Lief !quote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Babyfilmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=AunX5lbOcfk
Deze is coolquote:
Vooral héél veel nabewerkenquote:Op zondag 23 september 2007 19:28 schreef Xcalibur het volgende:
Mooie foto's trouwens.... hoe doe je dat? Want ik heb alleen maar van die vage / bewogen / slechtbelichte / rode ogen foto's![]()
O jee, veel suc6 ermee!quote:Op zondag 23 september 2007 18:09 schreef gateway het volgende:
a, hier is het topic
had het al een tijdje niet meer gevolgd
Hier een cavia ie niet meer wil eten, naar de DA geweest (vorige week zondag) , medicijnen voor de maag geregen en dan zou he beter moeten worden (niet dus), Vriendin na het weekend weer terug geweest, en de arts die er toen was snapte het niet en maakte röntgenfoto's, niks op te zien..... Weer andere medicijnen, hielp nog niks. Hij vondt het wel raar dat men niet eerst naar het gebit had gekeken, maar deed hier verder niks mee.
nu is het weer zondag, en nog steeds eet de cavia niet zelf, probeert het wel maar lijkt er las van te hebben...... Morgen maar een afspraak maken om naar het gebit te laten kijken...
Arme vriendin, goed dat ze vakantie heeft, elke paar uur eruit en dwangvoeren.........
Maar het helpt wel, nu poept ze tenminste weer, dat deed ze niet. Tzijn wel kleine keuteltjes, en soms beetje slijmerig maargoed.........
Leuke foto'squote:Op zondag 23 september 2007 17:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Temptation samen met zijn vader.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleine Lucy
[afbeelding]
Lilly
[afbeelding]
[afbeelding]
Temptation
[afbeelding]
Lilly, Lucy & Temptation
[afbeelding]
En andersom: Temptation, Lucy & Lilly
[afbeelding]
De baby's doen het allemaal keurig en zijn ruim over hun geboortegewicht heen. Lucy blijft voorlopig dus hier wonen en ik ga toch kijken of ik Temptation zelf kan gaan showen. Lilly is nog steeds gereserveerd voor Daphne.
Quartz is heel lief voor de baby's; ze is nu echt een moedertje. Ze voedt ze goed en ze liggen veel bij elkaar te slapen, echt heel erg lief.
Dat lijkt me heel erg stug. Dierenartsen raden eerder vitamine C aan om de urine te verzuren, dan af. Maar zeker weten doe ik het niet, ik heb die steentjes hier nooit laten onderzoeken, omdat er bij cavia's in principe toch maar 1 soort steen bestaat en je er niet echt een dieet op los kunt laten. Je zou Desiree eens kunnen mailen van Knoevel, maar hou rekening met een vertraagde antwoordtijd ivm haar vakantie.quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg, wat ik me afvraag, kunnen blaassteentjes ook ontstaan door vitamine C tabletjes?
Want het steentje van Yanou bevatte magnesium en in die pilletjes (Roter) zit ook magnesium.
Ja, precies, dat verhaal heb ik ook gehoord, dat vit. C pilletjes de urine verzuurd.quote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg stug. Dierenartsen raden eerder vitamine C aan om de urine te verzuren, dan af. Maar zeker weten doe ik het niet, ik heb die steentjes hier nooit laten onderzoeken, omdat er bij cavia's in principe toch maar 1 soort steen bestaat en je er niet echt een dieet op los kunt laten. Je zou Desiree eens kunnen mailen van Knoevel, maar hou rekening met een vertraagde antwoordtijd ivm haar vakantie.
verwacht daar maar niet teveel van. Ik heb ze ook eens een brief gestuurd, maar heb er nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zelfs Roter gemaild, maar ik denk niet dat daar iets zinnigs uit komt![]()
geen id wat voor medicijnen....quote:Op zondag 23 september 2007 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee, veel suc6 ermee!
Ik heb op dit moment ook een caaf met eetproblemen (oorzaak: kiezen + ontsteking) dus ik weet wel hoe het voelt als een caaf niet wil eten.
Weet je toevallig wat voor medicijnen hij heeft gekregen?
niet iemand die er een paar extra mee kan bestellen en ophalen en dan kan versturen?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:41 schreef Nonneke het volgende:
Jammer dat ze niet opgestuurd kunnen worden
Had ze er graag allemaal een gegeven voor de winter zo extra![]()
Nou gecondoleerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:03 schreef gateway het volgende:
[..]
geen id wat voor medicijnen....
Intussen is ze al overleden
Maandag naar DA geweest, caaf daar gelaten, probleem met de tandjes en een kapotte mond daardoor (vandaar het niet willen eten)
is ze aan geholpen, na de narcose enzo leek het goed te gaan, maar iets voor 12en die maandag is ze overleden...... Toen had ik opeens een ontroostbare vriendin aan de telefoon.....
[sub] omdat de DA ook vondt dat die rontgenfoto's overbodig waren hebben we die maandag dus niet hoeven te betalen, lees: korting op de narcose etc die maandag..... Dat was dan wel weer netjes[sub]
Ik heb geen idee wie er gaat, en of er wel iemand gaat van hierquote:Op donderdag 27 september 2007 21:04 schreef gateway het volgende:
[..]
niet iemand die er een paar extra mee kan bestellen en ophalen en dan kan versturen?
tnx, vindt het ook wel jammer, baal dur van, verder was ze kerngezond.... en dan doordat de DA niet gelijk het goede doet krijg je zoiets... mjah.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou gecondoleerd.
Jammer dat de behandeling niet meer kon helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |