Ja die maakt Slarioux zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Mja. Maar die stats komen toch ergens vandaan?![]()

Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Euhm, invalid token.....voor de duidelijkheid, 3.7 mil aan keys was dus voor niks, alles was een geintje, 1 iemand wist hier van, maar nu blijkt het ook nog waar te worden Jammer.........nou ja, voor mij geen MP meer sorry gays..

de vorige keer dat ie zei dat ie een error had en als zun keys kwijt was was het een grapje, maar die grap is nu dus wel werkelijkheid gewordenquote:

Klopt niet, die 1.1 mil is ook met 1.4.7 gepulsed, alleen staat de ene op me laptop, andere op me pc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:03 schreef fate het volgende:
Ik heb even naar je profiel op de WP site gekeken, Vendris en je hebt vandaag al 1,139,661 keys gepulsed via een profiel (mooi zo). Probleem is dat je nu wilt pulsen met de oude versie die nog geen profielen kent. Deze houdt dus geen rekening met het feit dat die 1M keys van een andere pc kwamen. Je hebt nu eigenlijk een veel te hoog aantal keys die je nou al wilt pulsen. Je zal moeten wachten tot er genoeg tijd verstreken is om die 800k aan keys echt te typen... (zo'n 3 dagen dus).

Ahh.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:41 schreef gateway het volgende:
[..]
de vorige keer dat ie zei dat ie een error had en als zun keys kwijt was was het een grapje, maar die grap is nu dus wel werkelijkheid geworden

quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:05 schreef Vlarp het volgende:
Oh fuck ik moet pulsen natuurlijk!
Ik had echt bijna door al het bier vergeten dat het nu de tijd van de megapulse is!. Schande! Ik ga zo even pulsen ok?

er zijn al 6 minuten om en je hebt nog niet gepulsed!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:05 schreef Vlarp het volgende:
Oh fuck ik moet pulsen natuurlijk!
Ik had echt bijna door al het bier vergeten dat het nu de tijd van de megapulse is!. Schande! Ik ga zo even pulsen ok?

nopez... mjah... komt ook door de vele keyz die verloren zijn gegeaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef Olep het volgende:
Nee.. Megapulse is niet echt geweldig...

Gebruik je op twee systemen hetzelfde profiel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Euhm, invalid token.....voor de duidelijkheid, 3.7 mil aan keys was dus voor niks, alles was een geintje, 1 iemand wist hier van, maar nu blijkt het ook nog waar te worden Jammer.........nou ja, voor mij geen MP meer sorry gays..

Slaap ik al dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef gateway het volgende:
[..]
er zijn al 6 minuten om en je hebt nog niet gepulsed!!

Wtf je hebt gewoon mijn text in je ondertitel! Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef glremme het volgende:
2007/08/15 23:48:41 1,754,724 536,179 41.58 0.43 0.13

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |