Die haren van hem zijn net als mijn bakjes tuinkers vroeger op de basisschoolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat ziet Kennedy er eigenlijk uit als een zwerver he, scheer je eens
Kennedyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat ziet Kennedy er eigenlijk uit als een zwerver he, scheer je eens
Die maken ze zelf ze kunnen nog wel wat bij de NOSquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Grappig CL filmpje nu, vraag me af of de NOS die zelf maakt of door heel de wereld zo te zien zijn
Hoe wedde gij da zo cker, als ik hem ergens anders zie krijg ik bier van jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die maken ze zelf ze kunnen nog wel wat bij de NOS
Primaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe wedde gij da zo cker, als ik hem ergens anders zie krijg ik bier van je
Nee want het begintquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:27 schreef Damzkieee het volgende:
á la SBS? de 1-0 ligt er al in als ze uit de reclame komen?
Heel raar iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef venomsnake het volgende:
Jezus. Zo'n belangrijke wedstrijd en dan is de Arena half leeg.![]()
Dramatisch inderdaad, en dan schreeuwen dat ze de grootste achterban hebben van alle Nederlandse clubs. Is weinig van te zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef venomsnake het volgende:
Jezus. Zo'n belangrijke wedstrijd en dan is de Arena half leeg.![]()
omdat ik 4:3 hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom nou nog steeds geen breedbeeld
Krijgen we dit nou hele tijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:31 schreef DrDentz het volgende:
dat was een typisch Sneijder balletje
Birmingham City?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga een keer met bonjovi naar de godenzonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |