FOK1337 is m'n nieuwe wachtwoordquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:33 schreef henkway het volgende:
Na een jaar is het verlopen en moet je een nieuw kiezen, wat is je nieuwe wachtwoord??
Ok Bedankt je gebruikersnaam had ik al he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
FOK1337 is m'n nieuwe wachtwoord
Sssst niet te hard, straks pleurt het er weer uitquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:32 schreef Apfel. het volgende:
Zooo heee doet postbank internetbankieren 't weer?
Hoezo dat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:03 schreef zarGon het volgende:
Stukje beveiliging, verrotte fruit.
Klote niet servicegerichte bank is dat zeg. Heb totaal geen goede ervaringen met die bank.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Met rabobank nooit problemen, werkt altijd
Kheb ook geen problemen, vind het gewoon raarquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Met rabobank nooit problemen, werkt altijd
Bij de rabobank verschilt dat ook nogal per filiaal en welke grote bank is er tegenwoordig nou service gerichtquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klote niet servicegerichte bank is dat zeg. Heb totaal geen goede ervaringen met die bank.
Ik heb 'm al 3 keer moeten veranderen, het went wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
Hoezo kan je wachtwoord nu weer verlopen raken bij internetbankieren
ABN met de e.dentifier werkt ook goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef Teunebeun het volgende:
Rabobank met random reader werkt goed!
Zou lullig zijn als er 5 euro op de girorekening staat, en 1500 op de plusrekening, zit je daar met je ene TAN-codequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:53 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik ken een trucje zodat je je wachtwoord nooit meer hoeft te veranderen. Als ik voor jou ook je wachtwoord moet vastzetten mail dan even:
- je gebruikersnaam
- je huidige wachtwoord
- het wachtwoord dat je wil hebben
- je eerstvolgende (dus nog niet gebruikte) TAN code
naar: ikhaalaljegeldvanjerekening@hotmail.com
Haha, grappig, ik zie ook net dat ik voor het trucje TWEE ongebruikte TAN codes nodig heb. Dus voor de mensen die al gemaild hebben: willen jullie nog één TAN code mailen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als er 5 euro op de girorekening staat, en 1500 op de plusrekening, zit je daar met je ene TAN-code
ok, nw TANcode 623589, dat is van mijn spaarrekening waar 3000 op staatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:35 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Haha, grappig, ik zie ook net dat ik voor het trucje TWEE ongebruikte TAN codes nodig heb. Dus voor de mensen die al gemaild hebben: willen jullie nog één TAN code mailen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |