quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef casper4ever het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraga over irc
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef gateway het volgende:
[..]
/server -m osiris.parse.nl -j #fokwhatpulse
dacht ik
Zoek hier ( http://www.verhalenlezen.nl/ ) een leuk verhaaltje uit;quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:46 schreef Huppelei het volgende:
Zo een tekst maar dan heel lang. Heeft iemand dat voor me? Dat zou ik erg waarderen namelijk!
Kut nu zit ik al over de 8k..
en typ dat overquote:Verschillende verhaaltjes, de verhalen zijn opgesplits in verschillende categorieën zoals: sprookjes, erotische verhalen (+18), liefdes verhalen en nog veel meer verhaaltjes!
irc://irc.fok.nl/digquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef casper4ever het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraga over irc
Minstens 5 miljoen keysquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel we hadden kunnen hebben als al die verloren keys er nog gewoon waren geest...
Gewoon op de whatpulse site kijken naar de teamstats héquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:15 schreef Bakakame het volgende:
Ik snap niet waar je kan zien hoeveel tot nu toe al gepulsed is vandaag?
Maargoed, ik heb nu 460k/33k die ik vanavond laat pas ga pulsen, dus misschien is het dan nóg wat meer
Waarom begint iedereen nu pas met zulke lange posts? Dat moet je al wéken doen! Dát is pas goed voor de MP!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:21 schreef casper4ever het volgende:
Nou je kan het zien door totaal van gister te vergelijken met nu. Trek oude er vanaf en dan zie je het. Ik zal dadelijk nog ff 20.000 pulsen die ik na mn pulse nog bij elkaar hebt geraapt.
En door het typen van deze onzin ben ik inmiddels alweer over de 20.000 keys heen gegaan, zo zie je maar hoe snel het kan gaan. En dat alleen maar door een hoop blablabla neer te zetten!!! Verder kun je natuurlijk al je contactpersonen in je msn lijst gaan spammen, dit werkt ook erg goed voor je keys, hoewel je natuurlijk wel het risico loopt dat als je irritant aan het zwammen bent dat ze je blocken ofzo. Ook is het mogelijk dat iemand naar je huis komt om je af te tuigen. Ja je weet het niet de wereld is gek tegenwoordig. Dus be carefull met spamming!! :p
Rechtermuisknop en dan Pulse?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef Vendris het volgende:
ik heb geen zin meer om lange posts te maken, de 800k die nog op mijn laptop staan zijn vooralsnog niet gepulsed omdat whatpulse ze simpelweg niet pulsed.
Krijg wel 0.2 seconden dat groene icoontjes als ik op pulse klik (zoals normaal) maar hij pulsed niet, krijg ook geen foutmelding.
Zet bij je opties even aan dat alle errors / meldingen worden weergegeven. En probeer dan nog eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:41 schreef Vendris het volgende:
nope, doet het niet. 2 milisec dat groene ding alsof ie pulsed, maar hij pulsed dus niets, blijft, inmiddelf 817k op de counter staan, en niks op me wp profile.
Ik heb whatpulse 1.4.7, 1.5 werkt hier niet in full screen 3d applications.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:46 schreef fate het volgende:
[..]
Zet bij je opties even aan dat alle errors / meldingen worden weergegeven. En probeer dan nog eens. Ik heb zoiets ook al eens voorgehad omdat ik m'n wachtwoord had veranderd
.
21.987.346 keysquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:02 schreef McKillem het volgende:
Is er inmiddels een tussenstand van de megapulse?
Dat hoop ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Momenteel nog matig hoor, maar wordt zeker nog wel meer
Dat lijkt me inderdaad wel een goed ideequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef Mirre het volgende:
Denk dat we de megapulse beter voortaan achterwege kunnen laten en gewoon regelmatig pulsen. Dan verliezen we ook niet zoveel keys als er eens hier en daar een pc crashed of als het pulsen een keer niet wil lukken.
Effe off-topic... JortK, betaal je nou serieus geld om de site www.jortk.nl up te houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel een goed idee
5 euro per maandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Effe off-topic... JortK, betaal je nou serieus geld om de site www.jortk.nl up te houden?![]()
Morgen ochtend om 6 uur komen ze in dit topic te staanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef Frumzel het volgende:
Hoe kan je die stats zien zoals wat er vandaag gepulsed is, wie de grootste stijgers en dalers zijn, etc...?
Mja. Maar die stats komen toch ergens vandaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Morgen ochtend om 6 uur komen ze in dit topic te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |