Ik kan me vergissen, maar zoals ik het zie is Amanda in het geheel behoorlijk aangekomen. Wat op zich niet zo vreemd is, want in het normale leven zal ze beslist een stuk actiever zijn (de stad in en shoppen, uitgaan, dansen etc).quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Amanda zegt dat ze afvalt, alleen haar borsten exploderen.
en als je zwanger bent geweest maar niet bent bevallen. Door wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda kunnen borsten spontaan groeien en heeft Lieke daar geen verstand van omdat Lieke geen borsten heeft.
Call me crazy, maar borsten groeien na een bepaalde leeftijd niet meer, alleen als je zwanger bent.
En dat vind jij grappig?quote:
Dat zei Lieke dus ook en toen begon Amanda te blaten dat Lieke niet snapte dat ook alleen je borsten groter kunnen worden, en de rest slanker wordt of hetzelfde blijft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar zoals ik het zie is Amanda in het geheel behoorlijk aangekomen. Wat op zich niet zo vreemd is, want in het normale leven zal ze beslist een stuk actiever zijn (de stad in en shoppen, uitgaan, dansen etc).
Jij durftquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:07 schreef Borga het volgende:
[..]
en als je zwanger bent geweest maar niet bent bevallen. Door wat voor reden dan ook.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Goedzo Nada, strak wit rokje, helemaal top. Dat kleedt zo lekker af.
één hangbuikzwijntjequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
Ouch..... wat een pens in die witte rok.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
Waarom eet Dennis lopend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |