Maar dan had je geen Dirt, BF2 ofquote:up... dan had ik een ps3 gehaald en geen x360.
omg:') en dit geloof ik nog ook, als ik al straks aan m'n 4de x360 toe ben, jeezzzquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef PeZu het volgende:
leuk ja, er izjn mensen met 7x een defecte xbox![]()
ik heb ook een Xbox, nooit enig probleem mee gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef PeZu het volgende:
leuk ja, er izjn mensen met 7x een defecte xbox![]()
Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef Apfel. het volgende:
MS... Dat is toch die spierziekte?
Je TT is nogal vreemd vandaar dat sommige mensen een link leggen met de ziekte MS.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
voor de noobs die 't niet begrijpen >> MS: Microsoft ( sommige zeggen 't sarcastisch , anderen verdenk ik ervan zo dom te zijn echt niet te weten wat ikmet de bekende afkorting bedoel )
Dirt wel toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Maar dan had je geen Dirt, BF2 ofGoW
kunnen spelen.
dan ben je een vd gelukkige 66% zonder problemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook een Xbox, nooit enig probleem mee gehad
D'r rennen hier nog mensen rond die de OP niet lezen inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je TT is nogal vreemd vandaar dat sommige mensen een link leggen met de ziekte MS.
lezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r rennen hier nog mensen rond die de OP niet lezen inderdaad.
is geen 360 overigens....quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je een vd gelukkige 66% zonder problemen![]()
ms is wel een spierziekte...mijn ex haar moeder had het...dan hep je geen goeie controle meer over je spierenquote:
ja want de wii en ps3's komen ook met bosjes terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef MouzurX het volgende:
1 gast was zelfs al aan zijn 13de ( of 14? ) xbox360 toe
De voordelen van de consoles tegenover de pc worden steeds minder.
nee maar daar zijn bijv weer niet al te veel goede games voor te vinden (en ga nou niet een lijsjte opnoemen van .goede games volgens jou)quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want de wii en ps3's komen ook met bosjes terug_!
nee dat zal ik niet gaan doen aangezien jij alle kennis al bezitquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee maar daar zijn bijv weer niet al te veel goede games voor te vinden (en ga nou niet een lijsjte opnoemen van .goede games volgens jou)
Ja natuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef Tommmm het volgende:
[..]
ms is wel een spierziekte...mijn ex haar moeder had het...dan hep je geen goeie controle meer over je spieren
tis idd een aandoening aan het zenuwstelselquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Mijn moeder heeft het, en het is geen spierziekte. Maargoed, daar gaat dit topic absoluut niet over dus never mind.
je krijgt gewoon telkens dezelfde terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef MetalSonic het volgende:
achja dit is gewoon vervelend, heb ik straks m'n 4de en dan heeft die misschien ook een defect ?
goede bijdrage aan dit topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:35 schreef =HellFire= het volgende:
Kut voor je.
Hey, hmm ja vind 't wel kut, ik had nog wel eerst een goedkope cd erin gedaan om te kijken of er krassen werden gemaakt, nopez. En even later maakt hij ze dus alsnogquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:35 schreef =HellFire= het volgende:
Kut voor je.
volgende keer dus gewoon plat leggen de 360quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hey, hmm ja vind 't wel kut, ik had nog wel eerst een goedkope cd erin gedaan om te kijken of er krassen werden gemaakt, nopez. En even later maakt hij ze dus alsnog![]()
Enige wat ik kan zeggen. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, heb er eentje uit november 2005. Handdoek-truc al geprobeerd?quote:
das alleen voor een x360 die oververhit is, ik heb steeds een x360 met een slechte dvd drive... en jahij is wel heet maar das niet 't grootste probleem. Ik heb geen ROD oidquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Enige wat ik kan zeggen. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, heb er eentje uit november 2005. Handdoek-truc al geprobeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |