21.987.346 keysquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:02 schreef McKillem het volgende:
Is er inmiddels een tussenstand van de megapulse?

Dat hoop ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Momenteel nog matig hoor, maar wordt zeker nog wel meer

Dat lijkt me inderdaad wel een goed ideequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef Mirre het volgende:
Denk dat we de megapulse beter voortaan achterwege kunnen laten en gewoon regelmatig pulsen. Dan verliezen we ook niet zoveel keys als er eens hier en daar een pc crashed of als het pulsen een keer niet wil lukken.

Effe off-topic... JortK, betaal je nou serieus geld om de site www.jortk.nl up te houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel een goed idee

5 euro per maandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Effe off-topic... JortK, betaal je nou serieus geld om de site www.jortk.nl up te houden?![]()

Morgen ochtend om 6 uur komen ze in dit topic te staanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef Frumzel het volgende:
Hoe kan je die stats zien zoals wat er vandaag gepulsed is, wie de grootste stijgers en dalers zijn, etc...?

Mja. Maar die stats komen toch ergens vandaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Morgen ochtend om 6 uur komen ze in dit topic te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |