oe die is scherpquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:31 schreef Schijtgeit het volgende:
Hou jij je waffel dan ook maar.
Ik zeur niet, ik ben slechts (nog) niet afgestompt door al die klereherrie en heb er last van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef GambinoT het volgende:
Zeur niet zo !
Toch wel. Door die radiootjes in de metro heb ik wel eens nogal ernstige ruzie gekregen. En bij de buren een paar huizen verderop ben ik gewoon maar naar binnen gelopen midden in de nacht, nadat ze de bel niet beantwoordden en keihard kutmuziek opzetten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef El_Rolando het volgende:
En TS doet er zelf helemaal niets tegen.
Ook al zullen velen je gaan bashen.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:38 schreef Lkw het volgende:
[..]
Toch wel. Door die radiootjes in de metro heb ik wel eens nogal ernstige ruzie gekregen. En bij de buren een paar huizen verderop ben ik gewoon maar naar binnen gelopen midden in de nacht, nadat ze de bel niet beantwoordden en keihard kutmuziek opzetten.
Ook die figuur met dat zielige hondje ernaast (dat was vandaag), heb ik aangesproken.
Mensen doen inderdaad alsof je zeurt, maar eigenlijk ergert bijna iedereen zich eraan maar is te bang om er iets aan te doen.
Voor contact-advertenties moet je ergens anders zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ook al zullen velen je gaan bashen.....Een van de redenen dat ik weg ben uit Nederland omdat er te weinig mensen zoals jij en ik rondlopen helaas.....
We zouden tweeling kunnen zijn
Voor lame opmerkingen ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:43 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Voor contact-advertenties moet je ergens anders zijn.
Thnx!, maar ik wil geen tweeling zijn, ik wil juist rust om me heen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ook al zullen velen je gaan bashen.....Een van de redenen dat ik weg ben uit Nederland omdat er te weinig mensen zoals jij en ik rondlopen helaas.....
We zouden tweeling kunnen zijn
Koop een Sennheisertje, klinkt nog beter en je buren zijn weer blij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:58 schreef Hijacking het volgende:
Ik blaas elke avond mijn boxen bijna op tot ongenoegen van mijn boeren sommige muziek klinkt alleen lekker hard
dat doe je 3 keer en dan is je boomboxje foetsiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:58 schreef Hijacking het volgende:
Ik blaas elke avond mijn boxen bijna op tot ongenoegen van mijn boeren sommige muziek klinkt alleen lekker hard
hij houd het anders al leuk een paar jaar uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:59 schreef Re het volgende:
[..]
dat doe je 3 keer en dan is je boomboxje foetsie
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef Hijacking het volgende:
[..]
hij houd het anders al leuk een paar jaar uit![]()
maar word idd es tijd voor een betere installatie die ook nog harder kan met betere geluidskwaliteit![]()
TS heeft het niet over idioten met oordoppen op 130dB, maar over asociale klotskoppen met hun muziekkreng op speaker-mode.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:54 schreef GambinoT het volgende:
Ik zelf erger me niet aan zulke dingen...laat ze lekker hun mp3 op zetten en ook al is het hard, op hun 65e denken ze er wel aan...
die je ook weer gelijk kwijt bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef Hijacking het volgende:
[..]
hij houd het anders al leuk een paar jaar uit![]()
maar word idd es tijd voor een betere installatie die ook nog harder kan met betere geluidskwaliteit![]()
eensch isssquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Tegenwoordig kom je inderdaad overal wel zo'n lopende radio tegen ja![]()
Ik vraag me dan altijd af, of die mensen zich niet schamen. Ik kan me niet voorstellen dat je zoveel schijt aan je medemens![]()
En aanspreken doe ik inderdaad niet meer, heb het 1 maal met een fikse klap van een groep jongeren moeten doen, waarbij ik geen hulp kreeg van de medereizigers.
Dit soort praktijken is ook een van de redenen dat ik binnenkort uit dit land verkas.![]()
en wie zou hem afpakken dan ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:14 schreef Re het volgende:
[..]
die je ook weer gelijk kwijt bent
prima hoor kleuter gedrag
de politiequote:
Ben jij zo'n huillie die meteen de politie beld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef Re het volgende:
[..]
de politie
3 weken gelden mijn buurman nog laten arresteren
neequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:33 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ben jij zo'n huillie die meteen de politie beld?![]()
ja hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:35 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dan pakken ze het ook niet af na 3 keer.![]()
omdat ze het aantal waarschuwingen registreren...quote:
Hier loopt er iemand ook zo rond, met z'n pet scheef op z'n kop en die hond maar overal schijten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef Lkw het volgende:Figuren die hun hond uitlaten met keihard geschetter aan op hun telefoontje, hondje er triestig naast
Ooit wel is aangedacht dat de wereld niet om jou draaid en dat die mensen dat doen omdat ze dat leuk vinden?(niet dat ik het goedkeur)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef Lkw het volgende:
Willen we zo graag ons imago opdringen aan anderen? Of zijn we zo bang voor wezenlijk contact met de mensen om ons heen dat we aan een stuk door vluchten achter een geluidsmuur?
Mensen moeten mij niet lastig vallen met de dingen die zij leuk vinden. Dat is gewoon onderdeel van 'je gedragen' en heeft niks te maken met of de wereld om mij draait. Is dat zo moeilijk? Ja misschien wel voor iemand die 'draaid' eruit weet te persenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:55 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Ooit wel is aangedacht dat de wereld niet om jou draaid en dat die mensen dat doen omdat ze dat leuk vinden?(niet dat ik het goedkeur)
Okay je kan schrijven nu nog lezen, ik zal het even rustig voor je uitleggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:08 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Mensen moeten mij niet lastig vallen met de dingen die zij leuk vinden. Dat is gewoon onderdeel van 'je gedragen' en heeft niks te maken met of de wereld om mij draait. Is dat zo moeilijk? Ja misschien wel voor iemand die 'draaid' eruit weet te persen
de politie is nog nooit langs geweest en zal ook nooit langskomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef Re het volgende:
[..]
de politie
3 weken gelden mijn buurman nog laten arresteren
wel als je naast mij zou wonenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:15 schreef Hijacking het volgende:
[..]
de politie is nog nooit langs geweest en zal ook nooit langskomen![]()
Mijn vragen zijn veronderstellingen hè. En ik sluit niet uit dat ze (deels) kloppen. Maar het kan ook zijn, zoals Nexxennium zegt, dat bepaalde mensen niet eens over hun gedrag nadenken en het dus ook geen bewust 'imago opdringen' is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:53 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Okay je kan schrijven nu nog lezen, ik zal het even rustig voor je uitleggen.
TS schrijft dingen als "Willen we zo graag ons imago opdringen aan anderen? Of zijn we zo bang voor wezenlijk contact met de mensen om ons heen dat we aan een stuk door vluchten achter een geluidsmuur?" ik geef antwoord met dat die mensen dat doen omdat ze dat leuk vinden en niet om hun imago op te dringen aan anderen(als vb TS vandaar wereld gedoe) verder zei ik ook dat ik het niet goedkeur.
houden zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:08 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ach heb de mazzel dat ik goed kan opschieten met mijn buren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |