En wat zijn je argumenten daarvoor?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef bleiblei het volgende:
Ridge racer 7 in ieder geval niet. Wat een boutgame is dat.
Argumenten? en Oblivion lijkt me eigenlijk niks, aan het hoesje te zien leek het me een beetje WOW achtig, waar ik dus niet van houd, Speel graag in Deze tijd, en niet 1000 jaar geledenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Call of Duty 3 of Oblivion
Download de demo maar van PSN. Zegt genoeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
En wat zijn je argumenten daarvoor?
Wat is dat nou voor onzin, ik vraag gewoon om julie meningen, zodat ik morgen geen flutgame koop.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:15 schreef disjfa het volgende:
Over elke aankoop wil je ons dat we je handje vasthouden héHoe moeten wij nou weten wat jij leuk vind. Koop ze gewoon allemaal en ontwikkel een mening
![]()
Goed idee, ga ik gelijk ff doen, NFS vond ik wel leuk altijd btw, en ga ook zeker die nieuwste kopen in oktober.quote:
En wat als in mijn ogen een game heel erg leuk is, en jij het dan uiteindelijk geheel niets vindquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin, ik vraag gewoon om julie meningen, zodat ik morgen geen flutgame koop.
En op de PS3 ook. Vooral online is het zeker lachen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:21 schreef Leonos het volgende:
Rainbow Six: Vegas op de 360 is iig een topspel
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
En wat als in mijn ogen een game heel erg leuk is, en jij het dan uiteindelijk geheel niets vindNet zegt er al iemand tegen je dat je oblivion moet kopen. En jij zegt vervolgens dat je dat niets lijkt
Waarom zet je dan zo`n game op je lijst
Wat vind jij leuk?
quote:
Yup, uit dat lijstje zeker RB6V.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef janrad het volgende:
RB6 en dan vooral online spelen. Kom je ons ook nog eens tegen.
Tegoedbon die tm morgen geldig is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil je persé morgen een nieuwe game kopen, je kunt toch ff wachten tot er ECHT vette games beschikbaar zijn
Jee man heb jij de SP uitgespeel, ik zit nog steeds te k*tten in dat Theaterquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Yup, uit dat lijstje zeker RB6V.
Oké het verhaal is niet je van het maar de gameplay maakt veel goed.
Als je een of andere rambo tekeer gaat ben je vrij rap dood, dus als je van rambo spelen houdt is dit niet allesHeb vandaag SP uitgespeeld, open einde
![]()
En online is zeker tof![]()
de camera stand bij genji ver****t het hele spel...ninja gaiden sigma is dan wel weer een uber spelquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef wdn het volgende:
Van dit rijtje: Oblivion of Rainbow 6.
Oblivion vanwege de verhouding kosten/uren plezier. Er is geen PS3 game met hetzelfde aantal speluren.
Ik zelf vind Genji en Ninja Gaden Sigma goed maar die stonden er niet tussen en zijn niet algemeen als goed ervaren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |