Ik nog een dikke week, dan anderhalve week vrij en dan begin ik met m'n nieuwe baanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:19 schreef ChopperMick het volgende:
Ook goedemorgen!![]()
Laatste werkdag weer, morgen en overmorgen lekker vrij.
RoofingBurner +1quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Veerbootramp met Herald of Free enterprise.
Gaat ie lachen bij een bootramp....quote:
Sort of, ik mis nog een onderdeel in je antwoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:10 schreef ElizabethR het volgende:
Een traditioneel Frans legerregiment
Oke, dan weet ik het niet. Of bedoel je dat het cavalerie is (volgens mij??)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Sort of, ik mis nog een onderdeel in je antwoord.
Vooral dat laatste had ik er eigenlijk bij willen zien.quote:Spahis were light cavalry regiments of the French army recruited primarily from the indigenous populations of Algeria, Tunisia and Morroco.
Nee, er is hier een heel vervelende opruimdienst. De bakken die ze opdinsdagochtend schoonmaken zetten ze altijd voor het hek waar ik door naar binnen moet voor mijn werk en dan mag ik dus elke deinsdagochtend eerst 12 bakken opzij gaan zetten voor ik erdoor kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ER staatvolgens mij in de file
FKA +1quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oxbridge
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:32 schreef Adjeuj het volgende:
Misschien heeft ie iets in z'n rechterhand, maar dat kunnen wij niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |