Dan lag dat aan je matige studie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei was dat bij ons een en hetzelfde.
helaas zijn de mensen die gewoon serieus met hun studie bezig zijn meestal de mensen die zich wat het ballerige gedoe betreft wat op de achtergrond houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best een huilie. "Boehoe zij doen een betere opleiding en laten dat ook wel eens merken". Alsof iedereen die aan de universiteit studeert zo is.
Lűhlllllll! Waar heb je het over?! Is toch mooi man, barhangen en lekker schreeuwen hoe goed je wel niet bent!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
helaas zijn de mensen die gewoon serieus met hun studie bezig zijn meestal de mensen die zich wat het ballerige gedoe betreft wat op de achtergrond houden.
daardoor wordt er door de mensen die zichzelf zo ongelooflijk superieur vinden aan het gepeupel en dat luidkeels verkondigen in de kroeg met hun gestreepte polo's en rood bezwete hoofdeneen bepaald beeld gevormd bij de simpele mens die daar gewoon rustig van zijn biertje wil genieten.
daarbij komt ook nog dat ik juist dat soort types veel vaker hoor praten over wat ze allemaal nog moeten doen voor hun studie en dat het zoveel werk is...ja duh!! ga dan ook studeren in plaats constant zuipen LUL!!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Lűhlllllll! Waar heb je het over?! Is toch mooi man, barhangen en lekker schreeuwen hoe goed je wel niet bent!
Ontgroeningen zijn doorgaans van studentenverenigingen.. Niet van HBO scholen, en nee, je bent niet verplicht om daar aan mee te doen als je dat niet wiltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Helaas werden de intro en de zogenaamde ontgroening bij ons in 1 week gepropt en was je verplicht om aan alles mee te doen.
Eindelijk iemand die het snapt....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
helaas zijn de mensen die gewoon serieus met hun studie bezig zijn meestal de mensen die zich wat het ballerige gedoe betreft wat op de achtergrond houden.
daardoor wordt er door de mensen die zichzelf zo ongelooflijk superieur vinden aan het gepeupel en dat luidkeels verkondigen in de kroeg met hun gestreepte polo's en rood bezwete hoofdeneen bepaald beeld gevormd bij de simpele mens die daar gewoon rustig van zijn biertje wil genieten.
daarbij komt ook nog dat ik juist dat soort types veel vaker hoor praten over wat ze allemaal nog moeten doen voor hun studie en dat het zoveel werk is...ja duh!! ga dan ook studeren in plaats constant zuipen LUL!!
Uitgaan, bier en mensen leren kennen heb ik echt geen intro voor nodig, dat kan ik prima zonder, nooit problemen mee gehad. Vrouwen kunnen me helemaal gestolen worden, van die sletjes waar de halve school overheen geweest is zeker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan lag dat aan je matige studie.
Intro is niets verplicht, wat je doet is alleen uitgaan, bier, vrouwen en mensen leren kennen etc. etc.. Je kiest er dus zelf voor en het is leuk.
Er komen geen ontgroeningstaferelen voor. Niemand trekt de kleren van je lijf, alleen fijne hertjes.
Dus ga nou niet de intro in zijn geheel afkraken, dan moet je daar een topic over openen waar duidelijk wordt dat jouw opleiding het verschil niet wist en suf was.
Het ís niet verplicht, dat was je éigen intro. Wanneer dringt dat nou eens tot je door man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Uitgaan, bier en mensen leren kennen heb ik echt geen intro voor nodig, dat kan ik prima zonder, nooit problemen mee gehad. Vrouwen kunnen me helemaal gestolen worden, van die sletjes waar de halve school overheen geweest is zeker.
Ik kraak de intro als geheel niet af, mensen die er aan mee willen doen moeten dat vooral doen. Maar stel het dan niet verplicht voor iedereen, want dan krijg je ook mensen mee die anders zijn.
Het was geen kwestie van opgeven, het was een verplichting in mijn geval. In het verleden was het wel op vrijwillige basis, met als gevolg dat er van de paar 100 man iets van 10 man aanwezig was en de rest zoiets had van "Ik kan mijn tijd wel beter besteden" Vandaar de verplichting.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ontgroeningen zijn doorgaans van studentenverenigingen.. Niet van HBO scholen, en nee, je bent niet verplicht om daar aan mee te doen als je dat niet wilt
En nee, de introweek is een week waar bijna alle studenten aan mee doen, niet alleen de ballen of alto's of welk hokjes je voor studenten nog meer kan verzinnen. Het idee is wel dat als je enigzins sociaal vaardig bent je even de moeite doet om de mensen met wie je het komende jaar gaat doorbrengen te leren kennen, dat is wel zo gezellig leuk als gewoon beleefd.
Door je wel op te geven, maar dan met een zuur gezicht rond te lopen ben je vrij sfeerverlagend bezig, dan had je beter thuis in je uppie WoW kunnen blijven spelen.
Bij ons was het wel verplicht, juist om iedereen mee te krijgen. In de jaren ervoor was het niet verplicht, waardoor er van de paar 100 man slechts 10 meegingen of zo. De rest kon zijn tijd beter besteden en daar hebben ze nog gelijk in ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Het ís niet verplicht, dat was je éigen intro. Wanneer dringt dat nou eens tot je door man.
Kijk, het gaat er niet om dat je gewoon 'wat mensen leert kennen', maar leer je je medestudenten op een andere manier kennen dan in de collegebanken, en geloof me, dat is een heel verschil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Uitgaan, bier en mensen leren kennen heb ik echt geen intro voor nodig, dat kan ik prima zonder, nooit problemen mee gehad. Vrouwen kunnen me helemaal gestolen worden, van die sletjes waar de halve school overheen geweest is zeker.
Daarom zei ik: intro's zijn nooit verplicht. Dus als je met die instelling zit, dan moet je gewoon lekker thuisblijven, niemand zegt dat je moet gaan!quote:Ik kraak de intro als geheel niet af, mensen die er aan mee willen doen moeten dat vooral doen. Maar stel het dan niet verplicht voor iedereen, want dan krijg je ook mensen mee die anders zijn.
Biels weet toch zeker wel hoe het bij jou geregeld was?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Bij ons was het wel verplicht, juist om iedereen mee te krijgen. In de jaren ervoor was het niet verplicht, waardoor er van de paar 100 man slechts 10 meegingen of zo. De rest kon zijn tijd beter besteden en daar hebben ze nog gelijk in ook.
Vandaar dat het dus in mijn jaar en alle jaren daarna wel verplicht was.
Zoals ik al eerder vertelde, bij ons was het wel verplicht. En gezien mijn geaardheid kunnen die vrouwen ook achterwege blijven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kijk, het gaat er niet om dat je gewoon 'wat mensen leert kennen', maar leer je je medestudenten op een andere manier kennen dan in de collegebanken, en geloof me, dat is een heel verschil.
Dat vrouwendeel is wel essentiëel, is nml. zeer zeker geen overbodige luxe.
[..]
Daarom zei ik: intro's zijn nooit verplicht. Dus als je met die instelling zit, dan moet je gewoon lekker thuisblijven, niemand zegt dat je moet gaan!
Ja, en nu ga ik je voor de 100e keer vertellen dat intro's niet verplicht zijn, maar dat dat gewoon jouw eigen intro was. De. Rest. Is. Niet. Verplicht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Bij ons was het wel verplicht, juist om iedereen mee te krijgen. In de jaren ervoor was het niet verplicht, waardoor er van de paar 100 man slechts 10 meegingen of zo. De rest kon zijn tijd beter besteden en daar hebben ze nog gelijk in ook.
Vandaar dat het dus in mijn jaar en alle jaren daarna wel verplicht was.
Biels weet helemaal niets van mij en laten we dat vooral zo houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Biels weet toch zeker wel hoe het bij jou geregeld was?!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder vertelde, bij ons was het wel verplicht. En gezien mijn geaardheid kunnen die vrouwen ook achterwege blijven.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oké, bij jouw was het wel verplicht, maar dat is dus duidelijk een uitzondering.. kan je al aan de mensen hier merken.
Jij had een kutopleiding + kutopleidingsinstituut + kutintro, klaar.
Ik snap het prima, jij snapt mij niet en dat zal ook wel nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, en nu ga ik je voor de 100e keer vertellen dat intro's niet verplicht zijn, maar dat dat gewoon jouw eigen intro was. De. Rest. Is. Niet. Verplicht.
Snap je het nu eens of hoe zit dat? Tering..
Ik weet niet eens meer wat voor thema wij hadden, maar het was wel iets soortgelijks ja. Kom op zeg, je bent met volwassen mensen, wat voor niveau moet je hebben om dit te doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
Gek zeg, ben mooi niet naar m'n introkampje gegaan. Cowboy en Indianenthema, doe dat maar lekker zonder mij
Maak je geen zorgen, mijn opleidingsinstituut was perfect en ik heb de tijd van mijn leven gehad. Zou het zonder problemen weer opnieuw doen.quote:
Ik weet toch wel hoe het bij de intro's in het algemeen geregeld is. Dat er hier nou een uitzondering zit die zijn uitzondering gelijksteld aan alle andere intro's wil niet zeggen dat ik niet weet hoe het werkt ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Biels weet toch zeker wel hoe het bij jou geregeld was?!
Blijkbaar niet dus, want bij mij heb je al geen gelijk en ik kan je zo nog 10 voorbeelden geven waar het anders werkt. Maar wat mij betreft is deze discussie voorbij, het is echt zinloos.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik weet toch wel hoe het bij de intro's in het algemeen geregeld is. Dat er hier nou een uitzondering zit die zijn uitzondering gelijksteld aan alle andere intro's wil niet zeggen dat ik niet weet hoe het werkt ofzo.
Snap jij het nou echt niet? Ik noem jouw intro een uitzondering. Ik geef dus aan dat het bij jou wel verplicht was. Over het algemeen is het niet verplicht. Dat betekent dat de meeste intro's niet verplicht zijn. Als jij dan jouw uitzondering (dat het voor jou dus wel verplicht was) gelijksteld aan alle intro's (waarvan het grootste deel niet verplicht is) en stellig blijft beweren dat intro's verplicht zijn omdat het bij jou (uitzondering) zo was, tja. Zo duidelijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus, want bij mij heb je al geen gelijk en ik kan je zo nog 10 voorbeelden geven waar het anders werkt. Maar wat mij betreft is deze discussie voorbij, het is echt zinloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |