Het zit zo:
2,5 jaar geleden voor 1250,- een breedbeeld aangeschaft bij BCC. Meteen 5 jaar garantie erbij gekocht.
Na een maand begon het gezeik: toestel valt idere 2-3 uur uit en springt spontaan weer aan.
Op laten halen, laten repareren, weer terug: probleem nog steeds aanwezig.
Nog een keer laten halen, weer terug, probleem nog steeds aanwezig.
Zo is de laatste 2,5 jaar het toestel 6 keer opgehaald. Iedere keer had men niet kunnen constateren (en zat het er dus nog in) of werd er iets kleins vervangen. Ik heb in die tijd meegemaakt:
Geen leentoestel meegenomen, dus een week naar de muur kijken.
Leentoestel deed het niet,
Leentoestel deed het alleen door stekker in- en uit te trekken,
Beeldbuis vervangen (670,-)
Niet bellen dat toestel klaar is.
Liegen over vervangen beeldbuis (onderdeeltje van 32,50 bleek beeldbuis te zijn)
Ophangen terwijl ik aan de telefoon was,
Aan mn oude adres staan te wachten tot 2x toe
enz, enz.
Alles bij elkaar drie brieven geschreven, nooit enig antwoord gekregen.
Men claimde dat het toestel slechts 3x opgehaald was, of ik mijn administratie wilde toesturen.
1e keer gestuurd: niet ontvangen.
2e keer gestuurd: weer niet ontvangen.
3e keer gemaild: mailbox vol.
4e keer gemaild: "Uw emailadres komt niet overeen met het incidentnummer"
5e keer aangetekend verzonden: Aangekomen, maar niet in het systeem opgenomen. Beloofde vergoeding nooit gekregen.
Ben vorige week naar de winkel gegaan, halverwege mn verhaal zegt die man:" U krijgt een nieuw toestel"
Of ik vandaag even terug wilde komen.
Vandaag terug in de winkel: Tsja, ik moet het nog met het hoofdkantoor doorpraten, maar we zullen U waarschijnlijk aanbieden om tegen de dagwaarde van het toestel iets uit te laten zoekn, dus niet meer dan 400,-
Ik zeg: Ik heb vanaf dag 1 een waardeloos toestel gehad, is 6x teruggeweest, beeldbuis vervangen en ik heb 12 dagen vrijgenomen voor ophalen en brengen. Na 2,5 jaar naar Uw defecte leentoestellen gekeken te hebben, wilt U mij nu 400,- geven? Waarom heb ik in godsnaam 5 jaar garantie dan?
Ik ga dit uit handen geven aan mn rechtsbijstand, publiceren op alle nieuwspagina's die ik maar ken, en mn toestel tot het einde van de garantie nog dertig keer door BCC op laten halen (300 km rijden met twee man in een vrachtwagen per keer) om ze zoveel mogelijk te laten bloeden!!!!!
Iemand suggesties, behalve NOOIT meer iets bij BCC te kopen?
Iemand?
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for