Wat mij echter nog meer verbaasd is dat kennelijk niemand zich druk maakt om Mona (om nog maar te zwijgen over Willem en Ruud). Ook man, ook kinderen, ook 'in de steek laten'. Kennelijk is het makkelijker om een mening over Mona's uiterlijk en gedrag te hebben. Overigens ben ik ook geen fan van Mona.
En Ruud en Willem? Da's wel acceptabel?
Overigens moet ik van die 'kijkcijfergeile' VOO beelden, waarin de briefjes en tekeningen van de kinderen aan de bewoners gegeven worden. Zullen ze bij VOO wel jammer gevonden hebben dat er zich de laatste keer niet meer van die emotionele taferelen afspeelden. Ruud zat zich echt in te houden. Hij voelt natuurlijk ook wel aan dat een geėmotioneerde Ruud 'hot' is. En vervolgens wordt 't ook nog een keer of 6 herhaald.
Maar goed, hier wijk ik af van m'n eigen topic. Sorry
Blijkbaar is het inderdaad makkelijker om Mona op haar omvang aan te vallen...flauw...makkelijk...(maar ik wil haar dus echt niet zien hoelahoepen).
Ik snap wel wat je bedoelt dus...
De heren hebben vooral in het begin veel kritiek gehad.
Ik mag Karin wel, hoewel zij niet mijn favoriet is heeft ze wel blijk gegeven van pit. Dit integenstelling tot Mona die het van d'r stoken en roddelen moet hebben om geaccepteerd te worden in de groep.
Die klaagzang gisteren dat ze niet genomineerd mocht worden omdat ze er twee weken korter zat. Zielig gewoon.
Nee Karin praat over de kinderen net als Ruud en Willem maar Mona heb ik nog niet een keer over de kinderen horen praten. En al helemaal niet dat ze d'r kindertjes zo mist.
Nee Mona zit liever zielig in een hoekje te huilen uit zelfmedelijden omdat ze nog steeds niet geaccepteerd wordt. Bah bah en nog eens bah.
-----------------------
Schoonheid zit van binnen, naast het wilde vlees.
quote:
op 10-16-1999 om 11:02 AM schreef Jidder het volgende:
Nee Karin praat over de kinderen net als Ruud en Willem maar Mona heb ik nog niet een keer over de kinderen horen praten. En al helemaal niet dat ze d'r kindertjes zo mist.
Je slaat de spijker op z'n kop, Jidder. De brieven van Ruud z'n kinderen gaan zitten voorlezen, da's de stijl van Mona. Kijk maar's goed in de ogen van Mona. Dat zegt genoeg. Ze spoort van geen meter en zorgt voor 80% van de onrust in het BB-huis.
Aan de andere kant, 't wordt wel steeds leuker om naar te kijken. Maar vanuit menselijk oogpunt geredeneerd is het natuurlijk diep triest.
Mama, ik heb eng gedroomd. Mona kwam me knuffelen...
quote:
op 10-16-1999 om 11:42 AM schreef Angelina het volgende:
Dat belachelijke gedoe achter het gordijn zodat niemand iets kon zien maar iedereen er zo zijn eigen gedachtes over heeft moet je als vent toch niet in je koude kleren gaan zitten.
En wat zijn dan jouw gedachtes, Angelina? Erg suggestief hoor! Karin en Maurice zijn maatjes en geen lovers, zoals Bart en Sabine. Een beetje flirten is toch niet iets om je partner het huis uit te zetten? Kan aan mij liggen hoor, maar er is toch feitelijk niets gebeurt?
Suggestieve uitingen zijn ook mij niet vreemd, maar ik ben 't niet met je eens.
Zoals al vaker gememoreerd in dit forum. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening. Ik denk alleen niet dat Karin's man en kinderen door dezelfde (gekleurde?) bril kijken als jij.
Natuurlijk zou ik 't ook niet leuk vinden als ik m'n meissie iemand op de mond zag zoenen (foto-scene). Maar ik zou absoluut rekening houden met de absurde situatie waarin de BB-bewoners zich bevinden. De 'relatie' Karin-Maurice straalt (mijn mening ) oprechte vriendschap uit. Ik zou daar als man/kind niets op tegen hebben.
Voor alle duidelijkheid: ook ik heb niets met Karin. Ik probeer alleen zo objectief mogelijk mijn mening te vormen. Dat dat niet altijd makkelijk is, lijkt me duidelijk.
Binnen de groep:
Het probleem dat Karin heeft is het veroorzaken van irritaties in de slaapkamer waar ze niet van ophouden wist met pesten.
De Mona/Karin contest zal gewonnen worden door Mona. Mona ligt erg goed bij Ruud, goed bij Willem, goed bij Sabine en dus ook Bart.
Karin ligt alleen goed bij Maurice en Bianca.
Score dus 4-2 in het voordeel van Mona.
quote:
op 10-16-1999 om 12:45 PM schreef Letterman het volgende:
De buitenwereld:
Als op dit forum waar bijna 900 mensen hun mening geven, iedere keer op Karin wordt afgegeven dan vindt ik dit toch wel representatief voor het landelijk gemidd.
1. Dit forum is beslist niet representatief voor ons kikkerlandje.
2. "iedere keer op Karin wordt afgegeven..."? Moet je toch beter lezen denk ik. Sabine? Mona? 't zal wel aan mij liggen.
Letterman, ik ben 't wel met je eens dat Mona waarschijnlijk beter in de groep ligt dan Karin. Trouwens, over irritaties in de slaapkamer gesproken. Sabine kan er ook wat van. Ik las elders een hele rake post over haar (stook-)gedrag.
Letterman, ik ben 't wel met je eens dat Mona waarschijnlijk beter in de groep ligt dan Karin. Trouwens, over irritaties in de slaapkamer gesproken. Sabine kan er ook wat van. Ik las elders een hele rake post over haar (stook-)gedrag.
Stippel, ik heb begrepen dat hier een bonte gemeenschap postings plaatst..dus ik blijf voorlopig nog bij mijn mening. Je zegt terrecht kikkerlandje...Kikkers kwaken allemaal hetzelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |