Ik heb je zaterdag niet in de C. gezien realiseer ik me nu!quote:
quote:
Maar ik was nogal laat, en het was erg druk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef Sanne het volgende:
Ow ik ook!!
Opeensquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
ja maar ik blijf er niet voor thuis.
heb wel ineens gratis streams op mijn vista pc.
ga ik ook ff proberen dan. Linkje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
ja maar ik blijf er niet voor thuis.
heb wel ineens gratis streams op mijn vista pc.
Gouden Kooi gadget toevoegen in je sidebar.quote:
scheurijzers roeleren grote teit!quote:
Als het nou serieus was, zou ik er niet zoveel moeite mee hebbenquote:
Over een paar weken pas, er gebeurt nu al weken niets meer in de kooiquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef Sanne het volgende:
Waardeloze uitzending.
Wanneer kunnen we weer wat beters verwachten?
Bokita is weg he.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over een paar weken pas, er gebeurt nu al weken niets meer in de kooi![]()
Ik welquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het nou serieus was, zou ik er niet zoveel moeite mee hebben![]()
![]()
Met een beetje offtopic slowchat er tussendoor is het nog net te pruimen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel
Als dit zo doorgaat, ga ik ook afhaken met uitzendingen
Ok, wanneer is er weer een meet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Met een beetje offtopic slowchat er tussendoor is het nog net te pruimen.
Prik jij maar een datum, ik kom!quote:
iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Met een beetje offtopic slowchat er tussendoor is het nog net te pruimen.
Achter de PCquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat echt nergens meer over, en waar is Jaap gebleven?
Vreselijk die beelden!!!quote:
idd..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat echt nergens meer over, en waar is Jaap gebleven?
Alweer???quote:
quote:
lieve smilie!quote:
Dat was ik even vergetenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alweer???![]()
Mijn DGK meeting topic is toch door dat rotjong gesloten?
Ga je nou je smoel houden of nietquote:
Amenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
Morgen Jaap weer![]()
Ook al is hij ingekakt, alles beter dan wat we net zagen
kijkcijfers kloppen nooitquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
En van die kijkcijfers klopt natuurlijk ook geen reet, die liggen veel lager...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gouden Kooi gadget toevoegen in je sidebar.
Heb jij ook al zo een scheurijzer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik wist niet dat dat kon?! Nu heb ik Brian en Amanda gitaarspelend en zingend in miniformaat in mijn sidebar.
![]()
Ik schrok er ook van!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik wist niet dat dat kon?! Nu heb ik Brian en Amanda gitaarspelend en zingend in miniformaat in mijn sidebar.
![]()
En gratis kijken onder vistaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Talitha het volgende:
![]()
Ik heb twee scheurijzers, maar slechts ééntje met Vista.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo een scheurijzer?
Had dat misschien iets te maken met dat verschil in lay-out?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb twee scheurijzers, maar slechts ééntje met Vista.![]()
Nee, dat had met Norton te maken. Die onderdrukte de reclame, inclusief de banners. Daardoor ging de lay-out naar de knoppen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had dat misschien iets te maken met dat verschil in lay-out?
Ik snap ook niet dat er zoveel waarde wordt gehecht aan die kijkcijfers, ook door de programmamakersquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kijkcijfers kloppen nooit![]()
Dat kan ook niet met maar 1000 opinie kastjes. (als die al bestaan)
Maak je er een SC van?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TT change
Asjeblieft zeg, dan vraag ik wel aan één of andere Vlaamse Gaai (vogel, voor degene die dat niet weetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |