Aangezien
remmen monteren weinig toekomst heeft, heb ik mijn oude gesloopte mountainbike (waarop nog wel te fietsen valt maar daar is alles mee gezegd) ergens in de bosjes gesodemieterd, op de route vanuit Amsterdam voor het geval ik nog eens midden in de nacht naar huis moet en geen bus meer kan pakken. Scheelt me heel wat km lopen wat al eens gebeurd is. Dat heb ik deze avond gedaan, de fiets ligt ergens aan de Amstelveenseweg te Amsterdam.
Hopelijk wordt hij niet gevonden door honden/spelende kinderen/plantsoenendienst want dan ben ik hem natuurlijk kwijt. En om te checken of hij wel écht zo goed 'opgeborgen' ligt mag de kansloze verveelde Fokker er naar op zoek gaan!
Natuurlijk is dit nagenoeg onmogelijk want de Amstelveenseweg is een kilometer of 6 oid. lang maar ik heb er natuurlijk geen enkel belang bij dat hij gevonden gaat worden omdat ik hem stiekem nog eens nodig hoop te hebben. Maar weet je hem tóch te vinden, dan mag je er mee doen wat je wilt (hem weer ergens verstoppen zou leuk zijn, is weer eens wat anders dan de FokStok). En ohja, hij staat natuurlijk niet op slot
![]()
Hij ligt er echt: