abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201555
Met verbazing lees ik regelmatig negatieve) berichten over Karin en dat ze haar kinderen en man in de steek laat. Zeker na afgelopen week kan ik begrip opbrengen voor Karin's keuze voor BB. De interviews in de uitzending van afgelopen donderdag en haar ziekte die de afgelopen week aan het licht kwam hebben mij overtuigt van Karin's motivering.

Wat mij echter nog meer verbaasd is dat kennelijk niemand zich druk maakt om Mona (om nog maar te zwijgen over Willem en Ruud). Ook man, ook kinderen, ook 'in de steek laten'. Kennelijk is het makkelijker om een mening over Mona's uiterlijk en gedrag te hebben. Overigens ben ik ook geen fan van Mona.

En Ruud en Willem? Da's wel acceptabel?

Overigens moet ik van die 'kijkcijfergeile' VOO beelden, waarin de briefjes en tekeningen van de kinderen aan de bewoners gegeven worden. Zullen ze bij VOO wel jammer gevonden hebben dat er zich de laatste keer niet meer van die emotionele taferelen afspeelden. Ruud zat zich echt in te houden. Hij voelt natuurlijk ook wel aan dat een geėmotioneerde Ruud 'hot' is. En vervolgens wordt 't ook nog een keer of 6 herhaald.
Maar goed, hier wijk ik af van m'n eigen topic. Sorry

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_201556
Tja...Ik heb de afgelopen weken iedereen met kinderen een veeg uit de pan zien krijgen...maar ja bij Karin zal het wel opvallen omdat ze er zelf wel eens iets over zegt. Mona hoor je er niet over (op af en toe een traantje en een beschuldigende vinger na).

Blijkbaar is het inderdaad makkelijker om Mona op haar omvang aan te vallen...flauw...makkelijk...(maar ik wil haar dus echt niet zien hoelahoepen).

Ik snap wel wat je bedoelt dus...
De heren hebben vooral in het begin veel kritiek gehad.

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_201557
Good point Stippel,

Ik mag Karin wel, hoewel zij niet mijn favoriet is heeft ze wel blijk gegeven van pit. Dit integenstelling tot Mona die het van d'r stoken en roddelen moet hebben om geaccepteerd te worden in de groep.

Die klaagzang gisteren dat ze niet genomineerd mocht worden omdat ze er twee weken korter zat. Zielig gewoon.

Nee Karin praat over de kinderen net als Ruud en Willem maar Mona heb ik nog niet een keer over de kinderen horen praten. En al helemaal niet dat ze d'r kindertjes zo mist.

Nee Mona zit liever zielig in een hoekje te huilen uit zelfmedelijden omdat ze nog steeds niet geaccepteerd wordt. Bah bah en nog eens bah.

-----------------------
Schoonheid zit van binnen, naast het wilde vlees.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

zaterdag 16 oktober 1999 @ 11:22:00 #4
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_201558
Ik ben het helemaal met jullie eens.
toont maar weer eens dat Ruud Willem Mona en Karin erg egoistisch zijn.
Waarom het vaker over karin gaat was de topicvraag?
Simpel houdt geen rekening met het thuisfront door zich op deze manier op te stellen met maurice. Of er nu wel iets gebeurt of niet, het thuisfront zal deze beelden echt niet leuk vinden. Ik vind dit dus superegoistisch van Karin
pi_201559
quote:
op 10-16-1999 om 11:02 AM schreef Jidder het volgende:
Nee Karin praat over de kinderen net als Ruud en Willem maar Mona heb ik nog niet een keer over de kinderen horen praten. En al helemaal niet dat ze d'r kindertjes zo mist.

Je slaat de spijker op z'n kop, Jidder. De brieven van Ruud z'n kinderen gaan zitten voorlezen, da's de stijl van Mona. Kijk maar's goed in de ogen van Mona. Dat zegt genoeg. Ze spoort van geen meter en zorgt voor 80% van de onrust in het BB-huis.
Aan de andere kant, 't wordt wel steeds leuker om naar te kijken. Maar vanuit menselijk oogpunt geredeneerd is het natuurlijk diep triest.

Mama, ik heb eng gedroomd. Mona kwam me knuffelen...

pi_201560
Als ik de man van Karin zou zijn dan kwam ze na afloop van BB mooi niet meer binnen. De manier waarop zij zich laat gaan met Maurice zegt voor mij genoeg. Dat belachelijke gedoe achter het gordijn zodat niemand iets kon zien maar iedereen er zo zijn eigen gedachtes over heeft moet je als vent toch niet in je koude kleren gaan zitten. Denkt ze eigenlijk wel aan het thuisfront? Die krijgen tenslotte allemaal vragen van mensen om hun heen. Nee ik vind dit belachelijk. En voor wat Mona betreft die mag van mij naar huis. Ze voegt gewoon niks toe behalve dan gestook en irritatie.
pi_201561
quote:
op 10-16-1999 om 11:42 AM schreef Angelina het volgende:
Dat belachelijke gedoe achter het gordijn zodat niemand iets kon zien maar iedereen er zo zijn eigen gedachtes over heeft moet je als vent toch niet in je koude kleren gaan zitten.

En wat zijn dan jouw gedachtes, Angelina? Erg suggestief hoor! Karin en Maurice zijn maatjes en geen lovers, zoals Bart en Sabine. Een beetje flirten is toch niet iets om je partner het huis uit te zetten? Kan aan mij liggen hoor, maar er is toch feitelijk niets gebeurt?

Suggestieve uitingen zijn ook mij niet vreemd, maar ik ben 't niet met je eens.

pi_201562
Stippel, je mag het best niet met mij eens zijn maar dit is mijn mening. Ik als leek en iemand die verder niks met Karin te maken heeft denk er zo over dus wat zullen mensen uit haar eigen omgeving denken??? Ik heb gewoon medelijden met haar man en kinderen die elke dag kijken naar het geflikflooi van zijn vrouw en hun moeder. Daar val ik over.
Stel dat Ruud zo zou doen dan hadden we deze discussie ook. Om over Mona nog maar te zwijgen.
pi_201563
Angeline,

Zoals al vaker gememoreerd in dit forum. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Ik denk alleen niet dat Karin's man en kinderen door dezelfde (gekleurde?) bril kijken als jij.

Natuurlijk zou ik 't ook niet leuk vinden als ik m'n meissie iemand op de mond zag zoenen (foto-scene). Maar ik zou absoluut rekening houden met de absurde situatie waarin de BB-bewoners zich bevinden. De 'relatie' Karin-Maurice straalt (mijn mening ) oprechte vriendschap uit. Ik zou daar als man/kind niets op tegen hebben.

Voor alle duidelijkheid: ook ik heb niets met Karin. Ik probeer alleen zo objectief mogelijk mijn mening te vormen. Dat dat niet altijd makkelijk is, lijkt me duidelijk.

zaterdag 16 oktober 1999 @ 12:42:00 #10
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_201564
Buiten het feit of er nu wel of niet wat speelt tussen die twee en of haar man wel of niet zich daaraan stoort vind ik dat karin zich toch ook wat beter in haar thuissituatie had mogen inleven, zo ook maurice trouwens
pi_201565
De buitenwereld:
Als op dit forum waar bijna 900 mensen hun mening geven, iedere keer op Karin wordt afgegeven dan vindt ik dit toch wel representatief voor het landelijk gemidd.

Binnen de groep:
Het probleem dat Karin heeft is het veroorzaken van irritaties in de slaapkamer waar ze niet van ophouden wist met pesten.
De Mona/Karin contest zal gewonnen worden door Mona. Mona ligt erg goed bij Ruud, goed bij Willem, goed bij Sabine en dus ook Bart.
Karin ligt alleen goed bij Maurice en Bianca.
Score dus 4-2 in het voordeel van Mona.

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_201566
Dank je wel Jessicaa, dat is nu prcies wat ik bedoel ookal zeg ik het misschien iets anders.
pi_201567
quote:
op 10-16-1999 om 12:45 PM schreef Letterman het volgende:
De buitenwereld:
Als op dit forum waar bijna 900 mensen hun mening geven, iedere keer op Karin wordt afgegeven dan vindt ik dit toch wel representatief voor het landelijk gemidd.

1. Dit forum is beslist niet representatief voor ons kikkerlandje.
2. "iedere keer op Karin wordt afgegeven..."? Moet je toch beter lezen denk ik. Sabine? Mona? 't zal wel aan mij liggen.

Letterman, ik ben 't wel met je eens dat Mona waarschijnlijk beter in de groep ligt dan Karin. Trouwens, over irritaties in de slaapkamer gesproken. Sabine kan er ook wat van. Ik las elders een hele rake post over haar (stook-)gedrag.

pi_201568
[quote]op 10-16-1999 om 12:53 PM schreef Stippel het volgende:
1. Dit forum is beslist niet representatief voor ons kikkerlandje.
2. "iedere keer op Karin wordt afgegeven..."? Moet je toch beter lezen denk ik. Sabine? Mona? 't zal wel aan mij liggen.

Letterman, ik ben 't wel met je eens dat Mona waarschijnlijk beter in de groep ligt dan Karin. Trouwens, over irritaties in de slaapkamer gesproken. Sabine kan er ook wat van. Ik las elders een hele rake post over haar (stook-)gedrag.

Stippel, ik heb begrepen dat hier een bonte gemeenschap postings plaatst..dus ik blijf voorlopig nog bij mijn mening. Je zegt terrecht kikkerlandje...Kikkers kwaken allemaal hetzelfde

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')