1 |
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Simpel.
http://www.offthewrist.com/index.jsp?id=ff_hs
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef Bakakame het volgende:
Whehe, nice score!
Ik kwam niet lager dan 3.6nogwat..
tvp
Tuurlijk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:28 schreef Bakakame het volgende:
2.702 is m'n snelst.. Das nog steeds best snel, toch?![]()
Oo, je spiekte?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Mijn "echte" record is net geen 6 seconden.
quote:
1 2 3 4 5 | WScript.Sleep 5000 WshShell.SendKeys "abcdefghijkl" WScript.Sleep 1000 WshShell.SendKeys "mnopqrstuvwxyz" |
Wat voor script is dat?quote:
Visual Basicquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef fate het volgende:
[..]
Wat voor script is dat?
Ik heb vandaag de top 50 bereikt!![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk, na 13.043.599 keys ben ik er. Maar ik typ energiek verder!
Nee.quote:
Oke, heb je ook in het lijst gezet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:58 schreef casper4ever het volgende:
PM Box aangezet. Met de megapuls kom ik denk uit rond de 400.000, ligt eraan hoeveel ik in de tussentijd (thuis) nog aan het spammen / msnen ben.
Hoe kun je zien of er iets in die box zit?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Visual Basic
Eerst wacht die 5 seconden dan stuurt die "abcdefghijkl", dan wacht die 1 seconde (omdat alles onder de 1 seconde niet telt voor de highscore.en stuurt dan "mnopqrstuvwxyz".
[..]
Nee.![]()
[..]
Oke, heb je ook in het lijst gezet.
Dan wordt het envelopje bovenaan goud/geel en er komt een getal (1) achter.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef casper4ever het volgende:
[..]
Hoe kun je zien of er iets in die box zit?
Sta ik er ook al in?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Oke, heb je ook in het lijst gezet.
Nu wel.quote:
iDEALquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow lekker morgen weer met iDEAL gaan proggen op me werk! Zeker weer 15 - 20k er bij
.
Hoppa, ik sta d'r ook in.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Simpel.
http://www.offthewrist.com/index.jsp?id=ff_hs
-edit-
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #101
Bah, nu wil ik ook!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoppa, ik sta d'r ook in.
Edit: Heb me nog wel een beetje ingehouden...
Huh, watte????????????quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een hele grote te e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e v v v v v v v v v v v v e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p p e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e
Code plakken in kladblok en opslaan als een *.vbs, bestandje aanklikken en dan naar dat spel gaan.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoppa, ik sta d'r ook in.
Edit: Heb me nog wel een beetje ingehouden...
Heb net zo hard zitten cheaten als jij hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Code plakken in kladblok en opslaan als een *.vbs, bestandje aanklikken en dan naar dat spel gaan.
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |