Door het tot een petitie te verheffen is het zeker wel hekelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef Iblis het volgende:
Iets hekelen is iets anders dan iets ‘haten’. Hekelen is iets wat je actief doet door het hard te veroordelen, door het kapittelen, door het een veeg uit de pan te geven, door ertegen te fulmineren van mijn kant, maar wat jij doet is niet genoeg voor hekelen.
Kom op, spuw je gal over de programma's in kwestie.
Duidelijk, als er nog 10 mensen komen die in meer dan 20 woorden kunnen beschrijven wat ze er van vinden en waarom wil ik daar al best een petitie voor opzetten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:15 schreef Lennart22 het volgende:
MTV met stip op 1! Omdat het de jeugd sterk beinvloed. De ongelovelijke troep en rotzooi die ze uitzenden is gewoon teveel van het slechte. Dumming down rubbish!
De eigenaren wens ik alle narigheid toe die er bestaat.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef Laton het volgende:
jamba. ik ben in staat die lui op te blazen als het moet
Was het maar zo simpel. De reden dat zenders als MTV en TMF per direct van de buis moeten heefd alles met de, sterk beinvloede, jeugd te maken die er mee opgroeid. Het verziekt ze en zelf zijn ze nog te naiv om te begrijpen dat het slecht voor ze is. Er moet dus ingegrepen worden! En dat zou de overheid moeten doen.....maarja, wat hebben die eraan? De mensen zouden hooguit wijzer kunnen worden en dat is niet in het voordeel van de elitaire machten in deze wereld...maargoed, ik zal jullie niet vermoeien met conspiracy verhalen!quote:
Er moet verdomme ingegrepen worden bij de huidige jeugd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. De reden dat zenders als MTV en TMF per direct van de buis moeten heefd alles met de, sterk beinvloede, jeugd te maken die er mee opgroeid. Het verziekt ze en zelf zijn ze nog te naiv om te begrijpen dat het slecht voor ze is. Er moet dus ingegrepen worden! En dat zou de overheid moeten doen.....maarja, wat hebben die eraan? De mensen zouden hooguit wijzer kunnen worden en dat is niet in het voordeel van de elitaire machten in deze wereld...maargoed, ik zal jullie niet vermoeien met conspiracy verhalen!
Zet die petitie maar op hoor. Mijn steun heb je!
Gaat het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er moet verdomme ingegrepen worden bij de huidige jeugd.
Als je "heefd" schrijft, dan ben je echt ontoerekeningsvatbaar of erg erg erg dom.
"beinvloede"
"opgroeid"
"naiv"
Profiel --> Opleiding: nie nodig!!
![]()
![]()
![]()
KANSLOOS. Ga je moedertaal eens leren en kom dan terug.
Anders ga je even in op wat ik schreef. Ik vind het overigens geweldig dat jij de taal zo goed beheerst, en het spijt me dat ik het iets minder beheers! Maargoed, het gaat mij meer om het gedrag! Het feit blijft en is dat het grote merendeel van de jeugd niet eens normaal meer kan praten! Laat staan typen. En dat het vaak samen gaat met merkkleding, achterlijke muziek, schelden, aso-gedrag en onbeleefdheid. En ik, en vele met mij, denken dat het voornamelijk komt door zenders als MTV, TMF. Plus alle glossy magazines en meer van dat soort commerciele rommel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er moet verdomme ingegrepen worden bij de huidige jeugd.
Als je "heefd" schrijft, dan ben je echt ontoerekeningsvatbaar of erg erg erg dom.
"beinvloede"
"opgroeid"
"naiv"
Profiel --> Opleiding: nie nodig!!
![]()
![]()
![]()
KANSLOOS. Ga je moedertaal eens leren en kom dan terug.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. De reden dat zenders als MTV en TMF per direct van de buis moeten heefd alles met de, sterk beinvloede, jeugd te maken die er mee opgroeid. Het verziekt ze en zelf zijn ze nog te naiv om te begrijpen dat het slecht voor ze is. Er moet dus ingegrepen worden! En dat zou de overheid moeten doen.....maarja, wat hebben die eraan? De mensen zouden hooguit wijzer kunnen worden en dat is niet in het voordeel van de elitaire machten in deze wereld...maargoed, ik zal jullie niet vermoeien met conspiracy verhalen!
Moet je altijd om de duitse taal lachen? :/quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je altijd om de duitse taal lachen? :/
True.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:39 schreef LekkerWijf het volgende:
Alles waar Petty Brard aan mee doet.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:39 schreef LekkerWijf het volgende:
Alles waar Petty Brard aan mee doet.![]()
Das m'n hele punt: ik ben dan niet aan het zappen. Ik ben iets aan het kijken (zeg Reporter van sbs6 ofzo.)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:31 schreef Batsnek het volgende:
Triest hoe jullie je er zo over opwinden.Je HOEFT niet te kijken; soms is er wel een leuke documentaire of film; en als je geen bagger wilt zien, moet je gewoon niet onbewust gaan zappen in de hoop iets leuks tegen te komen. Sowieso er is niets hersenlozer dan zappen, ( nou misschien fokken dan...
) dus als je geen hersenbeschadiging op wil lopen zoek je gewoon een hobby.
Overigens heb ik redelijk wat nachtjes apestoned me helemaal de tering gelachen kijkend naar bepspelletjes, callTV, sexreclames, en die 2babes shit.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:47 schreef LekkerWijf het volgende:
En de bel spelletjes.
De mensen die eraan mee doen verdienen ook een nekschot.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat ligt niet aan jou. Dat is zo. Maar de TROS bij de publieke kan er ook wat van. Beau v Erven Dorens mag trouwens wel blijven van mij: heb hem weleens ontmoet en hij is om verliefd op te worden zo leuk. Hij kan alleen wel meer dan alleen dat spelletje op Tien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:58 schreef Seventees het volgende:
Ligt het aan mij of het niveau van veel (commerciele) programma's sowieso laag?
Bij die talkshow van Ellen blijf ik weleens hangen tijdens het zappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:59 schreef Seventees het volgende:
- Help, mijn man is klusser
- Jouw vrouw, mijn vrouw
- Oprah
- Ellen
- Dr. Phil
Weg, weg, WEG!
Zeg ook gelijk je internet abbo op!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:07 schreef BobbyB het volgende:
Mijn TV staat gemiddeld per dag 1 uur aan, en dat is om 's ochtends en 's avonds het nieuws te kijken. Verder staat ie uit! Toen was geluk heel gewoon is dan nog wel leuk om te kijken. Verder is het allemaal bagger, kan beter mijn abonnement opzeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:15 schreef -moppie- het volgende:Voor 5 minuten.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Children! Who will take care of the children?!?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:15 schreef Lennart22 het volgende:
MTV met stip op 1! Omdat het de jeugd sterk beinvloed. De ongelovelijke troep en rotzooi die ze uitzenden is gewoon teveel van het slechte. Dumming down rubbish!
De eigenaren wens ik alle narigheid toe die er bestaat.
Friends? Ben je nog niet door de eeuwige herhalingen heen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef -moppie- het volgende:
Laten we het anders stellen; de enige programma's die mogen blijven zijn:
Friends en die programma's waarin mensen ergens anders een nieuw leven op gaan bouwen!
Nee, afgelopen week was er ineens een uitzending op die ik nog niet had gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Friends? Ben je nog niet door de eeuwige herhalingen heen?
![]()
* Eens isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:59 schreef Seventees het volgende:
- Help, mijn man is klusser
- Jouw vrouw, mijn vrouw
- Oprah
- Ellen
- Dr. Phil
Weg, weg, WEG!
ja maar jij bent ook een vrouw.. Ik daarentegen heb een gruwelijke hekel aan die series op net5quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou. Dat is zo. Maar de TROS bij de publieke kan er ook wat van. Beau v Erven Dorens mag trouwens wel blijven van mij: heb hem weleens ontmoet en hij is om verliefd op te worden zo leuk. Hij kan alleen wel meer dan alleen dat spelletje op Tien.
Niet alle commerciele zenders zijn slecht imo. Ben bv. dol op Net5 met z'n series![]()
Ja maar jij bent dan weer een manquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook een vrouw.. Ik daarentegen heb een gruwelijke hekel aan die series op net5
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:09 schreef Batsnek het volgende:
Als er iets een uithangbord van wansmaak is, dan is het wel friends, met z'n geforceerde grappigdoenerij.
Southpark en the office, mogen trouwens wel blijven
Is waar, ik heb best humor en ik hou van een geintje, maar bij friends verschijnt niet eens een glimlachje op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:09 schreef Batsnek het volgende:
Als er iets een uithangbord van wansmaak is, dan is het wel friends, met z'n geforceerde grappigdoenerij.
Zolang MTV2 maar blijftquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:51 schreef Big_Boss_Man het volgende:
MTV mag wat mij betreft per direct uit de lucht.
Iedereen die er naar kijkt mag wat mij betreft in de maas gegooid worden, stelletje imbecielen!
Zo afschuwelijk overgeacteerd, en die grappen die perfect het script volgen; en zó doorzichtig zijn :Rquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:12 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?![]()
Southpark![]()
Nee joh, dat is leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:19 schreef Borreke het volgende:
Toen was geluk heel gewoon mag van mij zo optyfen, wat een teenkrommende 'humor'.
Nu heb ik sowieso al een pest hekel aan Amerikaanse comedies, Friends slaat echt alles. Dat het zo succesvol is zegt genoeg over een heleboel mensen. Ik heb best humor, maar toch hele andere humor dan dat voorspelbare "geforceerde grappigdoenerij". In plaats dat ze eens tijd maken voor een leuke serie, blijven ze die kansloze series maar herhalen en herhalen tot in den treuren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:09 schreef Batsnek het volgende:
Ik heb een hekel aan Engelse humor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu heb ik sowieso al een pest hekel aan Amerikaanse comedies, Friends slaat echt alles. Dat het zo succesvol is zegt genoeg over een heleboel mensen. Ik heb best humor, maar toch hele andere humor dan dat voorspelbare "geforceerde grappigdoenerij". In plaats dat ze eens tijd maken voor een leuke serie, blijven ze die kansloze series maar herhalen en herhalen tot in den treuren.
absoluutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:06 schreef Kenkerkees het volgende:
Als Dr. Phil maar niet van de buis gaat, die man is brilajnt.
Nee, dat ze op een wel erg makkelijke en goedkope manier aan het lachen te krijgen zijn. Maar goed, als het je van de straat houdt vind ik het ook best, ik kan er alleen geen glimlach van op mijn gezicht krijgen, zelfs niet als ik mijn best zou doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Engelse humor.
Ieder zijn ding. Wat zegt het dan over de kijkers van Friends?
Dat zij Amerikaanse humor wel leuk vinden.![]()
Goedkoop?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat ze op een wel erg makkelijke en goedkope manier aan het lachen te krijgen zijn. Maar goed, als het je van de straat houdt vind ik het ook best, ik kan er alleen geen glimlach van op mijn gezicht krijgen, zelfs niet als ik mijn best zou doen.
Er zal of anatomisch iets oncorrect zijn in mijn gezicht, of het komt gewoon door de tenenkrommende non humor dat mijn mondhoeken naar beneden krulden ipv naar boven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:30 schreef Batsnek het volgende:
Op zich vond ik friends de eerste paar keer best grappig; maar na 10 afleveringen kom je erachter dat de formule elke keer hetzelfde is; daarnaast vind ik lachbanden echt afschuwelijk.
Dit bijvoorbeeld is toch tenenkrommend niet grappig:
http://www.youtube.com/watch?v=jN1oHGlfQlc&mode=related&search=
Dit stukje is dan wel weer leuk:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er zal of anatomisch iets oncorrect zijn in mijn gezicht, of het komt gewoon door de tenenkrommende non humor dat mijn mondhoeken naar beneden krulden ipv naar boven.
Ik geloof dat heel FOK! er al over uit is dat er "iets" (lees: veel) met jou mis is, anatomisch én psychisch gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er zal of anatomisch iets oncorrect zijn in mijn gezicht, of het komt gewoon door de tenenkrommende non humor dat mijn mondhoeken naar beneden krulden ipv naar boven.
Uh nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:35 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dit stukje is dan wel weer leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=-Vx31IDYh8g
Welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:04 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Uh nee.
Nee, echt heel erg niet gewoon...
Kijk dit maar eens, dit is zo afschuwelijk pijnlijk, dat het grappig is:quote:
abboquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:10 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Zeg ook gelijk je internet abbo op!![]()
Geweldigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:24 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Kijk dit maar eens, dit is zo afschuwelijk pijnlijk, dat het grappig is:
http://www.youtube.com/watch?v=pknvdBlOels&mode=related&search=
Bottom ja! GE-WEL-DIG!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
British humour, best in the world!
Bottom is ook zo,n topserie: http://www.youtube.com/watch?v=-IE0wtMzuXg
Ik moet je hier gelijk in geven. Mijn zusjes, allebei al zwaar beinvloed, lopen inmiddels al in bjorn borg boxers omdat het stoer is en kijken de hele dag de meest onzinnige MTV programma's. En als er niets op TV is dan kijken ze wel iets anders. Het enige wat van mij betreft op de TV uitgezonden mag worden zijn:quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Bronquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Dirkmaat het volgende:
[..]
Ik moet je hier gelijk in geven. Mijn zusjes, allebei al zwaar beinvloed, lopen inmiddels al in bjorn borg boxers omdat het stoer is en kijken de hele dag de meest onzinnige MTV programma's. En als er niets op TV is dan kijken ze wel iets anders. Het enige wat van mij betreft op de TV uitgezonden mag worden zijn:
Comedy Central: Puur vermaak maar vaak van hoog niveau
Docu zenders: Discovery, NG, klinkt suf maar ik kan het soms uren kijken als het toevallig opstaat.
En voor de rest eigenlijk alle zenders met Informatieve show/docu's, en als het dan puur entertainment is verzin dan iets leuks, en poep niet de ene bende na de andere uit.
Het liefst zou ik nog eens een muziekzender zien met échte muziek. Dit kan ovigerens alles zijn hoor.
En oja: (Goede) Films zijn altijd welkom en Christelijke zenders moeten ook heel gauw dood, beetje natuurlfilms editten omdat de evolutietheorie wordt uitgelegd.
laatst in de krant was er de discussie of ze dit wel mochten doen. maar het kwam er op neer dat ze mochten doen wat ze wilden. ik denk dat het de Volkskrant was.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:54 schreef HAL9000S het volgende:
Iedereen die tv kijkt mag dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |