Waarom zeg je 'vast niet' als de conducteur wat omroept?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:05 schreef McKillem het volgende:
*kggg* we gaan nu als stoptrein door naar rotterdam *kgg*
Kneus: Vast niet.
Waarom denk jij grappig te zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarom zeg je 'vast niet' als de conducteur wat omroept?
Ja, alsof je dan niet voor lul staatquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Zyggie het volgende:
Reageer op die mensen, laat merken dat het afzeiken van de NS een gewoonte is van eenheidsworst-burgers. Stijg boven de massa uit en zeik de zeikers af. Niet hier, maar daar!
Als je bang bent dat je voor lul staat voor de hersenloze massa, sta je sowieso al verkeerd in het leven. Of je bent lelijk en hebt geen goed overkomen, dan raad ik het wel af.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef nvido het volgende:
[..]
Ja, alsof je dan niet voor lul staat
Needankje, tegenwoordig krijg je overal een kogel voor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Zyggie het volgende:
Reageer op die mensen, laat merken dat het afzeiken van de NS een gewoonte is van eenheidsworst-burgers. Stijg boven de massa uit en zeik de zeikers af. Niet hier, maar daar!
Idd. Die mensen doen hun werk ook maar. Als er verstoringen zijn dan kunnen de machinisten en conducteurs er ter plekke niets aan doen. Zij zijn afhankelijk van wat er voor hun beslist wordt in die situaties in overleg met prorail. Daar moeten de reizigers begrip voor opbrengen en vele josti's kunnen dat niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef sebabje het volgende:
NS![]()
Sinds de nieuwe dienstregeling gaat alles beter![]()
Nee maar het is erg irritant als mensen zitten te zeiken om niks op de NS![]()
Zo kan 't ook nog ja. tweede ben ik 't wel mee eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Als je bang bent dat je voor lul staat voor de hersenloze massa, sta je sowieso al verkeerd in het leven. Of je bent lelijk en hebt geen goed overkomen, dan raad ik het wel af.![]()
Ik heb begrip voor het feit dat de conducteurs en machinisten er niets aan kunnen doen, maar ik heb geen begrip voor de vele storingen van de NS. Alles wordt maar duurder en de kwaliteit minder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Die mensen doen hun werk ook maar. Als er verstoringen zijn dan kunnen de machinisten en conducteurs er ter plekke niets aan doen. Zij zijn afhankelijk van wat er voor hun beslist wordt in die situaties in overleg met prorail. Daar moeten de reizigers begrip voor opbrengen en vele josti's kunnen dat niet.
Jij was zeker zo een jankerd bij TS in de trein?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef Elixabete het volgende:
ach TS
Ga zitten op de trap in een trein en ga huilen.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan er aflazeren net zoals die SBS presentatrice![]()
Mwa ging wel, ik vind het soms triest om hopeloze mensen te zien zitten op de trap.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jij was zeker zo een jankerd bij TS in de trein?
Open er een topic over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de hele tijd over iets zeuren terwijl er toch niks aan gedaan kan worden
Kan jij niet gewoon iets in je hoofd krijgen en doodgaan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mwa ging wel, ik vind het soms triest om hopeloze mensen te zien zitten op de trap.
En dat raakt je soms.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
De meeste verstoringen worden niet veroorzaakt door de NS, maar zijn aan de infrastructuur en de beheerder daarvan is Prorail een overheidsinstelling. Dan hebben we het nog niet over de zelfdodingen en andere aanrijdingen, waarvan de NS ook niet de veroorzaker is. Alleen aan defect materieel en het bewust te laat vertrekken van treinen veroorzaakt door NS personeel, kan de NS iets doen.
Dat is je goedrecht, ik hou er niet zo van omdat ik het weet hoe het is om zon zeikende takkeschoft voor je te hebben staan die je beticht van shit waar je met geen mogelijkheid wat aan kan doen omdat dat vanuit hogere hand bepaald is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:55 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ik koop toch een kaartje bij de NS!? In de winter zijn de sporen te glad, in de zomer zetten sporen uit, en in de hefst liggen er teveel bladeren op de rails. For fuck sake, 't interesseert me geen reet wie ze aanstellen en wie ze de verantwoordelijkheid geven; als ik bij de NS een kaartje koop en met de NS reis, is de NS verantwoordelijk.
Precies! Trein vol? In India, dáár zitten de treinen pas vol!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef sebabje het volgende:
En als het hun niet bevalt gaan ze maar lopen of per kameel![]()
Whehe puik stootkussen daar bij die eerste fotoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Precies! Trein vol? In India, dáár zitten de treinen pas vol!
[afbeelding]
En als de trein ff stil staat.... ach wat... die trein bij De Punt 30 jaar geleden, díe stond pas lang stil!
[afbeelding]
Ben jij een Rus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef Elixabete het volgende:
[quote]Op maandag 13 augustus 2007 23:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon iets in je hoofd krijgen en doodgaan?
[/quote
Nou als jij mij wat van jou ziekte aan mij geeft.
Kunnen wij samen dood gaan
Vergeet niet dat ze eerst de busbedrijven moeten oproepen, en voordat de bussen op hun plaats zijn en werkend duurt het wel evenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:28 schreef Daeron het volgende:
De NS is het meestal niet schuld als er iets misgaat, maar ze kunnen wel eens beter vervangend vervoer regelen. Ik heb het regelmatig meegemaakt dat ik 2 (!) uur stond te wachten op een bus, doordat aanvankelijk de bussen netjes doorreden naar de voorkant van de rij wachtende mensen, maar na 1 of 2 busgroepen, toen ik eindelijk vooraan stond, besloten de buschauffeurs massaal om gewoon bij de ingang van de stationshal te stoppen, waar dus het achtereind van de rij was.
Daarna maar besloten om de gewone lijnbus te proberen, of de trein die weer doorreed.
Dit was trouwens op het station in Weert.
Er is helaas niet even snel vervangend vervoer te regelen, omdat bedrijven maar net personeel en bussen over moeten hebben. En als dat het geval is, dan moet de chauffeur eerst de bus nog ophalen, voordat ie naar de verwachte plek kan rijden. Hier gaat wel even overheen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef sebabje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze eerst de busbedrijven moeten oproepen, en voordat de bussen op hun plaats zijn en werkend duurt het wel even
Zeg het ze, Lollerkuuul!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de hele tijd over iets zeuren terwijl er toch niks aan gedaan kan worden
Goettan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef Elixabete het volgende:
[quote]Op maandag 13 augustus 2007 23:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon iets in je hoofd krijgen en doodgaan?
[/quote
Nou als jij mij wat van jou ziekte aan mij geeft.
Kunnen wij samen dood gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |