quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
alléén shmoopy is roze!
En het heeft geholpen, want jij hebt gekekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Robin2130 het volgende:
Ik stak vanmiddag over bij een kruispunt in het zonnige Zwijndrecht en er stond daar een Golf V met van die zogenaamde binkiegastjes met een petje op en ramen open en hun klotemuziek zo hard mogelijk aan en dan zogenaamd "stoer" rondkijken of iedereen wel kijkt
Ah, jij hebt duidelijk zo'n sjonnie-Golf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef Florian_ het volgende:
nee jij bent stoer, je bent natuurlijk gelijk naar huis gerend om dit geniale topic te maken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef Florian_ het volgende:
nee jij bent stoer, je bent natuurlijk gelijk naar huis gerend om dit geniale topic te maken
Inclusief verlagingset...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, jij hebt duidelijk zo'n sjonnie-Golf.![]()
Nee, dat is te jaren 80.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef --- het volgende:
en sony of pioneer stickers op de achterruit
14"quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:09 schreef Kenkerkees het volgende:
jep, dat zijn them re4l 14" alloyzz
"kale koppen niet te stoppen"quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is te jaren 80.
Een Tribal of uiteraard de welbekende No Fear sticker.
tup tup tup op de scooterquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef --- het volgende:
Hoe duur is zo'n hendig sjieke wageeeen?
ik zoek wat anders dan mijn scoopieeeeee
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:20 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
lach met me mee
http://www.dumpert.nl/mediabase/18583/5be60e9a/index.html
Ja, en het mooiste vind ik altijd dat ik ze dan vrolijk voorbij kom stuiteren in mijn standaard Sunny.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef alors het volgende:
Dat is me een partij dom volk idd, nog ff extra gas geven als ze langs je gaan, en dan checken ze even of je deze binken wel smachtend bekijkt
En te hard rijden op van die binnendoorweggetjes, want ze willen zo graag gezien worden, maar dan om de 100 meter plat op de rem moeten voor een verkeersheuveltje![]()
Jahoor, verlaagde karren zijn echt een must in dit land vol met uitgestrekte vlakke wegen...
Nee, maar je ouders welquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:Mijn ouders hebben onder andere een golf gti
Ben ik nu een peuper
?
In zijn oude verbouwde Opel Kadett GSIquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:47 schreef katerwater het volgende:
TS is verdwenen!
Super auto!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:Mijn ouders hebben onder andere een golf gti
Ben ik nu een peuper
?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Robin2130 het volgende:
Ik stak vanmiddag over bij een kruispunt in het zonnige Zwijndrecht en er stond daar een Golf V met van die zogenaamde binkiegastjes met een petje op en ramen open en hun klotemuziek zo hard mogelijk aan en dan zogenaamd "stoer" rondkijken of iedereen wel kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet ik gelijk aan Viswijfje denken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef nightfall het volgende:
nee,. een "no fear" sticker achterop, een dubbelloops rioleringspijp eronder en zo'n domme blonde gabbertrien op de bijrijdersstoel.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:35 schreef Devilnl het volgende:
ik heb laatst zo gelachen.. zondag ochtend.. 6uur uit me werk..
Ik weer op naar huis.. denk.. Moahhh lekker rustig aan....
Verkeers regels volgen (gebeurt niet vaak), je mocht er 100.. okayy who cares..
mooi 100 tuffen.. VROEMMM Golf voorbij.. wel potverdikkie.. ook nog zo'n blonde chicka naast dat pet dragend bestuurder wiens linker ass-cheek dikker is dan ze rechter..
Right!
Ik er sneaky achter aan met 130ishh..
Die gast nadert "echte" snelweg.. dus 120toegestaan.. blaast door naar 150ishh..
Ik er achter aan..
Zag z'n vriendin (aka.. Dushi) al tig keer achterom kijken.. daar in die auto..
Maar goed.. dus ik mooi wat pursuit-en...
Gast rijd plotseling weer netjes 120.. en ik er met 160kmh voorbij!
Wat een aanstellers zijn die golf rijders..
Ik rij altijd 160.. wil ik eens 120 rijden. word ik op gejut..
*moraal ridders.. fuck op met je MAG NIET, en HARTSTIKKE VEVAAALIJK!!.. ik krijg niet voor niks bijna 1x per maand 'n fan-mail van het CJIB, en i dont care.. moet elke dag 274km rijden om @ werk tekomen.. rij graag iets harder dan dat trage 120*
Moraal van dit is, petje dragende / rechts hangende golf rijders zijn mietjes!
Wat ook wel leuk is is zulke paupers voorbij kachelen met een stampvol geladen Vito...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en het mooiste vind ik altijd dat ik ze dan vrolijk voorbij kom stuiteren in mijn standaard Sunny.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |