praten niet over jou!
dacht trouwens dat je net achter iemand die rookt gelopen had.....![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
I rest my case,
jullie stinken allemaal
Ik bedoelde alleen maar dat mensen die zeggen "ik weet tenminste waar ik aan dood ga" niet weten hoe het is om dood te gaan aan kanker. Ik zeg niet dat rokers sowieso kanker krijgen en niet-rokers niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, want iedere roker krijgt voor z'n 50ste long- en/of slokdarmkanker.
Niet rokers, die krijgen helemaal geen kanker.
Rokers zijn gezellig, dus dat maakt de kankerafdeling de beste afdeling van het ziekenhuis want ondanks dood ze in de nek hijgt is het er in ieder geval gezellig.
En jah, ik heb een kutbui.
En jah, ik word nogal moe van al dat gezanik.
En jah, ik ben toe aan een sigaret.
![]()
Er schijnen ook 'gezondere' sigaretten te zijn, maar de tabaksindustrie wil daar niets van weten omdat het te duur zou zijn om deze sigaretten te produceren...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:54 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat mensen die zeggen "ik weet tenminste waar ik aan dood ga" niet weten hoe het is om dood te gaan aan kanker. Ik zeg niet dat rokers sowieso kanker krijgen en niet-rokers niet.
Oh well, rook ze, ik hoop echt van harte dat je er niets aan over houdt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef thefunny het volgende:
[..]
Er schijnen ook 'gezondere' sigaretten te zijn, maar de tabaksindustrie wil daar niets van weten omdat het te duur zou zijn om deze sigaretten te produceren...
Een ding is duidelijk: Roken is slecht, ik heb zelf ook 6 jaar gerookt, nu al 4 jaar gestopt.
Reden om te stoppen: Ik wil ouder worden dan 50. Veel mensen beseffen niet dat ze ook echt dood kunnen gaan.
Er is maar 1 gedachte waar bijna iedereen op deze aardkloot aan dood gaat: "Dat overkomt mij niet"
In het verkeer:
"Ik rij 180 in plaats van 120, want een ongeluk overkomt mij echt niet"
"Ik rook, lekker en gezellig! Doodgaan aan kanker of een hartstilstand? Dat overkomt mij niet!"
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef thefunny het volgende:
[..]
Er schijnen ook 'gezondere' sigaretten te zijn, maar de tabaksindustrie wil daar niets van weten omdat het te duur zou zijn om deze sigaretten te produceren...
Je kan altijd dood gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef thefunny het volgende:
Een ding is duidelijk: Roken is slecht, ik heb zelf ook 6 jaar gerookt, nu al 4 jaar gestopt.
Reden om te stoppen: Ik wil ouder worden dan 50. Veel mensen beseffen niet dat ze ook echt dood kunnen gaan.
Dan zit het vast in de famillie..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:31 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Je kan altijd dood gaan.![]()
Mijn ouders zijn 64 en 63 en roken al vanaf hun jeugd.
Het is toch gewoon bullshit dat een roker de 50 niet haalt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan zit het vast in de famillie..
Wat erg. Je moest een roker helpen. Gaat het weer een beetje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ja hoor, ik was vandaag aan het werk. En ik moest even een klant helpen.
3 keer raden waar die gast naar stonk. gatver
Met mij wel hoor!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat erg. Je moest een roker helpen. Gaat het weer een beetje? [afbeelding]
Natuurlijk. Ziehier welke schade de overheidspropaganda heeft aangericht. Mensen geloven inmiddels de raarste sprookjes over roken en zien de dingen niet meer in verhouding.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:35 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Het is toch gewoon bullshit dat een roker de 50 niet haalt.![]()
De KUTNOOB spreekt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:45 schreef Edwinuss het volgende:
Over dat eerste heeft hij wel gelijk.quote:
Werken is slecht? Ik hoop dat je beseft dat je je hele leven moet werken, tenzij je de loterij wint. Het is iets in het leven wat gewoon moet. En aangezien jij rookt werk je vast wel, anders kan je die ontzettende dierbare onzin niet kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De KUTNOOB spreekt.
Werken is ook slecht! Jij bent dus een handje-ophouder
Autorijden is ook slecht! Scheelt een hoop geld, dat dan weer wel.
TV kijken is ook slecht! Wat doe jij achter een Monitor? Ga bomen knuffelen ofzo.
Toch is het slecht voor je.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 06:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Werken is slecht? Ik hoop dat je beseft dat je je hele leven moet werken, tenzij je de loterij wint.
Leuk, maar autorijden blijft schadelijk.quote:Het is iets in het leven wat gewoon moet. En aangezien jij rookt werk je vast wel, anders kan je die ontzettende dierbare onzin niet kopen.
Autorijden is ook slecht zeg je, maar waar waren we geweest als er geen auto's waren? Dan had je moeten lopen en dan komt je hele stoere mannen imago in het niet te staan ( dikke bier buik, zware shag)
TV of monitor, maakt geen verschil.quote:TV kijken is slecht. Ik keek geen tv achter mijn monitor.
sukkel.
Houd geen verband met roken. Frustraties kan ook gewoon door je werk komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Met mij wel hoor!
Alleen ik weet niet hoe het met hem ging, hij zocht wat en had haast. en hij was behoorlijk gefrustreerd volgens mij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |