abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52347818
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
De meeste verstoringen worden niet veroorzaakt door de NS, maar zijn aan de infrastructuur en de beheerder daarvan is Prorail een overheidsinstelling. Dan hebben we het nog niet over de zelfdodingen en andere aanrijdingen, waarvan de NS ook niet de veroorzaker is. Alleen aan defect materieel en het bewust te laat vertrekken van treinen veroorzaakt door NS personeel, kan de NS iets doen.

Ik koop toch een kaartje bij de NS!? In de winter zijn de sporen te glad, in de zomer zetten sporen uit, en in de hefst liggen er teveel bladeren op de rails. For fuck sake, 't interesseert me geen reet wie ze aanstellen en wie ze de verantwoordelijkheid geven; als ik bij de NS een kaartje koop en met de NS reis, is de NS verantwoordelijk.
pi_52348183
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:55 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Ik koop toch een kaartje bij de NS!? In de winter zijn de sporen te glad, in de zomer zetten sporen uit, en in de hefst liggen er teveel bladeren op de rails. For fuck sake, 't interesseert me geen reet wie ze aanstellen en wie ze de verantwoordelijkheid geven; als ik bij de NS een kaartje koop en met de NS reis, is de NS verantwoordelijk.
Dat is je goedrecht, ik hou er niet zo van omdat ik het weet hoe het is om zon zeikende takkeschoft voor je te hebben staan die je beticht van shit waar je met geen mogelijkheid wat aan kan doen omdat dat vanuit hogere hand bepaald is.

Nou zou je kunnen zeggen dat je niet voor dat werk moet kiezen, maar het is nou ook weer niet zo dat de banen voor het oprapen liggen hier in Nederland momenteel.
En als je het leuk vind om conducteur te zijn hoef je je niet uit het veld te laten schoppen door 1 of andere respectloze kutklant.

Als de conducteur arrogant zit te doen, dan word het een ander verhaal.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:15:59 #28
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52348266
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef sebabje het volgende:
En als het hun niet bevalt gaan ze maar lopen of per kameel
Precies! Trein vol? In India, dáár zitten de treinen pas vol!

En als de trein ff stil staat.... ach wat... die trein bij De Punt 30 jaar geleden, díe stond pas lang stil!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:21:58 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52348402
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Precies! Trein vol? In India, dáár zitten de treinen pas vol!
[afbeelding]

En als de trein ff stil staat.... ach wat... die trein bij De Punt 30 jaar geleden, díe stond pas lang stil!
[afbeelding]
Whehe puik stootkussen daar bij die eerste foto
Huilen dan.
pi_52352536
[quote]Op maandag 13 augustus 2007 23:49 schreef McKillem het volgende:

[..]

Kan jij niet gewoon iets in je hoofd krijgen en doodgaan?
[/quote
Nou als jij mij wat van jou ziekte aan mij geeft.
Kunnen wij samen dood gaan
pi_52352648
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef Elixabete het volgende:

[..]

[/quote
Ben jij een Rus?
pi_52352829
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:18 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ben jij een Rus?
Ben jij een Muis?
pi_52354135
De NS is het meestal niet schuld als er iets misgaat, maar ze kunnen wel eens beter vervangend vervoer regelen. Ik heb het regelmatig meegemaakt dat ik 2 (!) uur stond te wachten op een bus, doordat aanvankelijk de bussen netjes doorreden naar de voorkant van de rij wachtende mensen, maar na 1 of 2 busgroepen, toen ik eindelijk vooraan stond, besloten de buschauffeurs massaal om gewoon bij de ingang van de stationshal te stoppen, waar dus het achtereind van de rij was.

Daarna maar besloten om de gewone lijnbus te proberen, of de trein die weer doorreed.

Dit was trouwens op het station in Weert.
pi_52354519
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:28 schreef Daeron het volgende:
De NS is het meestal niet schuld als er iets misgaat, maar ze kunnen wel eens beter vervangend vervoer regelen. Ik heb het regelmatig meegemaakt dat ik 2 (!) uur stond te wachten op een bus, doordat aanvankelijk de bussen netjes doorreden naar de voorkant van de rij wachtende mensen, maar na 1 of 2 busgroepen, toen ik eindelijk vooraan stond, besloten de buschauffeurs massaal om gewoon bij de ingang van de stationshal te stoppen, waar dus het achtereind van de rij was.

Daarna maar besloten om de gewone lijnbus te proberen, of de trein die weer doorreed.

Dit was trouwens op het station in Weert.
Vergeet niet dat ze eerst de busbedrijven moeten oproepen, en voordat de bussen op hun plaats zijn en werkend duurt het wel even
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_52355506
Eensch is
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:01:20 #36
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52368188
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef sebabje het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze eerst de busbedrijven moeten oproepen, en voordat de bussen op hun plaats zijn en werkend duurt het wel even
Er is helaas niet even snel vervangend vervoer te regelen, omdat bedrijven maar net personeel en bussen over moeten hebben. En als dat het geval is, dan moet de chauffeur eerst de bus nog ophalen, voordat ie naar de verwachte plek kan rijden. Hier gaat wel even overheen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:16:15 #37
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_52368633
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de hele tijd over iets zeuren terwijl er toch niks aan gedaan kan worden
Zeg het ze, Lollerkuuul!
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
pi_52373014
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef Elixabete het volgende:

[..]

[/quote
Goettan.
*geeft je ziekte*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')